Ik vind ze wel grappig.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:50 schreef creno het volgende:DennisMoore !
dat is zoooo'n geweldig nummer !(en zeker als je het in het echt hebt gezien)
* creno zingt: en als ik dans met mijn liefje, mijn kleine hartediefje !!
Meer soorten koffie, en dichterbij?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:03 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga morgen m'n chef een ultimatum stellen..
Ook datquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Meer soorten koffie, en dichterbij?
Stoppen moet je voor jezelf doen. Roken is slecht voor je en voor je omgeving.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:45 schreef Ang3l het volgende:
Ligt het aan mij of is het erg sneu als je meent je vrijheid te moeten bewijzen door het weer beginnen met roken (ook in huis)? (nadat je dus 2 jaar geleden voor valentijnsdag gestpt bent voor je vriendje)
Ja het ligt aan jou!quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:45 schreef Ang3l het volgende:
Ligt het aan mij of is het erg sneu als je meent je vrijheid te moeten bewijzen door het weer beginnen met roken (ook in huis)? (nadat je dus 2 jaar geleden voor valentijnsdag gestpt bent voor je vriendje)
Vind je dat niet een beetje onredelijk?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gezegd dat ie voortaan maar lekker buiten moet gaa roken. Punt.
Eh... nee?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:07 schreef xman het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje onredelijk?![]()
Groot gelijk Ang3lquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eh... nee?
Het zijn mijn meubels die gaan stinken, het is ook mijn huis.
Als ie zo nodig wil bewijzen dat ie weer vrij is en daarom o zo stoer weer moet beginnen met roken dan doet ie dat maar lekker in amsterdam maar niet hier in huis.
Van mij mag je!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:18 schreef Cybart het volgende:
ik steek er nog 1 op!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Premisse : Vrouwen zijn lastige wezens.
Premisse : Mannen zijn onverstandig zich daarmee in te laten.
We kunnen echter ook kijken naar de volgende feiten:
1) Vrouwen zoeken zelf hun heil bij mannen. Heel verstandig.
2) Homoseksuele mannen doen dat ook. Heel verstandig.
Hier kan de conclusie uit worden getrokken dat vrouwen en homoseksuele mannen verstandig zijn. Een deel van die conclusie is in de TT verwerkt.
Wat bedoel je trouwens met quasi opgeleid?![]()
Het zal vast een stressvolle tijd zijn voor jullie beiden. En ook een goede reden om weer te beginnen met roken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eh... nee?
Het zijn mijn meubels die gaan stinken, het is ook mijn huis.
Als ie zo nodig wil bewijzen dat ie weer vrij is en daarom o zo stoer weer moet beginnen met roken dan doet ie dat maar lekker in amsterdam maar niet hier in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |