Op je begrafenis anders?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit.![]()
Misschien op me bruiloft.....ooit
Ik zou het hooguit nog 10 keer vragen voor de zekerheid dan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Psies!
En als ze nou eens een keer zouden zeggen dat we er echt heel mooi uitzagen als we weg moeten, zouden we heel wat keertjes niet zeuren en denken dat we er goed uit zien
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die dingen zitten er inderdaad ook wel tussen.En voor de rest moeten mannen gewoon niet zeuren, zij zijn het toch die vrouwen willen?
quote:
Dat had ik allang opgegevenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou het hooguit nog 10 keer vragen voor de zekerheid dan.
Mij lukt dat meestal ook wel.. Maar ik heb wel eens buien dat ik aan alles twijfel, en dan nog vooral aan mezelf.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat had ik allang opgegeven
Ik ga maar op mijn eigen oordeel af, net zo gemakkelijk
Ow, aan mezelf twijfel ik regelmatigquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mij lukt dat meestal ook wel.. Maar ik heb wel eens buien dat ik aan alles twijfel, en dan nog vooral aan mezelf.
En dan zijn ze toch weer handig, die mannen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, aan mezelf twijfel ik regelmatig
En ik kijk nog bijna over het verse bloed heen ook !quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:48 schreef petre86 het volgende:
croissantje met hagelslag
\
en wat de TT betrefd: ja![]()
Ach, ik heb daar dan niet eens een man voor nodig, maar gewoon iemand die me even bevestigt dat het wel in orde is enzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan zijn ze toch weer handig, die mannen.
Het was hem bijna gelukt. Nu moet hij zeker hetzelfde leven van aanbeden-worden en lief-aangekeken-worden-om-te-slaan als Doffy nu al heeftquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
En ik kijk nog bijna over het verse bloed heen ook !
Meestal zijn dat echter mannen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, ik heb daar dan niet eens een man voor nodig, maar gewoon iemand die me even bevestigt dat het wel in orde is enzo
Nee hoor, hij hoeft zich alleen aan mij te vergrijpen as-ie een beetje leuk is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Het was hem bijna gelukt. Nu moet hij zeker hetzelfde leven van aanbeden-worden en lief-aangekeken-worden-om-te-slaan als Doffy nu al heeft![]()
Een goede vriendin, mijn zusje of mijn moeder vertrouw ik dat ook wel toe, hoorquote:
Nou, op het boodschappenlijstje stond: 'Kadootje Petra', dus ik denk het wel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:28 schreef Alicey het volgende:
Ga je nog afsluitingsrituelen uitvoeren?
Een goede vriendin ik ook wel, mijn zusje soms, en mijn moeder doorgaans niet.. Maar er zijn meer mogelijkheden idd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een goede vriendin, mijn zusje of mijn moeder vertrouw ik dat ook wel toe, hoor
Kan het me in jouw geval best voorstellen..quote:Ik ben mannen even moe
Klinkt best volledig ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, op het boodschappenlijstje stond: 'Kadootje Petra', dus ik denk het wel.Ik wilde ze ook even uitnodigen om bij mij te komen eten.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, het is eerder erg als je in de LFC post en niet seksueel gericht bent![]()
Oh, dat is wel zo.. Maar ik vind vooral mezelf vandaag heel erg. Ik ben niet zo oversext als jullie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, het is eerder erg als je in de LFC post en niet seksueel gericht bent![]()
Hmmm, dat is best begrijpelijk als je problemen op het gebied van mannen hebt...volgensmij is het omgekeerd ook wel zoquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een goede vriendin, mijn zusje of mijn moeder vertrouw ik dat ook wel toe, hoor
Ik ben mannen even moe
Psies! Geen man nodigquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een goede vriendin ik ook wel, mijn zusje soms, en mijn moeder doorgaans niet.. Maar er zijn meer mogelijkheden idd.
Mijn moeder zei dat ik vooral niet over 'nooit meer' moest pratenquote:Kan het me in jouw geval best voorstellen..
Ik ben niet oversekstquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, dat is wel zo.. Maar ik vind vooral mezelf vandaag heel erg. Ik ben niet zo oversext als jullie.
Het kan zelfs heel snel gaan.. Een van mijn broers zei na een grhuwelijk "Ik trouw nooit meer". Iets meer dan een jaartje later had hij een huwelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Psies! Geen man nodig![]()
[..]
Mijn moeder zei dat ik vooral niet over 'nooit meer' moest praten
Ik heb een tamelijk wijze moeder
Mjah, het is zelfs heel normaal om nu zo'n houding aan te nemenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het kan zelfs heel snel gaan.. Een van mijn broers zei na een grhuwelijk "Ik trouw nooit meer". Iets meer dan een jaartje later had hij een huwelijk.
Komt vanzelf wel weer goed, Syl.
Ik post hier ook en niet seksueel gericht!quote:
Ow, ik ben niet bang dat het niet goed komt hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het kan zelfs heel snel gaan.. Een van mijn broers zei na een grhuwelijk "Ik trouw nooit meer". Iets meer dan een jaartje later had hij een huwelijk.
Komt vanzelf wel weer goed, Syl.
zou er dan toch niet iets wezenlijks aan mij mankeren?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, het is zelfs heel normaal om nu zo'n houding aan te nemen![]()
Oh, ik hou het al meer dan twee jaar vol om alleen met wat ongewenste insecten en een berg waardeloze troep te levenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
zou er dan toch niet iets wezenlijks aan mij mankeren?
Dat is ook heerlijk hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, ik ben niet bang dat het niet goed komt hoor
Maar voorlopig verheug ik me gewoon eventjes op mijn eigen plekkie, zonder vent, met alleen mijn poezebeest
Ik ook doorgaans niet, vandaag zal wel een uitzondering zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik post hier ook en niet seksueel gericht!![]()
Doorgaans dan
Gaan ze daar echt naar stinken?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hondjes zijn weer fris en vrolijk. Zo'n kennelgeur is echt
Ik kan er me idd iets bij voorstellenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hondjes zijn weer fris en vrolijk. Zo'n kennelgeur is echt
Ja. In kennels hangt een hele specifieke geur. Als je die ooit geroken hebt, vergeet je 'm nooit meer.quote:
quote:
Anders verdiep je je ook even in de achtergrond van de betreffende generalisatiequote:Op maandag 3 oktober 2005 13:29 schreef OldJeller het volgende:
Topictitel is een onterechte generalisatie.
Ken je de groep 'Simple Minds' ? Misschien iets voor jou om te gaan luisteren!
Openingspost licht de titel niet toe.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Anders verdiep je je ook even in de achtergrond van de betreffende generalisatie
d'r is niks i aan die Mac momenteelquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
iMac
succesquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Rustig hier. Lupje gaat naar Grunn voor college.
hehe, je kijkt nooit in iemands postgeschiedenis?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee hoor, hij hoeft zich alleen aan mij te vergrijpen as-ie een beetje leuk is.
dat ben ik met je oneens!quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Openingspost licht de titel niet toe.
Ergo; het is onterecht.
mus_lie
Ow nee he, niet nog zo'n Enschede'se ruknicht!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:05 schreef petre86 het volgende:
hehe, je kijkt nooit in iemands postgeschiedenis?
Ej d'r is niets mis met Enschede!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ow nee he, niet nog zo'n Enschede'se ruknicht!![]()
Smakeloosquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:12 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb de kerstverlichtin al hangen
over stereo-typering gesprokenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
ik ben een ex-enschedeërquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
over stereo-typering gesproken
( wie is er nog meer dan?![]()
)
ik lees de OP niet eensquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef petre86 het volgende:
ziet nou niemand die typfout die al tijden in de OP staat?
".. pkomt of wat je me anderen wilt dele.."
me = met?
( en dat voor een dyslect .. tsssk wat een niveau hier.. ben ik toch maar liever een Enschede'se ruknicht :p )
ik heb em al tig keer gewijzigd, maar Alicey wijzigd haar versie nietquote:
d'r zijn er pas een boel uit enschede verhuisd hoorquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
tortillia'squote:Op maandag 3 oktober 2005 15:32 schreef qu63 het volgende:
wat moet ik vanavond klaarmaken
voor 2 personen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:50 schreef Reya het volgende:
Ik woon in Enschede en ik ben volledig hetero. Alleen voor Doffy maak ik een uitzondering![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:50 schreef Reya het volgende:
Ik woon in Enschede en ik ben volledig hetero. Alleen voor Doffy maak ik een uitzondering![]()
Uni idd. Ik ben een van die buitenbeentjes die een niet-technische studie doetquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:52 schreef petre86 het volgende:
[..]Enschede
he.. die Doffye moet wel speciaal zijn dah he
( nog tamelijk onbekend is in WFL.. de TT trok me aan)
je studeert? uni/saxion?
In de openingspost is de titel niet toegelicht.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat ben ik met je oneens!
( waar staat de onderbouwing trouwens?)
Nee, hoor je mag best vinden dat homo's verstandige mannen zijn. Daar is niets wetenschappelijks aan, en meningen zijn ook niet het terrein van de wetenschapquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In de openingspost is de titel niet toegelicht.
Feit.
Je mag best een mening hebben, little Petey.. maar dan moet het wel relevant zijn.
Now go buy yourself an icecream son.
ik bedoel om de TT te onderbouwen.. niet de onderbouwing dat de TT niet onderbouwd is .. snappie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In de openingspost is de titel niet toegelicht.
Feit.
Je mag best een mening hebben, little Petey.. maar dan moet het wel relevant zijn.
Now go buy yourself an icecream son.
in de TT is het gepresentaard als algemeen feitquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, hoor je mag best vinden dat homo's verstandige mannen zijn. Daar is niets wetenschappelijks aan, en meningen zijn ook niet het terrein van de wetenschap![]()
hoe weet je datquote:
Gezelligquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb de kerstverlichting al hangen
Om e.e.a. te snappen is teruggrijpen op eerdere topics uit een reeks wel een aanrader. Zo niet, ook goed hoor. Maar niet lopen miepen danquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Openingspost licht de titel niet toe.
Ergo; het is onterecht.
mus_lie
ahaa. du bist gay?quote:
Nee, ik ben zwaar verliefd op Alicey, Lupa en miss_slyquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:38 schreef petre86 het volgende:
ahaa. du bist gay?
Amsterdam is sowieso een leuke stadquote:dan is a'dam wel een leuke stad jah
Been there, done thatquote:en je hebt vast wel verstandige mannen in de hoofdstad... vast wel.. ergens.. in een donker zijstraatje van de reguliers dwars.. onee. dáár juist niet
en al zeker niet in de RD zelf.. alhoewel.. die barlui in de soho..
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, ik ben zwaar verliefd op Alicey, Lupa en miss_sly
1. cutequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Alleen voor Reya maak ik een uitzondering
[..]
Amsterdam is sowieso een leuke stad
[..]
Been there, done that
[..]
Ik wil niet het vliegtuig naar Las Vegas missen doordat jij te laat komt op ons huwelijk, hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit.![]()
Misschien op me bruiloft.....ooit
Binnendoor is zeker geen optie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:01 schreef miss_sly het volgende:
Eigenlijk kan ik naar huis, maar het loopt even niet zo lekker in het verkeer
Ik kan kiezen tussen de A15 alwaar ik kan aansluiten bij 5 km stilstaand verkeer door afgelosten rijstroken ivm een ongeval of een eind omrijden en daar minstens 6 km en nog een keer 3 km file tegen te komen. Lekkere keuze
Volgens mij is er geen binnendoorquote:
Hmm.. Truus heeft ook geen ideeen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen binnendoor
In ieder geval geen binnendoor die mij bekend is, en dan ga ik er alsnog heeeeeel lang over doen
Alleen voor Reya maak ik een uitzondering
Hmmm, dat is mooi kutquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen binnendoor
In ieder geval geen binnendoor die mij bekend is, en dan ga ik er alsnog heeeeeel lang over doen
Nee, maar de titel is niet echt gepast hier. Ik zou je verwijzen naar ONZ of andere frivole subfora.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, hoor je mag best vinden dat homo's verstandige mannen zijn. Daar is niets wetenschappelijks aan, en meningen zijn ook niet het terrein van de wetenschap![]()
Bedoel ik ook, maar dat gaat volgens mij boven je mijter.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik bedoel om de TT te onderbouwen.. niet de onderbouwing dat de TT niet onderbouwd is .. snappie?
DUS:quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
in de TT is het gepresentaard als algemeen feit
maar er zitten verstandige en onverstandige mannen en vrouwen tussen he..
of mensen die niet altijd verstandig zijn.. òf op bepaalde gebieden..
bijv.. qua tolerantie wèl verstandig ( openmindet ) en dan nog onbeschermd op een parkeerplaats gaan boemselen ()
dus
Nee, daarnaast worden er geen links naar vorige topics uit de reeks gegeven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Om e.e.a. te snappen is teruggrijpen op eerdere topics uit een reeks wel een aanrader. Zo niet, ook goed hoor. Maar niet lopen miepen dan
De TT is gebaseerd op eerdere topics, alwaar ik tot de conclusie kwam dat homo's verstandige mannen zijn. Uiteraard onderbouwd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, maar de titel is niet echt gepast hier. Ik zou je verwijzen naar ONZ of andere frivole subfora.
waarom zo boosquote:
dan ga je lekker naar een restaurantje. ff wat eten, en daarna rustig naar huisquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:01 schreef miss_sly het volgende:
Eigenlijk kan ik naar huis, maar het loopt even niet zo lekker in het verkeer
Ik kan kiezen tussen de A15 alwaar ik kan aansluiten bij 5 km stilstaand verkeer door afgesloten rijstroken ivm een ongeval of een eind omrijden en daar minstens 6 km en nog een keer 3 km file tegen komen. Lekkere keuze
ow, het is inmiddels al 8 km
Als je dat schattige 'onderzoekje' aan mij geeft, wil ik het wel kijken of men dat wil publiceren ter promovering, quasi opgeleid moderatortje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
De TT is gebaseerd op eerdere topics, alwaar ik tot de conclusie kwam dat homo's verstandige mannen zijn. Uiteraard onderbouwd.
verkapte ze-hadden-mij-moeten-kiezen-als-mod-in-plaats-van-Doffy-postquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je dat schattige 'onderzoekje' aan mij geeft, wil ik het wel kijken of men dat wil publiceren ter promovering, quasi opgeleid moderatortje.
Premisse : Vrouwen zijn lastige wezens.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je dat schattige 'onderzoekje' aan mij geeft, wil ik het wel kijken of men dat wil publiceren ter promovering, quasi opgeleid moderatortje.
Alleen eten vind ik niet gezelligquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan ga je lekker naar een restaurantje. ff wat eten, en daarna rustig naar huis
Nee, het gaat niet eens over Doffy of het homo-zijnde.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
verkapte ze-hadden-mij-moeten-kiezen-als-mod-in-plaats-van-Doffy-post
mijn stem heb jequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet eens over Doffy of het homo-zijnde.
Kun je dat er niet uit opmaken, bekrompen manneke?
Maar nu je het erover hebt, I would be great!
Slowchat opschonen, en het echt een SLOWchat houden..
Wat verdwaalde personen op het goede 'spoor' zetten.. etcetera etcetera..
*Met harde hand.*
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:34 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb geen universitaire opleiding genoten
My thought exactly.quote:
je deed wel boosquote:
Het is hier dan ook geen SC, maar een LFC, soms een MFC en het komt voor dat het eeh HFC isquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet eens over Doffy of het homo-zijnde.
Kun je dat er niet uit opmaken, bekrompen manneke?
*Met harde hand.*
'Vrouwen zijn lastige wezens' is al subjectief.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Premisse : Vrouwen zijn lastige wezens.
Premisse : Mannen zijn onverstandig zich daarmee in te laten.
We kunnen echter ook kijken naar de volgende feiten:
1) Vrouwen zoeken zelf hun heil bij mannen. Heel verstandig.
2) Homoseksuele mannen doen dat ook. Heel verstandig.
Hier kan de conclusie uit worden getrokken dat vrouwen en homoseksuele mannen verstandig zijn. Een deel van die conclusie is in de TT verwerkt.
Wat bedoel je trouwens met quasi opgeleid?![]()
Nee, mag ik je (kunstmatig) insemineren, schaapje?quote:
Dat bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:48 schreef miss_sly het volgende:
En alleen thuis eten vind ik niet zo erg, maar alleen in een restaurant trekt me niet zo aan. Dat is toch ook een stukje gezelligheid, uit eten gaan, en dat vind ik alleen toch niet echt.
Of dat zo subjectief is...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:52 schreef OldJeller het volgende:
'Vrouwen zijn lastige wezens' is al subjectief.
Lesbische vrouwen niet, of alleenstaande vrouwen gaan vaak naar vriendinnen en gaan nauwelijks persoonlijk (niet zakelijk) met een man om.. die heb je ook. Vrouwen die alleen hun huisdier een band hebben.
Sommige homoseksuele mannen blijven voor altijd alleen, zoeken dus geen gezelschap op die manier.
suc6quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga maar eens achteraan sluiten in de file, moet toch naar huis.
Misschien ga ik wel iemand bellen ofzo in de auto, dan lijkt het wachten minder erg
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga maar eens achteraan sluiten in de file, moet toch naar huis.
Misschien ga ik wel iemand bellen ofzo in de auto, dan lijkt het wachten minder erg
Ja, het kan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:57 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook eigenlijk.
[..]
Of dat zo subjectief is....
Niet alle alleenstaande vrouwen of lesbische vrouwen gaan nauwelijks persoonlijk met mannen om hoor. Er zijn ook vrouwen die gewoonweg beter met mannen kunnen opschieten, op vriendschappelijk niveau.
Of begrijp ik je nu verkeerd?
ik wil geen kinderenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:52 schreef OldJeller het volgende:
Nee, mag ik je (kunstmatig) insemineren, schaapje?
Tsja, de meeste genieën worden bij leven miskend. Het ziet er toch naar uit dat je eerst dood moet gaan voordat ze je postuum WFL-moderator maken, knufknufquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef OldJeller het volgende:
*Met harde hand.*
Isn't that comforting, two braindead moderators..quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tsja, de meeste genieën worden bij leven miskend. Het ziet er toch naar uit dat je eerst dood moet gaan voordat ze je postuum WFL-moderator maken, knufknuf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |