Ja, de datum is leuk, maar hoe laat begint de wedstrijd precies? Half 8?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:27 schreef DeTolk het volgende:
Op 12 oktober speelt het Nederlands elftal de WK kwalificatie wedstrijd tegen het Macedonie van Gorgi Hristov.
Thanks, wat een vage tijd voor een in-westrijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:27 schreef twi het volgende:
Yup
You fool!quote:
Hihi. Maar die is rond 9 uur weg denk ik. Hoop ik. Zorg ik voor.quote:
Ah leuk, kun jet het laatste kwartier nog zienquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hihi. Maar die is rond 9 uur weg denk ik. Hoop ik. Zorg ik voor.![]()
Rub it in...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah leuk, kun jet het laatste kwartier nog zien
Ik heb liever dat Babel hem met rechts op het hoofd van VoH legtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:49 schreef Cassii het volgende:
Babel - VoH - v.Persie
VoH voor koppen en babel kan lekker uithalen van links, aangezien die Macedoniers nou niet echt meest geroutineerd team is, is dat nog nieuw.
niet gezond dusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:38 schreef Catch22- het volgende:
Ik moet toch minimaal het dubbele drinken wil ik daar de volgende dag iets van voelen, maar dat ben ik dan
ik neem aan dat we het over flesjes hebben?
Maar ik heb der zin an!
Ik heb liever dan VoH helemaal niet in het veld staat.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Babel hem met rechts op het hoofd van VoH legt
Nep BAquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb liever dan VoH helemaal niet in het veld staat.
2 tv's in huis kan soms handig zijn....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:17 schreef pberends het volgende:
Echt slim van die mafkezen, iedereen wil gtst en andere onzin kijken. Deze wedstrijd gaat flink minder scoren dan de 4 miljoen kijkers van Talpa afgelopen keer.
Wat hij zegt dus iddquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:46 schreef Thetallguy het volgende:
half 8, goed dat ik dit topic lees
Bassie en Schippie (Live show vanuit Amsterdam. )quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:27 schreef Cart_man het volgende:
Is er nog cabaret op de televisie vanavond?
Ik ben eigenlijk een beetje bang voor een soort 82-18 % balbezit verhouding voor NL, met 15 100%-kansen, en dat het dan 1-1 wordt doordat Vlaar in de laatste minuut nog gelijkmaaktquote:
SBS, en je kunt gelijk SMS-en wat Nederland afgelopen zaterdag heeft gedaan tegen de Tsjechen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op welke zender komt het eigenlijk? Daar is tegenwoordig ook geen touw meer aan vast te knopen...![]()
SBSquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op welke zender komt het eigenlijk? Daar is tegenwoordig ook geen touw meer aan vast te knopen...![]()
Het enige juiste antwoord stond er in ieder gaval niet tussen want Nederland won met 0-2 en niet met 2-0.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:09 schreef Toad het volgende:
Lekkere vraag van SBS6:
Nederland heeft afgelopen zaterdag gewonnen met:
2-0
2-1
2-2
die presentator stond ook voor paal: "o nee ze hebben helemaal niet gewoon maar gelijk gespeeld"![]()
Doe toch normaal manquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:30 schreef Roi het volgende:
Vandaar dat er oranje mongolen vandaag door Amsterdam liepen ! Was het vergeten
dat is misschien niet raar, maar IK had het niet verwacht, dat is allesquote:
SBS moet Talpa nog voor zich dulden...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
SBSDe grootste mongolenzender die je kan verzinnen godver
Met 2-2 winnen kan alleen Andorra.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:09 schreef Toad het volgende:
Lekkere vraag van SBS6:
Nederland heeft afgelopen zaterdag gewonnen met:
2-0
2-1
2-2
die presentator stond ook voor paal: "o nee ze hebben helemaal niet gewonnen maar gelijk gespeeld"![]()
ook niet helemaal onwaar iddquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
SBS moet Talpa nog voor zich dulden...
Heet ie echt zoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:38 schreef Noca het volgende:
Prutser de Jong...
.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:42 schreef pekel het volgende:
Laag tempo, en Gio met van Persie zijn, zoals het lijkt, geen ideaal duo op links..
gtstquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:46 schreef pberends het volgende:
Begin is compleet schijt zeg... ik ga zo toch maar gtst kijken.
Whahaha lig dubbel van dat laatste ....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vind jij dit normaal?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo ja, dan ben je zelf niet helemaal 100%
Hoezo moet je eten?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:48 schreef Timmai het volgende:
waarom in vredesnaam om 19.30?
Rot op man! Graatje Hindriks is okay!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vind jij dit normaal?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo ja, dan ben je zelf niet helemaal 100%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |