Hij heeft anders net nog gescoordquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Met een amateur van Veendam in de selectie kan je Macedonië bijna niet serieus nemen. Maar goed, ze hebben nog meer spelers.
Hoezo weer?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:13 schreef Radegast het volgende:
3-0
Zal wel weer een barslechte wedstrijd worden.
Yups.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:20 schreef DeTolk het volgende:
oefenpotje dus
Basten kan Yildirim ook weer eens oproepenquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.
Kunnen Timmer, Boateng, Davids en Sneijder ook wat speelminuten krijgen.
Ja, voor eens en altijd duidelijk maken dat MvB gewoon niet goed genoeg is voor Oranjequote:Op zondag 9 oktober 2005 16:33 schreef Mr.Mills het volgende:
Bommel bij de selectie halen, in de basis zetten, achteraf concluderen dat ie definitief kut is en weer een probleem minder.
Die zullen dus wel niet spelen.quote:Woensdag staat er in Amsterdam voor Oranje tegen Macedonië niets meer op het spel dan de eer. Wellicht is dat voor Marco van Basten een reden om geen risico's te nemen met de vijf spelers die al geel achter hun naam hebben. Schorsingen tellen namelijk door op het WK, kaarten worden kwijtgescholden. Jan Kromkamp is woensdag in ieder geval geschorst.
Kromkamp kreeg tegen Tsjechië zijn tweede gele kaart van de kwalificatiereeks en mag tegen Macedonië derhalve niet meespelen. Op het WK begint de verdediger van Villarreal daarom met een schone lei. Dirk Kuijt, Ruud van Nistelrooy, Denny Landzaat, Wesley Sneijder en Giovanni van Bronckhorst (zat eerder al een schorsing uit voor twee gele kaarten) staan momenteel op één gele kaart. Als een van deze spelers tegen Macedonië opnieuw een officiële waarschuwing krijgt, levert dat automatisch een schorsing op voor de eerste wedstrijd op het WK. Als zij geen nieuwe gele kaart krijgen, vervallen de kaarten uit de kwalificatie. Van het genoemde kwintet stonden Kuijt, Van Nistelrooy en Van Bronckhorst tegen Tsjechië in de basis.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ja, voor eens en altijd duidelijk maken dat MvB gewoon niet goed genoeg is voor Oranje
Zo ver ik weet kun je tussen 2 kwalificatie wedstrijden uberhaupt geen nieuwe spelers oproepen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:19 schreef golfer het volgende:
Van Basten zal voor woensdag geen nieuwe spelers oproepen, denk ik, en het gewoon doen met de 20 man die hij nu nog in de selectie heeft zitten.
ja maar dat was niet tussen de 2 kwalificatie wedstrijden in toch? Ik heb namelijk altijd bergrepen (2 wedstrijden, per kwalificatie speelronde zeg maar) dat je het dan moet doen met de spelers die je voor de eerste kwalificatie (van de desbetreffende ronde) wedstrijd van de 2 hebt geselecteerd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij kan dat wel, is vaker gebeurd.
Bouma van niets in de basis in de play-offs met Schotland bijvoorbeeld.
Hij heeft zojuist Ryan Babel opgeroepen, omdat Kromkamp voor woensdag is geschorstquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:19 schreef golfer het volgende:
Van Basten zal voor woensdag geen nieuwe spelers oproepen, denk ik, en het gewoon doen met de 20 man die hij nu nog in de selectie heeft zitten.
Ben ik de enige die dat onlogisch vind? Ik bedoel.. Van Persie, Robben, Kuyt al op de flanken. Robben is dan misschien niet 100% fit, maar dan nog.. En waarom niet een verdediger voor Kromkamp?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij heeft zojuist Ryan Babel opgeroepen, omdat Kromkamp voor woensdag is geschorst![]()
Alleen als je geblesseerde hebt denk ik maar is niet nodig hoor die gaat gewoon met zijn elftal een feestje op het veld bouwen......met wat aanpassingen denk toch ook wel dat Davids speelt deze wedstrijd en vaart op "10" komt allemaal goed volgend jaar met bassie!!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij kan dat wel, is vaker gebeurd.
Bouma van niets in de basis in de play-offs met Schotland bijvoorbeeld.
Waarom nog een verdediger erbij tegen Macedonië?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat onlogisch vind? Ik bedoel.. Van Persie, Robben, Kuyt al op de flanken. Robben is dan misschien niet 100% fit, maar dan nog.. En waarom niet een verdediger voor Kromkamp?
We spelen tegen Macedoniequote:Op zondag 9 oktober 2005 18:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat onlogisch vind? Ik bedoel.. Van Persie, Robben, Kuyt al op de flanken. Robben is dan misschien niet 100% fit, maar dan nog.. En waarom niet een verdediger voor Kromkamp?
En we hebben ook niets te verliezen, dus gewoon vol op de aanval, gewoon met 5-0 winnen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
We spelen tegen MacedonieDan heb je toch geen extra verdediger nodig.
Wordt woensdag lekker 343.
ik ook.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga voor.
Sar
Jong-Bouhla-Opdam-Cler
Maduro-VDV-Davids
Persie-Vennegoor-Robben
Ik heb niet het idee dat de spelers op die manier gaan spelen. Iedereen wil zich toch manifesteren en dat wil Don Marco ook, denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:50 schreef paultjuhhh het volgende:
ik denk eigenlijk dat het een saaie wedstrijd wordt, de buit is al binnen enzo
Oppassen voor geel. Dat kan je met Dirkie je niet permitteren denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:04 schreef Mr.Mills het volgende:
Oprotten met Vennegoor, gewoon Kuijt in de spits.
Laat dat nou net de bedoeling zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:12 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Oppassen voor geel. Dat kan je met Dirkie je niet permitteren denk ik
ahaquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:04 schreef Mr.Mills het volgende:
Oprotten met Vennegoor, gewoon Kuijt in de spits.
Castelen hoef ik al helemaal niet te zien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:16 schreef ViVe het volgende:
Ik zou ook gaan voor Kuijt in de spits. Met het WK is waarschijnlijk Castelen (een egte rechtsbuiten) weer helemaal fit. Kan die nu mooi proberen hoe Dirkje het doet in de spits ipv op de rechterkant.
Kan die zich eens bewijzen of die het ook voor Oranje kan doen.
Krijgt die een gele kaart. Kan je in de eerste wedstrijd op het WK gewoon Castelen op rechts zetten met RvN in de spits.
Vergeten dusquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
We spelen tegen MacedonieDan heb je toch geen extra verdediger nodig.
Wordt woensdag lekker 343.
Psies.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Vergeten dus
een 3-4-3 met een ruit ofzo lijkt me wel leuk.. of 3-3-4 met een diepe spits en een 10 die ver voor het middenveld speelt ofzo..
Maar het zal er wel op neer komen dat zij voor de goal hangen en wij er maar af en toe een bal voor moeten gooien.. Of Robben/Babel moet een ingeving krijgen en er doorheen slalommen
Lijkt me wel eens leuk om te zienquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:29 schreef mikey99 het volgende:
mijn opstelling
----sneijder----
--babel--rvn--kuijt--vdv
--robben--vpersie--boateng--vlaar--
--timmer--vdsar--
prima heah (A)
Nee hoor. Want je mag er 35 selecteren als je wilt. Gaat om het wedstrijdformulier van die dag. Al roep je 11 nieuwen op.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ja maar dat was niet tussen de 2 kwalificatie wedstrijden in toch? Ik heb namelijk altijd bergrepen (2 wedstrijden, per kwalificatie speelronde zeg maar) dat je het dan moet doen met de spelers die je voor de eerste kwalificatie (van de desbetreffende ronde) wedstrijd van de 2 hebt geselecteerd.
Nee hoor. Want je mag er 35 selecteren als je wilt. Gaat om het wedstrijdformulier van die dag. Al roep je 11 nieuwen op.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ja maar dat was niet tussen de 2 kwalificatie wedstrijden in toch? Ik heb namelijk altijd bergrepen (2 wedstrijden, per kwalificatie speelronde zeg maar) dat je het dan moet doen met de spelers die je voor de eerste kwalificatie (van de desbetreffende ronde) wedstrijd van de 2 hebt geselecteerd.
Oplossing lijkt me simpel....gewoon niet opstellen, dan lopen ze ook niet tegen een gele kaart aan.quote:Vijftal op scherp dreigt WK-start te missen
11/10/2005 8 :59
Dirk Kuijt, Denny Landzaat, Ruud van Nistelrooy, Wesley Sneijder en Giovanni van Bronckhorst lopen het risico bij een gele kaart tegen Macedonië de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal op het WK mis te lopen. Het vijftal staat op scherp, waardoor een nieuwe gele kaart een schorsing oplevert.
Iets dergelijks overkwam de Duitse international Mike Hanke eerder ook al. In de strijd om de Confederations Cup kreeg de aanvaller van Schalke 04 een rode kaart tegen Mexico. De grove overtreding kostte hem een schorsing van twee duels. En aangezien de straf alleen kan worden uitgezeten in officiële interlands - dus geen oefenduels - mist Hanke Duitslands eerste twee WK-wedstrijden.
Er is overigens nog een sprankje hoop voor geschorste spelers. In het verleden kondigde de FIFA regelmatig een generaal pardon af, waardoor geschorsten met twee gele kaarten vrijuit gingen. Pas na de loting in december wordt er een beslissing verwacht of er opnieuw zo'n amnestieregeling komt. Spelers die door rood ontbreken, werden nooit ontzien door de wereldvoetbalbond.
Klopt, maar schorsingen opgelopen in de laatste wedstrijd vervallen niet, tenzij de FIFA een generaal pardon uitdeelt. Dus kun kun je beter het zekere voor het onzekere nemen bij zo'n onbelangrijke wedstrijd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:29 schreef Siemerink het volgende:
Gele kaarten opgelopen in de kwalificatiewedstrijden vervallen.
Vorig jaar speelden ze gelijk, dus van onderschatting is geen sprake. Verder zal Oranje de ongeslagen status willen behouden en ook de 'nul' willen behouden, dus of we winnen, of het blijft 0-0. In het laatste geval komt dat zeker niet door onderschattig, maar meer door gebrek aan motivaitie, we zijn immers toch al gekwalificeerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:57 schreef du_ke het volgende:
Dit moet makkelijk kunnen dus onderschatting 1-1.
was volgens mij al een tijdje. Mensen die er vanuit gingen dat dat de beslissingswedstrijd wasquote:
Je hebt gelijk inderdaad, toch gek, want bijvoorbeeld Duitsland kan wel ´schoon´ beginnen, aangezien ze alleen vriendschappelijke wedstrijden spelen en dus geen schorsingen kunnen oplopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:48 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Klopt, maar schorsingen opgelopen in de laatste wedstrijd vervallen niet, tenzij de FIFA een generaal pardon uitdeelt. Dus kun kun je beter het zekere voor het onzekere nemen bij zo'n onbelangrijke wedstrijd.
edit: zie bericht Lionheaad
Schorsingen vanuit de confederationscup tellen wel mee en daar heeft Dld er wel een van.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:14 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Je hebt gelijk inderdaad, toch gek, want bijvoorbeeld Duitsland kan wel ´schoon´ beginnen, aangezien ze alleen vriendschappelijke wedstrijden spelen en dus geen schorsingen kunnen oplopen.
Ah ok.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Schorsingen vanuit de confederationscup tellen wel mee en daar heeft Dld er wel een van.
Van Persie meldt nu.nlquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Geen RObben
dan maar Babbel in basis :")
Van Persie kan ook voor verrassingen zorgen. Heeft ook nog wel het één en ander weg te poetsen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:13 schreef du_ke het volgende:
Overigens is Oranje zonder Robben wel z'n creatiefste speler kwijt.
le-zen:quote:
Dus een paar meer kijken we niet van op! En zo hoort het ook!quote:... en zeker 8 bier...
Ja, de datum is leuk, maar hoe laat begint de wedstrijd precies? Half 8?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:27 schreef DeTolk het volgende:
Op 12 oktober speelt het Nederlands elftal de WK kwalificatie wedstrijd tegen het Macedonie van Gorgi Hristov.
Thanks, wat een vage tijd voor een in-westrijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:27 schreef twi het volgende:
Yup
You fool!quote:
Hihi. Maar die is rond 9 uur weg denk ik. Hoop ik. Zorg ik voor.quote:
Ah leuk, kun jet het laatste kwartier nog zienquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hihi. Maar die is rond 9 uur weg denk ik. Hoop ik. Zorg ik voor.![]()
Rub it in...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah leuk, kun jet het laatste kwartier nog zien
Ik heb liever dat Babel hem met rechts op het hoofd van VoH legtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:49 schreef Cassii het volgende:
Babel - VoH - v.Persie
VoH voor koppen en babel kan lekker uithalen van links, aangezien die Macedoniers nou niet echt meest geroutineerd team is, is dat nog nieuw.
niet gezond dusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:38 schreef Catch22- het volgende:
Ik moet toch minimaal het dubbele drinken wil ik daar de volgende dag iets van voelen, maar dat ben ik dan
ik neem aan dat we het over flesjes hebben?
Maar ik heb der zin an!
Ik heb liever dan VoH helemaal niet in het veld staat.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Babel hem met rechts op het hoofd van VoH legt
Nep BAquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb liever dan VoH helemaal niet in het veld staat.
2 tv's in huis kan soms handig zijn....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:17 schreef pberends het volgende:
Echt slim van die mafkezen, iedereen wil gtst en andere onzin kijken. Deze wedstrijd gaat flink minder scoren dan de 4 miljoen kijkers van Talpa afgelopen keer.
Wat hij zegt dus iddquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:46 schreef Thetallguy het volgende:
half 8, goed dat ik dit topic lees
Bassie en Schippie (Live show vanuit Amsterdam. )quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:27 schreef Cart_man het volgende:
Is er nog cabaret op de televisie vanavond?
Ik ben eigenlijk een beetje bang voor een soort 82-18 % balbezit verhouding voor NL, met 15 100%-kansen, en dat het dan 1-1 wordt doordat Vlaar in de laatste minuut nog gelijkmaaktquote:
SBS, en je kunt gelijk SMS-en wat Nederland afgelopen zaterdag heeft gedaan tegen de Tsjechen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op welke zender komt het eigenlijk? Daar is tegenwoordig ook geen touw meer aan vast te knopen...![]()
SBSquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op welke zender komt het eigenlijk? Daar is tegenwoordig ook geen touw meer aan vast te knopen...![]()
Het enige juiste antwoord stond er in ieder gaval niet tussen want Nederland won met 0-2 en niet met 2-0.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:09 schreef Toad het volgende:
Lekkere vraag van SBS6:
Nederland heeft afgelopen zaterdag gewonnen met:
2-0
2-1
2-2
die presentator stond ook voor paal: "o nee ze hebben helemaal niet gewoon maar gelijk gespeeld"![]()
Doe toch normaal manquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:30 schreef Roi het volgende:
Vandaar dat er oranje mongolen vandaag door Amsterdam liepen ! Was het vergeten
dat is misschien niet raar, maar IK had het niet verwacht, dat is allesquote:
SBS moet Talpa nog voor zich dulden...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
SBSDe grootste mongolenzender die je kan verzinnen godver
Met 2-2 winnen kan alleen Andorra.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:09 schreef Toad het volgende:
Lekkere vraag van SBS6:
Nederland heeft afgelopen zaterdag gewonnen met:
2-0
2-1
2-2
die presentator stond ook voor paal: "o nee ze hebben helemaal niet gewonnen maar gelijk gespeeld"![]()
ook niet helemaal onwaar iddquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
SBS moet Talpa nog voor zich dulden...
Heet ie echt zoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:38 schreef Noca het volgende:
Prutser de Jong...
.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:42 schreef pekel het volgende:
Laag tempo, en Gio met van Persie zijn, zoals het lijkt, geen ideaal duo op links..
gtstquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:46 schreef pberends het volgende:
Begin is compleet schijt zeg... ik ga zo toch maar gtst kijken.
Whahaha lig dubbel van dat laatste ....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vind jij dit normaal?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo ja, dan ben je zelf niet helemaal 100%
Hoezo moet je eten?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:48 schreef Timmai het volgende:
waarom in vredesnaam om 19.30?
Rot op man! Graatje Hindriks is okay!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vind jij dit normaal?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo ja, dan ben je zelf niet helemaal 100%
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:55 schreef SkaterSam het volgende:
Hehehe die Rita Verdonk kwam kijken of ze Kalou nou écht nodig hadden![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:58 schreef raistlin6 het volgende:
neeeeeeeeeeeeee, kut,![]()
ijsland staat voor tegen zweden
1-1 hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:58 schreef raistlin6 het volgende:
neeeeeeeeeeeeee, kut,![]()
ijsland staat voor tegen zweden
ik heb fifa scoreboardquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
1-1 hoor.
Misschien een herhaling van gisteren bij U21 (Sweden 1 : 4 Iceland)
Hij zegt toch 1-1quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
1-1 hoor.
Misschien een herhaling van gisteren bij U21 (Sweden 1 : 4 Iceland)
ja, want hier gebeurt zoveelquote:
Hou die tussenstanden verder maar bij in [WK 2006 KWALIFICATIE] Groep 8 (met ZWEDEN) en niet hier.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:07 schreef raistlin6 het volgende:
ik heb fifa scoreboardze zijn wat traag
Zweden doet het natuurlijk veel beter in de kwalificatiesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:09 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ja, want hier gebeurt zoveel![]()
ik wil er wel elke keer bij gaan zetten dat ik het lullig vind voor de mensen die een kaartje voor nederland hebben gekocht om ontopic te blijven?
euhm nee, ik was ook heel erg blij met wedstrijd tegen tsjechie vorige week, maar was enkel wat meegesleurd in zweden fan zijn, maar zal er niet meer over reppen hoor, sorry dat ik je topic volgespamt hebquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zweden doet het natuurlijk veel beter in de kwalificaties
Dat vraag ik me al 2 jaar af.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:12 schreef pekel het volgende:
Ik vraag me af of we nou echt van Bronckhorst nodig hebben...
http://www.activescores.com/quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:07 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ik heb fifa scoreboardze zijn wat traag
Waar kan ik dat volgen?quote:
Zucht.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:22 schreef bliqx het volgende:
Slappe hap als je het mij vraagt. Genoeg kansen gehad. En vooral op het laatst met van persie,en geen enkel goal gezet. Sorry,maar ik zie nederland niet het WK winnen. Net zoals ik Nederland het EK ook al niet zag winnen.
Hij is gewoon objectief, jij subjectief. Als het Nederlands elftal zo speelt in het WK, dan lijkt mij de uitslag duidelijk. Geen WK iig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waar kan ik dat volgen?
[..]
Zucht.
Dit is precies waarom het Nederlandse eftal alles en iedereen moet inmaken, ook bij wedstrijden die bijna geen zin hebben. Want anders gaan de Doomsayers zoals bliqx weer beginnen. Kom op zeg, kan jij jezelf nog een supporter noemen of hoe zit dat?
nee dat is ctrl- G van GOOOAL!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:55 schreef Roi het volgende:
GOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAL zit al onder de ctrl-c :p
Dat was toch Owen of een andere speler? Zag namelijk ook zoiets op CNN gisterenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:33 schreef pekel het volgende:
Whehe....BBC had een bedankje richting Nederland, vanwege de winst op Tsjechie waardoor Engeland zich plaatste
Nee weet je wat triest is? Niet naar het WK gaan! Dat is pas triest!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:35 schreef BiMeWet het volgende:
Tjtonge jonge jonge, het is echt knudde zeg. dalijk wordt het nog een gelijkspel, dat zou pas triest zijn.
Ja, heel erg leuk dat we geplaatst zijn enzo, maar als je gelijk daarna lui wordt en inkakt tegen een land wat je met 4 spelers nog zou moeten kunnen verslaan, voorspel ik niet veel goeds voor het WK.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee weet je wat triest is? Niet naar het WK gaan! Dat is pas triest!
en voor 1 in het oranjequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:40 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
De vrouwverkrachtende Oranje speler, nietwaar?
Tuurlijk joh, de andere teams WK favorieten spelen altijd een topwedstrijdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:28 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hij is gewoon objectief, jij subjectief. Als het Nederlands elftal zo speelt in het WK, dan lijkt mij de uitslag duidelijk. Geen WK iig.
Ik heb brazilië nooit bejubeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:46 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, de andere teams WK favorieten spelen altijd een topwedstrijd, een wat mindere wedstrijd van Nederland als het in weze nergens meer over gaat is echt geen ramp hoor
, Het altijd bejubelde Brazilie heeft nou ook niet echt een indrukwekkende kwalificatiereeks gespeeld.
Nee, Oranje, voor het eerst sinds Finland.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:51 schreef Zwansen het volgende:
Davids krijgt rood.
Nee, Babel straks als ie er nog inkomt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |