je hebt je OV-kaart nog wel he?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:55 schreef Waxxer het volgende:
Ja ik begon ook enthousiast over het eten, maarreehhhh... bij nader inzien....Collegegeld he?
Hahaha ja we drinken wel uit de fontein en bedelen om broodjes als de bakker aan het einde v/d dag gaat sluiten...
moet ooknog op vakantie.. is al wel betaald en all-in maar zal toch wel iets uitgeven neem ik aanquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:55 schreef petre86 het volgende:
[..]![]()
![]()
wil je ook wat van de oogst van je geldboom menemen daar de efteling?
of heb je "ezeltje strekje" in je tuin staan?
Ik ben die week erna ook op vakantie naar Turkije all in en wel maar ik ga gewoon naar de eftlingquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
moet ooknog op vakantie.. is al wel betaald en all-in maar zal toch wel iets uitgeven neem ik aan![]()
waar ga jij heen? ik naar bodrum, de 18equote:Op maandag 3 oktober 2005 16:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ben die week erna ook op vakantie naar Turkije all in en wel maar ik ga gewoon naar de eftling
mis in deze echter de belangrijkste conclusiequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:43 schreef Andyvie het volgende:
Zo, mijn eerste werkdag zit erop.
Het was ff wennen, maar iedereen is blij dat ik terug ben, geloof ik
Jawel hoor, anders was ik niet terug gegaan. Nou ja, op dit moment minder, maar dat heeft meer met mijn geestelijke gesteldheid te makenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mis in deze echter de belangrijkste conclusie
vindt JIJ het ook weer fijn om daar terug te zijn?
[godmode]quote:
ojeee ! *knuffel geef*quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:55 schreef wonderer het volgende:
*voelt zich kut*
Ik weet het niet. Ik mis Brad, ik probeer op een ander forum een beetje goodwill te kweken en krijg nota bene van mijn maatje de wind van voren, ik kreeg gisteren een lithanie over me heen van verschillende personen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:59 schreef creno het volgende:
[..]
ojeee ! *knuffel geef*
lucht je hart maar eens, ben je ongesteld ? of ergere shit ?
Da's over een paar dagen weer weg. Hier loop ik al... eh... vier maanden mee?quote:
Dat word je niet, daar ben je mee geborenquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:08 schreef TehRockstar het volgende:
Sterkte enzo. En kijk uit dat je niet gothic word.
Ik ga weer een halfuur op de plee zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |