als je enig sinds een beetje hebt opgelet doe ik dat altijd als ik een topic open!quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:17 schreef Cybart het volgende:
[moppersmurf modus]
ik haat feestjes
friends-achtige-topic titel
[/moppersmurf modus]
goeiemorgen
ik ga wel even een mod opzoeken om een fatsoenlijke TT te regelen...quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als je enig sinds een beetje hebt opgelet doe ik dat altijd als ik een topic open!![]()
don't you just love friendsI KNOW!!!
don't you even go there!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ga wel even een mod opzoeken om een fatsoenlijke TT te regelen...
ja, of niet natuurlijk
en friends is overrated...
en ja ik ben een beetje chachie
en nu ga ik eens kijken of ik vandaag nog iets leuks kan gaan doen
Wat is dat nou weer voor opmerking, jankende huilflikker?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Japanners hebben kleine piemels, dat kan geen kwaad
Inderdaad, geen kwetsende opmerkingen over mensen met kleine piemels graag!quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking, jankende huilflikker?
rustig maar die van jou groeit nog wel een beetje hoor!quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking, jankende huilflikker?
Het ziet er nu wat raar donkergeel uit.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:17 schreef keizerpinguin het volgende:
oh dat komt nooit meer goed...... das zo ranzig!!
nou uhm.....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:26 schreef TehRockstar het volgende:
Neuh, ik ben gewoon weer blij., mag dat niet?
heeft robbert een nieuw kapsel!?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:58 schreef creno het volgende:
ik ben bij een vriendin het gras weesten kammen
lezen is niet je sterkste kant zie ikquote:
jerregrappen snappen ook niet de jouwequote:
Ja dankje!quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nou uhm.....![]()
tuurlijk jij wel hoor mannetje!
ik zal het maar als compliment opvatten, dat van de croma, dat vlees op mij lekker kan spetterenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jerregrappen snappen ook niet de jouwe.
heey creenoo!
(ik moet dan alsmaar aan croma denken)
hahaha, vooral de worsten zekerquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:10 schreef creno het volgende:
[..]
ik zal het maar als compliment opvatten, dat van de croma, dat vlees op mij lekker kan spetteren
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:42 schreef TehRockstar het volgende:Ik bedoel, het stereotype van Japanners met kleine piem0ls. En die anorectische gilnicht heeft blijkbaar nog niet door dat het inmiddels niet grappig meer is.
Neen, maar ik voel me wel aangesproken ten opzichte van m'n vriendje.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat voel je je aangevallen? Noemen de mensen je wle eens ooit "lief klein japannertje" of zo?
Naar de Palestijnen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:31 schreef Vlarp het volgende:
O lieve god, waar moet het heen met de wereld?
Sinds wanneer is dat verboden?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:34 schreef keizerpinguin het volgende:
en kleine mannetjes met vriendjes
Palestijnen, Fillistijnen, Benedictijnen, sjagrijnen... alles is mogelijk.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:38 schreef wonderer het volgende:
Vriendje? En je bent verliefd op een meisje?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:41 schreef Sunjammer het volgende:
Valt er hier nog wat te neu... ehm, beleven?
me me me pick me!!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:41 schreef Sunjammer het volgende:
Valt er hier nog wat te neu... ehm, beleven?
Move ovah biatch!quote:
Een man voor de seks en een vrouw voor de liefde?quote:
ik trek me terug uit dit gevecht ga niet om iemand vechten......quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:49 schreef Sunjammer het volgende:
Er wordt gevochten heej... dat ik dat mag meemaken
EN IK HEB NET LEKKER EEN DIKKE VETTE SOUFLAKI SCHOTEL BESTELD!!!!!!!!quote:
Mietje!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik trek me terug uit dit gevecht ga niet om iemand vechten......
graag of niet genoeg andere die me wel willen![]()
jij mij blijkbaar niet meerquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mietje!
Vind je me niet meer lief?
De liftquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Gister was er een documentaire op over het NL Film Festival.
DE LIFT verkozen als bste NL film ooit ........
Ja, hoi.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Hij is online hij is online hij is online hij is online hij is online hij is online hij is online hij is online hij is online hij is online hij is online hij is online
jij anorexia?!! pfff die jeugd van tegenwoordig!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN IK HEB NET LEKKER EEN DIKKE VETTE SOUFLAKI SCHOTEL BESTELD!!!!!!!!
(wat nou anorexia)
Ja nou ja, 1.83m en 58kg IS nou niet bepaald veelquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij anorexia?!! pfff die jeugd van tegenwoordig!![]()
Nou... Ook "Lek" vond ik beter dan "De Lift".quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:53 schreef AnGabhar het volgende:
De lift![]()
Maar "Als je begrijpt wat ik bedoel" is beter.
Niet jijquote:
ja ga echt niet alle voorkauwen..... nu ben jij aan zet!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:53 schreef Sunjammer het volgende:
Hoe kan ik het goedmaken...
De tweeling, Vet hard (quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou... Ook "Lek" vond ik beter dan "De Lift".
Of ehm... "Temmink".
Hallo, ik heb weekend jah!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja ga echt niet alle voorkauwen..... nu ben jij aan zet!![]()
Mij online zien is te vergelijken met het eten van een krentebol.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Niet jijHIJ!
Maar jou online zien is OOK wel een feestje heur
Je hebt toch geen boulimia?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN IK HEB NET LEKKER EEN DIKKE VETTE SOUFLAKI SCHOTEL BESTELD!!!!!!!!
(wat nou anorexia)
watskebeurt !quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij anorexia?!! pfff die jeugd van tegenwoordig!![]()
Jawel, samen met dementie dus ik vergeet steeds te kotsenquote:
nee ok maar eet je wel gewoon, en kots je niet alles uit..... en sport je veel?!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, 1.83m en 58kg IS nou niet bepaald veel
Combinatie van erfelijkheid, bouw, verbranding en sportenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee ok maar eet je wel gewoon, en kots je niet alles uit..... en sport je veel?!
dan lijkt me er niks aan de hand wel?
Klinkt als een personage uit de Hitchhikers' Guide...quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:00 schreef Sunjammer het volgende:
Anorexia Dementia dus?
Die hebben we vandaag gekocht, de oude serie dan he van de BBC, op dubbel-dvdquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:01 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Klinkt als een personage uit de Hitchhikers' Guide...
Ik ook van jouquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
okok
may your heart rott in hell!!!
![]()
Lady Anorexia Nervosa Dementia from Planet Diet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:01 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Of een MP-film natuurlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:01 schreef AnGabhar het volgende:
Nee, dat is Whoa.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:10 schreef AnGabhar het volgende:
Dat is Eccentrica niet. Ik zie maar één borst.![]()
ok duidelijk ........quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:04 schreef keizerpinguin het volgende:
wie wil mijn nieuwe liefje worden sunjammer heeft het duidelijk te sruk in zijn weekend met al zijn bitch-jes
wil je je avatar veranderen....... doet me te veel aan ons denken en dat doet me zeerquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:15 schreef Sunjammer het volgende:
Pompompom...
ik ga vanavond sletten in de danssalon hopelijk vind ik daar een huwelijks kandidaatquote:
vanavond feestje in de danssalon!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:18 schreef creno het volgende:
goh... feestje begint een rare wending te krijgen
ONTOPIC HOMO'S
En die snottebel van gisteren zit je nu niet meer in de weg?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
vanavond feestje in de danssalon!!!!![]()
nee gelukkig niet meer! heb mezelf vanacht behandeld en zie hier ik bezit nog steeds de juiste krachten!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En die snottebel van gisteren zit je nu niet meer in de weg?
ik denk niet dat ik dat moet doen, ik zit er nu al bij als een zak aardappelenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
vanavond feestje in de danssalon!!!!![]()
oh das nog geen puree..... dus je kan nog mee hahahaquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:23 schreef creno het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik dat moet doen, ik zit er nu al bij als een zak aardappelen
en door hier dus 10 minuten strak naar te kijken gaat de verstopte neus weer open?quote:
nee joh!!! je eigen handen gebruiken om je te "genezen" op je borst leggen en op je buik en de energie door je lichaam sturen!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en door hier dus 10 minuten strak naar te kijken gaat de verstopte neus weer open?
"zoekt nog naar handopleggingrules handleiding"
Dweil je de wc nog even voor je gaat?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:44 schreef creno het volgende:
dat doe ik bij mijn piemel ook wel eens en een energie dat er dan vrijkomt
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
Sticky energy.
dat is andere energiequote:Op zondag 2 oktober 2005 19:44 schreef creno het volgende:
dat doe ik bij mijn piemel ook wel eens en een energie dat er dan vrijkomt
Dat wordt zeker feest, met Stanleyquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:28 schreef creno het volgende:
BatB, daar ga ik heen als ie in het chassé theater komtFEEST !
Veel plezier!quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:11 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga me douche en aankleden enzo en dan naar boxtel en dan ..... DANSSALON!!
ga je niet komen dan!!! je woont er zo dicht in de buurt! misschien komt chrisel ook nog!quote:
De nieuwe of de oude?quote:
Whuh? IJsberen?quote:
Wow, ja!quote:
Ik heb er wel vertrouwen in, eigenlijk. De trailer was keigaaf, in ieder geval.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whuh? IJsberen?
Ik heb vroeger alle Narnia-boeken gelezen, en ook de tv-serie gezien.
Ben benieuwd wat Hollywoord ervan gemaakt heeft....
Ik zal maar effe antwoorden, dat is ie inderdaad, en de 15e gaan KP,Ryan_R en ik met hem mee daarheen !quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:22 schreef petre86 het volgende:
jeeejbeetje moe..
@KP: die naar 't bölke wilde was meneer met de armen toch?
hmmmmmmmmquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:00 schreef creno het volgende:
[..]
Ik zal maar effe antwoorden, dat is ie inderdaad, en de 15e gaan KP,Ryan_R en ik met hem mee daarheen !
Meneer met de armen? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
*meezwaai*.
*even extra zwaai naar meneer-met-de-armen*.
.
Euhm...nee hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:44 schreef Timmah het volgende:
[..]
Meneer met de armen? Heb ik iets gemist?
Oh Please.. Do tell.quote:
"meneer met de armen" ookwel wesley..quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:53 schreef Timmah het volgende:
Maar ik heb geen zin om terug te lezen..
Thanks.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
"meneer met de armen" ookwel wesley..
iemand had/heeft een oogje op hem..
was afgelopennacht in 't Bölke
klopt, kort samengevat: er was interesse, van twee kanten, maar uiteindelijk ging een leuker iemand met de prooi er vandoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
"meneer met de armen" ookwel wesley..
iemand had een oogje op hem..
was afgelopennacht in 't Bölke
dan krijg je bonuspunten??quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:34 schreef creno het volgende:
en nu heb ik er vier op een rij ?!?!?!
Ik ga zaterdag naar Carré.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:28 schreef creno het volgende:
BatB, daar ga ik heen als ie in het chassé theater komtFEEST !
Behalve jijquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh.. droomde dat er een vliegtuig was neergestord met chemische zooi aan boord waardoor zowat het hele stadje waar ik op vakantie was dood ging![]()
geld moet rollen.. net als de wielen van mijn limosine..quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:51 schreef Waxxer het volgende:
Dat heb ik ook gedaan....
Dat jij daar zo:bij kan kijken zeg!!
Best wel een "mental picture" die ik graag had willen overslaan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:08 schreef Waxxer het volgende:
Mijn fietsbanden kunnen dat nog net, een beetje zacht en een slag...Ze lijken wel op mij,
dat was mijn reply geweest als je zou antwoorden met "jewel hoor, heef je geld maar"quote:
quote:
je hebt je OV-kaart nog wel he?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:55 schreef Waxxer het volgende:
Ja ik begon ook enthousiast over het eten, maarreehhhh... bij nader inzien....Collegegeld he?
Hahaha ja we drinken wel uit de fontein en bedelen om broodjes als de bakker aan het einde v/d dag gaat sluiten...
moet ooknog op vakantie.. is al wel betaald en all-in maar zal toch wel iets uitgeven neem ik aanquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:55 schreef petre86 het volgende:
[..]![]()
![]()
wil je ook wat van de oogst van je geldboom menemen daar de efteling?
of heb je "ezeltje strekje" in je tuin staan?
Ik ben die week erna ook op vakantie naar Turkije all in en wel maar ik ga gewoon naar de eftlingquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
moet ooknog op vakantie.. is al wel betaald en all-in maar zal toch wel iets uitgeven neem ik aan![]()
waar ga jij heen? ik naar bodrum, de 18equote:Op maandag 3 oktober 2005 16:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ben die week erna ook op vakantie naar Turkije all in en wel maar ik ga gewoon naar de eftling
mis in deze echter de belangrijkste conclusiequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:43 schreef Andyvie het volgende:
Zo, mijn eerste werkdag zit erop.
Het was ff wennen, maar iedereen is blij dat ik terug ben, geloof ik
Jawel hoor, anders was ik niet terug gegaan. Nou ja, op dit moment minder, maar dat heeft meer met mijn geestelijke gesteldheid te makenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mis in deze echter de belangrijkste conclusie
vindt JIJ het ook weer fijn om daar terug te zijn?
[godmode]quote:
ojeee ! *knuffel geef*quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:55 schreef wonderer het volgende:
*voelt zich kut*
Ik weet het niet. Ik mis Brad, ik probeer op een ander forum een beetje goodwill te kweken en krijg nota bene van mijn maatje de wind van voren, ik kreeg gisteren een lithanie over me heen van verschillende personen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:59 schreef creno het volgende:
[..]
ojeee ! *knuffel geef*
lucht je hart maar eens, ben je ongesteld ? of ergere shit ?
Da's over een paar dagen weer weg. Hier loop ik al... eh... vier maanden mee?quote:
Dat word je niet, daar ben je mee geborenquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:08 schreef TehRockstar het volgende:
Sterkte enzo. En kijk uit dat je niet gothic word.
Ik ga weer een halfuur op de plee zitten.
Welke? Het Groot Niet Te Vermijden - 21 - Weet Je Moeder Dat Je Hier Bent.mp3 ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:00 schreef creno het volgende:
@ dennismoore: kun je dat nummer van het groot niet te vermijden online zetten ? ik kan het nergens vinden
Vooroordelen houden van mij en ik houd(t) van hen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat word je niet, daar ben je mee geboren
Gothic is ook geen synoniem voor depressie, trouwens. Schijt die vooroordelen er ook meteen even uit, graag.
li·ta·nie (de ~, ~ën)quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik mis Brad, ik probeer op een ander forum een beetje goodwill te kweken en krijg nota bene van mijn maatje de wind van voren, ik kreeg gisteren een lithanie over me heen van verschillende personen...
Zo! Goed nr zeg!quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore] playing: [url=http://members.home.nl/jan.pieter/bugge wesseltoft - spectre supreme.mp3]bugge wesseltoft - spectre supreme.mp3[/url
Die tweede dus. Een niet aflatende stroom gezeik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
li·ta·nie (de ~, ~ën)
1 gebed, bestaande uit een reeks smeekbeden of lofprijzingen
2 [pej.] lange, eentonige opsomming
Enfin, sterkte.
Gelukkig maarquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik leef
IK GA NAAR ROBBIE WOENSDAG
hum, maar volgens mij hoort daar nog een context van sereniteit bij, daarom vond ik 't zo raar klinken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die tweede dus. Een niet aflatende stroom gezeik.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig maarGister nog naar Carre geweest?
heidi heeft altijd een microfoonquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
SUGABABES![]()
Heidi met microfoonKeisha die me toezong
Mutya die bleef knipoogen
Ik leer graag iets nieuws, vooral als ik het daarvoor fout doe.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
taalpuristen verenig u
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heidi heeft altijd een microfoon
keisha zong je niet toe, de autocue reflecteerde in je voorhoofd
en mutya had een vuiltje in haar ogen!
Zo zit ik niet in elkaar.. Het zou wel een stuk makkelijker zijn, ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik denk dat ik dan meer de schrijftaal ken. Maar online eindeloze stroom bullshit? Als 't internet je niet aanstaat, dan trek je de stekker er toch gewoon uit, als 't ware?
Ik vind ze wel grappig.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:50 schreef creno het volgende:DennisMoore !
dat is zoooo'n geweldig nummer !(en zeker als je het in het echt hebt gezien)
* creno zingt: en als ik dans met mijn liefje, mijn kleine hartediefje !!
Meer soorten koffie, en dichterbij?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:03 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga morgen m'n chef een ultimatum stellen..
Ook datquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Meer soorten koffie, en dichterbij?
Stoppen moet je voor jezelf doen. Roken is slecht voor je en voor je omgeving.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:45 schreef Ang3l het volgende:
Ligt het aan mij of is het erg sneu als je meent je vrijheid te moeten bewijzen door het weer beginnen met roken (ook in huis)? (nadat je dus 2 jaar geleden voor valentijnsdag gestpt bent voor je vriendje)
Ja het ligt aan jou!quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:45 schreef Ang3l het volgende:
Ligt het aan mij of is het erg sneu als je meent je vrijheid te moeten bewijzen door het weer beginnen met roken (ook in huis)? (nadat je dus 2 jaar geleden voor valentijnsdag gestpt bent voor je vriendje)
Vind je dat niet een beetje onredelijk?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gezegd dat ie voortaan maar lekker buiten moet gaa roken. Punt.
Eh... nee?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:07 schreef xman het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje onredelijk?![]()
Groot gelijk Ang3lquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eh... nee?
Het zijn mijn meubels die gaan stinken, het is ook mijn huis.
Als ie zo nodig wil bewijzen dat ie weer vrij is en daarom o zo stoer weer moet beginnen met roken dan doet ie dat maar lekker in amsterdam maar niet hier in huis.
Van mij mag je!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:18 schreef Cybart het volgende:
ik steek er nog 1 op!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Premisse : Vrouwen zijn lastige wezens.
Premisse : Mannen zijn onverstandig zich daarmee in te laten.
We kunnen echter ook kijken naar de volgende feiten:
1) Vrouwen zoeken zelf hun heil bij mannen. Heel verstandig.
2) Homoseksuele mannen doen dat ook. Heel verstandig.
Hier kan de conclusie uit worden getrokken dat vrouwen en homoseksuele mannen verstandig zijn. Een deel van die conclusie is in de TT verwerkt.
Wat bedoel je trouwens met quasi opgeleid?![]()
Het zal vast een stressvolle tijd zijn voor jullie beiden. En ook een goede reden om weer te beginnen met roken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eh... nee?
Het zijn mijn meubels die gaan stinken, het is ook mijn huis.
Als ie zo nodig wil bewijzen dat ie weer vrij is en daarom o zo stoer weer moet beginnen met roken dan doet ie dat maar lekker in amsterdam maar niet hier in huis.
Is er überhaubt een goede reden om na 2,5 jaar stoppen weer te beginnen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:24 schreef xman het volgende:
[..]
Het zal vast een stressvolle tijd zijn voor jullie beiden. En ook een goede reden om weer te beginnen met roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |