quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:55 schreef SkaterSam het volgende:
Hehehe die Rita Verdonk kwam kijken of ze Kalou nou écht nodig hadden![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:58 schreef raistlin6 het volgende:
neeeeeeeeeeeeee, kut,![]()
ijsland staat voor tegen zweden
1-1 hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:58 schreef raistlin6 het volgende:
neeeeeeeeeeeeee, kut,![]()
ijsland staat voor tegen zweden
ik heb fifa scoreboardquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
1-1 hoor.
Misschien een herhaling van gisteren bij U21 (Sweden 1 : 4 Iceland)
Hij zegt toch 1-1quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
1-1 hoor.
Misschien een herhaling van gisteren bij U21 (Sweden 1 : 4 Iceland)
ja, want hier gebeurt zoveelquote:
Hou die tussenstanden verder maar bij in [WK 2006 KWALIFICATIE] Groep 8 (met ZWEDEN) en niet hier.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:07 schreef raistlin6 het volgende:
ik heb fifa scoreboardze zijn wat traag
Zweden doet het natuurlijk veel beter in de kwalificatiesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:09 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ja, want hier gebeurt zoveel![]()
ik wil er wel elke keer bij gaan zetten dat ik het lullig vind voor de mensen die een kaartje voor nederland hebben gekocht om ontopic te blijven?
euhm nee, ik was ook heel erg blij met wedstrijd tegen tsjechie vorige week, maar was enkel wat meegesleurd in zweden fan zijn, maar zal er niet meer over reppen hoor, sorry dat ik je topic volgespamt hebquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zweden doet het natuurlijk veel beter in de kwalificaties
Dat vraag ik me al 2 jaar af.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:12 schreef pekel het volgende:
Ik vraag me af of we nou echt van Bronckhorst nodig hebben...
http://www.activescores.com/quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:07 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ik heb fifa scoreboardze zijn wat traag
Waar kan ik dat volgen?quote:
Zucht.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:22 schreef bliqx het volgende:
Slappe hap als je het mij vraagt. Genoeg kansen gehad. En vooral op het laatst met van persie,en geen enkel goal gezet. Sorry,maar ik zie nederland niet het WK winnen. Net zoals ik Nederland het EK ook al niet zag winnen.
Hij is gewoon objectief, jij subjectief. Als het Nederlands elftal zo speelt in het WK, dan lijkt mij de uitslag duidelijk. Geen WK iig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waar kan ik dat volgen?
[..]
Zucht.
Dit is precies waarom het Nederlandse eftal alles en iedereen moet inmaken, ook bij wedstrijden die bijna geen zin hebben. Want anders gaan de Doomsayers zoals bliqx weer beginnen. Kom op zeg, kan jij jezelf nog een supporter noemen of hoe zit dat?
nee dat is ctrl- G van GOOOAL!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:55 schreef Roi het volgende:
GOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAL zit al onder de ctrl-c :p
Dat was toch Owen of een andere speler? Zag namelijk ook zoiets op CNN gisterenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:33 schreef pekel het volgende:
Whehe....BBC had een bedankje richting Nederland, vanwege de winst op Tsjechie waardoor Engeland zich plaatste
Nee weet je wat triest is? Niet naar het WK gaan! Dat is pas triest!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:35 schreef BiMeWet het volgende:
Tjtonge jonge jonge, het is echt knudde zeg. dalijk wordt het nog een gelijkspel, dat zou pas triest zijn.
Ja, heel erg leuk dat we geplaatst zijn enzo, maar als je gelijk daarna lui wordt en inkakt tegen een land wat je met 4 spelers nog zou moeten kunnen verslaan, voorspel ik niet veel goeds voor het WK.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee weet je wat triest is? Niet naar het WK gaan! Dat is pas triest!
en voor 1 in het oranjequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:40 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
De vrouwverkrachtende Oranje speler, nietwaar?
Tuurlijk joh, de andere teams WK favorieten spelen altijd een topwedstrijdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:28 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hij is gewoon objectief, jij subjectief. Als het Nederlands elftal zo speelt in het WK, dan lijkt mij de uitslag duidelijk. Geen WK iig.
Ik heb brazilië nooit bejubeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:46 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, de andere teams WK favorieten spelen altijd een topwedstrijd, een wat mindere wedstrijd van Nederland als het in weze nergens meer over gaat is echt geen ramp hoor
, Het altijd bejubelde Brazilie heeft nou ook niet echt een indrukwekkende kwalificatiereeks gespeeld.
Nee, Oranje, voor het eerst sinds Finland.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:51 schreef Zwansen het volgende:
Davids krijgt rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |