schutkleuren. minder landschapsvervuiling.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:27 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Waarom zouden ze dat doen dan, om meer eenheid te creeeren tussen rails en trein...
ja, zou kunnen. Kunnen ze die dingen beter blauw verven met wolken erop, dan zie je ze helemaal niet meer...quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
schutkleuren. minder landschapsvervuiling.
de lucht hier is altijd grijs, vallen ze minder op.
Is het enige wat ik er over kon vinden. Maar of die bron nou zo betrouwbaar is... http://www.zwavel.com/~zwavelaars/index.php?blogid=2&archive=2002-6-21quote:vrijdag 21 juni 2002
Nieuwe treinstaking
Nu de NS besloten heeft om de treinen in de naaste toekomst grijs te verven, zie ik al een nieuwe treinstaking aan de horizon. Ging het NS-personeel onlangs nog in staking om het geestdodende "rondje om de kerk" een halt toe te roepen, binnenkort zullen ze het werk neerleggen om de geestdodende grijze kleur van de treinen tegen te houden. Dit kan immers gezien worden als een belangrijke verslechtering van het werkklimaat...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:31 schreef pberends het volgende:
maar het lijkt alsof de NS hun sporen willen uitwissen ofzo.
Het ging om een combinatie van licht-normaal grijs en donker-normaal grijs zeg maar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:38 schreef ThE_ED het volgende:
De nieuw ingerichte sprinters zijn wit met een geel/blauwe bies.
Misschien is dat de neue kleur?
[afbeelding]
Tsja, misschien vonden ze zelf achteraf toch dat het niet zo'n mooie kleur was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Het ging om een combinatie van licht-normaal grijs en donker-normaal grijs zeg maar.
Het is inderdaad even wennenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:42 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Tsja, misschien vonden ze zelf achteraf toch dat het niet zo'n mooie kleur was.
Eindelijk een slim iemand met geheugenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:22 schreef Stupide het volgende:
Het was inderdaad een plan een paar jaar geleden, nooit meer iets van gehoord sindsdien.
het was dan ook een stupide planquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:22 schreef Stupide het volgende:
Het was inderdaad een plan een paar jaar geleden, nooit meer iets van gehoord sindsdien.
Dat is de nieuwe huisstijl (wit/geel/blauw), die kleuren krijgen de andere treinen ook (de oude huisstijl was donkerblauw/geel).quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:38 schreef ThE_ED het volgende:
De nieuw ingerichte sprinters zijn wit met een geel/blauwe bies.
Misschien is dat de neue kleur?
edit: pics, ik zie dat geel onder zit, en blauw boven
Zo vaak zie ik ze ook niet, rijden vooral in de ochtendspits geloofik.
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |