Move ovah biatch!quote:
Een man voor de seks en een vrouw voor de liefde?quote:
ik trek me terug uit dit gevecht ga niet om iemand vechten......quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:49 schreef Sunjammer het volgende:
Er wordt gevochten heej... dat ik dat mag meemaken
EN IK HEB NET LEKKER EEN DIKKE VETTE SOUFLAKI SCHOTEL BESTELD!!!!!!!!quote:
Mietje!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik trek me terug uit dit gevecht ga niet om iemand vechten......
graag of niet genoeg andere die me wel willen![]()
jij mij blijkbaar niet meerquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mietje!
Vind je me niet meer lief?
De liftquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Gister was er een documentaire op over het NL Film Festival.
DE LIFT verkozen als bste NL film ooit ........
Ja, hoi.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Hij is online hij is online hij is online hij is online hij is online hij is online hij is online hij is online hij is online hij is online hij is online hij is online
jij anorexia?!! pfff die jeugd van tegenwoordig!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN IK HEB NET LEKKER EEN DIKKE VETTE SOUFLAKI SCHOTEL BESTELD!!!!!!!!
(wat nou anorexia)
Ja nou ja, 1.83m en 58kg IS nou niet bepaald veelquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij anorexia?!! pfff die jeugd van tegenwoordig!![]()
Nou... Ook "Lek" vond ik beter dan "De Lift".quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:53 schreef AnGabhar het volgende:
De lift![]()
Maar "Als je begrijpt wat ik bedoel" is beter.
Niet jijquote:
ja ga echt niet alle voorkauwen..... nu ben jij aan zet!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:53 schreef Sunjammer het volgende:
Hoe kan ik het goedmaken...
De tweeling, Vet hard (quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou... Ook "Lek" vond ik beter dan "De Lift".
Of ehm... "Temmink".
Hallo, ik heb weekend jah!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja ga echt niet alle voorkauwen..... nu ben jij aan zet!![]()
Mij online zien is te vergelijken met het eten van een krentebol.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Niet jijHIJ!
Maar jou online zien is OOK wel een feestje heur
Je hebt toch geen boulimia?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN IK HEB NET LEKKER EEN DIKKE VETTE SOUFLAKI SCHOTEL BESTELD!!!!!!!!
(wat nou anorexia)
watskebeurt !quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij anorexia?!! pfff die jeugd van tegenwoordig!![]()
Jawel, samen met dementie dus ik vergeet steeds te kotsenquote:
nee ok maar eet je wel gewoon, en kots je niet alles uit..... en sport je veel?!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, 1.83m en 58kg IS nou niet bepaald veel
Combinatie van erfelijkheid, bouw, verbranding en sportenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee ok maar eet je wel gewoon, en kots je niet alles uit..... en sport je veel?!
dan lijkt me er niks aan de hand wel?
Klinkt als een personage uit de Hitchhikers' Guide...quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:00 schreef Sunjammer het volgende:
Anorexia Dementia dus?
Die hebben we vandaag gekocht, de oude serie dan he van de BBC, op dubbel-dvdquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:01 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Klinkt als een personage uit de Hitchhikers' Guide...
Ik ook van jouquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
okok
may your heart rott in hell!!!
![]()
Lady Anorexia Nervosa Dementia from Planet Diet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:01 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Of een MP-film natuurlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:01 schreef AnGabhar het volgende:
Nee, dat is Whoa.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:10 schreef AnGabhar het volgende:
Dat is Eccentrica niet. Ik zie maar één borst.![]()
ok duidelijk ........quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:04 schreef keizerpinguin het volgende:
wie wil mijn nieuwe liefje worden sunjammer heeft het duidelijk te sruk in zijn weekend met al zijn bitch-jes
wil je je avatar veranderen....... doet me te veel aan ons denken en dat doet me zeerquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:15 schreef Sunjammer het volgende:
Pompompom...
ik ga vanavond sletten in de danssalon hopelijk vind ik daar een huwelijks kandidaatquote:
vanavond feestje in de danssalon!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:18 schreef creno het volgende:
goh... feestje begint een rare wending te krijgen
ONTOPIC HOMO'S
En die snottebel van gisteren zit je nu niet meer in de weg?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
vanavond feestje in de danssalon!!!!![]()
nee gelukkig niet meer! heb mezelf vanacht behandeld en zie hier ik bezit nog steeds de juiste krachten!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En die snottebel van gisteren zit je nu niet meer in de weg?
ik denk niet dat ik dat moet doen, ik zit er nu al bij als een zak aardappelenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
vanavond feestje in de danssalon!!!!![]()
oh das nog geen puree..... dus je kan nog mee hahahaquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:23 schreef creno het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik dat moet doen, ik zit er nu al bij als een zak aardappelen
en door hier dus 10 minuten strak naar te kijken gaat de verstopte neus weer open?quote:
nee joh!!! je eigen handen gebruiken om je te "genezen" op je borst leggen en op je buik en de energie door je lichaam sturen!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en door hier dus 10 minuten strak naar te kijken gaat de verstopte neus weer open?
"zoekt nog naar handopleggingrules handleiding"
Dweil je de wc nog even voor je gaat?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:44 schreef creno het volgende:
dat doe ik bij mijn piemel ook wel eens en een energie dat er dan vrijkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |