Zo ver ik weet kun je tussen 2 kwalificatie wedstrijden uberhaupt geen nieuwe spelers oproepen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:19 schreef golfer het volgende:
Van Basten zal voor woensdag geen nieuwe spelers oproepen, denk ik, en het gewoon doen met de 20 man die hij nu nog in de selectie heeft zitten.
ja maar dat was niet tussen de 2 kwalificatie wedstrijden in toch? Ik heb namelijk altijd bergrepen (2 wedstrijden, per kwalificatie speelronde zeg maar) dat je het dan moet doen met de spelers die je voor de eerste kwalificatie (van de desbetreffende ronde) wedstrijd van de 2 hebt geselecteerd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij kan dat wel, is vaker gebeurd.
Bouma van niets in de basis in de play-offs met Schotland bijvoorbeeld.
Hij heeft zojuist Ryan Babel opgeroepen, omdat Kromkamp voor woensdag is geschorstquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:19 schreef golfer het volgende:
Van Basten zal voor woensdag geen nieuwe spelers oproepen, denk ik, en het gewoon doen met de 20 man die hij nu nog in de selectie heeft zitten.
Ben ik de enige die dat onlogisch vind? Ik bedoel.. Van Persie, Robben, Kuyt al op de flanken. Robben is dan misschien niet 100% fit, maar dan nog.. En waarom niet een verdediger voor Kromkamp?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij heeft zojuist Ryan Babel opgeroepen, omdat Kromkamp voor woensdag is geschorst![]()
Alleen als je geblesseerde hebt denk ik maar is niet nodig hoor die gaat gewoon met zijn elftal een feestje op het veld bouwen......met wat aanpassingen denk toch ook wel dat Davids speelt deze wedstrijd en vaart op "10" komt allemaal goed volgend jaar met bassie!!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij kan dat wel, is vaker gebeurd.
Bouma van niets in de basis in de play-offs met Schotland bijvoorbeeld.
Waarom nog een verdediger erbij tegen Macedonië?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat onlogisch vind? Ik bedoel.. Van Persie, Robben, Kuyt al op de flanken. Robben is dan misschien niet 100% fit, maar dan nog.. En waarom niet een verdediger voor Kromkamp?
We spelen tegen Macedoniequote:Op zondag 9 oktober 2005 18:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat onlogisch vind? Ik bedoel.. Van Persie, Robben, Kuyt al op de flanken. Robben is dan misschien niet 100% fit, maar dan nog.. En waarom niet een verdediger voor Kromkamp?
En we hebben ook niets te verliezen, dus gewoon vol op de aanval, gewoon met 5-0 winnen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
We spelen tegen MacedonieDan heb je toch geen extra verdediger nodig.
Wordt woensdag lekker 343.
ik ook.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga voor.
Sar
Jong-Bouhla-Opdam-Cler
Maduro-VDV-Davids
Persie-Vennegoor-Robben
Ik heb niet het idee dat de spelers op die manier gaan spelen. Iedereen wil zich toch manifesteren en dat wil Don Marco ook, denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:50 schreef paultjuhhh het volgende:
ik denk eigenlijk dat het een saaie wedstrijd wordt, de buit is al binnen enzo
Oppassen voor geel. Dat kan je met Dirkie je niet permitteren denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:04 schreef Mr.Mills het volgende:
Oprotten met Vennegoor, gewoon Kuijt in de spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |