Selectieve hond.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:53 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Hier reageer ik niet op, dit is vager dan 10x du+ke.
Dat is dan lekker goedkoop aangezien de gulden geen waarde meer heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:55 schreef Monidique het volgende:
Ik zal wel gebruikmaken van domme linkse logica, maar ik vind het asociaal en belachelijk dat je meer dan honderd gulden moet betalen als je vergeten bent je kaartje te stempelen.
Ja, omdat je de wortel dan ook meeneemt. Dat scheelt inderdaad wel een fiks aantal dagen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Epileren (met pincet of harsen), daarvan neemt haargroei wel wat van af, schijnt. Probeer het eens![]()
Haha.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:57 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Dat is dan lekker goedkoop aangezien de gulden geen waarde meer heeft.![]()
Laten we dan hopen dat ie het niet afscheertquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
pberends je hebt last van overmatig haargroei?
Ja, kom je nog straks? Zo ja, hoe spreken we af? je mag me mailen, het adres staat in mijn profielquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:58 schreef Monidique het volgende:
http://www.uva.nl/actueel(...)6A5-99872025BF83DAFA
Ik wel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
Nee ik zie al een vervolgtopic verschijnen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef Tafkahs het volgende:
Laten we dan hopen dat ie het niet afscheert
Lekker warm in de winterquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef Monidique het volgende:
Ik wel.
Jij je zin. Minder vaag.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:53 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Hier reageer ik niet op, dit is vager dan 10x du+ke.
quote:Ach jongens, jullie gaan europa maar lekker verkloten, ik woon vanaf januari in the sunshine state californie
Bij herhaaldelijk epileren beschadig je ook de haarwortels, uiteindelijk scheelt het haren.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, omdat je de wortel dan ook meeneemt. Dat scheelt inderdaad wel een fiks aantal dagen.
Je schiet door.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:05 schreef MrX1982 het volgende:
Maak criminaliteit legaal en je hebt geen criminaliteit meer.
Iemand op de NSDFP. Maar valt je niets op aan het citaat, Amerika-kenner?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ah weer een nieuwe emigrant. Wie heeft dat gezegd?
M'n zolen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
Gewoon een paar biertjes nemen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij herhaaldelijk epileren beschadig je ook de haarwortels, uiteindelijk scheelt het haren.
Maar ja, alles heeft z'n prijs. Die van epileren is erg voelbaar![]()
Nu je het zegt. Floridaquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Iemand op de NSDFP. Maar valt je niets op aan het citaat, Amerika-kenner?
Hmm the missing link is gevondenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:09 schreef pberends het volgende:
M'n zolen.
ben er ook, als ik het haal, ben herkenbaar met een blauwe pet, mocht je me nog zienquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, kom je nog straks? Zo ja, hoe spreken we af? je mag me mailen, het adres staat in mijn profiel![]()
Ik geef er alsnog antwoord op.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik wilde net vragen of jij niet op Cape Canaveral was geweest.
Kan Erwin inmiddels een beetje zuipen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik geef er alsnog antwoord op.
Daar ben ik geweest![]()
Ik weet het zeker, ze gingen weer licht en donkergrijs voor de treinen gebruiken omdat beter zichtbaar was in het donker ofzo. Heel vaag. Stond ooit op de frontpage.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:13 schreef MrX1982 het volgende:
Grijs?
Om die authentieke 40-45 look weer terug te krijgen ofzo?
Het bier ging er prima in, alleen die ene barcardi was na een jaar van niet-uitgaan toch iets teveel vh goede.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kan Erwin inmiddels een beetje zuipen?
Volgens mij heb ik Erwin weinig bier zien drinken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Kan Erwin inmiddels een beetje zuipen?
Ik kon kiezen: of met ouders mee naar CC, of een dagje Daytona Beach.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik geef er alsnog antwoord op.
Daar ben ik geweest![]()
Dat bericht was niet toevallig geplaatst op 1 april?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:19 schreef pberends het volgende:
Ik weet het zeker, ze gingen weer licht en donkergrijs voor de treinen gebruiken omdat beter zichtbaar was in het donker ofzo. Heel vaag. Stond ooit op de frontpage.
Ik moest meteen aan dumb&dumber denken maar ik neem aan dat je ze niet heb weggejaagdquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:21 schreef sizzler het volgende:
Ik kon kiezen: of met ouders mee naar CC, of een dagje Daytona Beach.
Ben met mijn broertje naar Daytona geweest. Leeg strand. Geen ruk te beleven.
Totdat er een bus met 18-jarige cheerleaders stopte die in badpak naast ons gingen oefenen.
Dus de NWO staat in de steigers?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
na een jaar van niet-uitgaan toch iets teveel vh goede.
Er is niets geilers dan een wijf in een mantelpakje dat jou zegt wat je moet doenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:11 schreef pberends het volgende:
Ik zal die sjans met conductrices ook moeten missen. Geen goedkope kaartjes en vriendelijk lachjes meer. Wat zijn vrouwen in een machtspositie toch lief.
Weet je wat, ik wacht 5 minuten voor aanvang bij de trap bij de entree, dat is dus 17.25 - 17.30quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:14 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ben er ook, als ik het haal, ben herkenbaar met een blauwe pet, mocht je me nog zien
waar blijven de foto's?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het bier ging er prima in, alleen die ene barcardi was na een jaar van niet-uitgaan toch iets teveel vh goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |