Op je begrafenis anders?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit.![]()
Misschien op me bruiloft.....ooit
Ik zou het hooguit nog 10 keer vragen voor de zekerheid dan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Psies!
En als ze nou eens een keer zouden zeggen dat we er echt heel mooi uitzagen als we weg moeten, zouden we heel wat keertjes niet zeuren en denken dat we er goed uit zien
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die dingen zitten er inderdaad ook wel tussen.En voor de rest moeten mannen gewoon niet zeuren, zij zijn het toch die vrouwen willen?
quote:
Dat had ik allang opgegevenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou het hooguit nog 10 keer vragen voor de zekerheid dan.
Mij lukt dat meestal ook wel.. Maar ik heb wel eens buien dat ik aan alles twijfel, en dan nog vooral aan mezelf.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat had ik allang opgegeven
Ik ga maar op mijn eigen oordeel af, net zo gemakkelijk
Ow, aan mezelf twijfel ik regelmatigquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mij lukt dat meestal ook wel.. Maar ik heb wel eens buien dat ik aan alles twijfel, en dan nog vooral aan mezelf.
En dan zijn ze toch weer handig, die mannen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, aan mezelf twijfel ik regelmatig
En ik kijk nog bijna over het verse bloed heen ook !quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:48 schreef petre86 het volgende:
croissantje met hagelslag
\
en wat de TT betrefd: ja![]()
Ach, ik heb daar dan niet eens een man voor nodig, maar gewoon iemand die me even bevestigt dat het wel in orde is enzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan zijn ze toch weer handig, die mannen.
Het was hem bijna gelukt. Nu moet hij zeker hetzelfde leven van aanbeden-worden en lief-aangekeken-worden-om-te-slaan als Doffy nu al heeftquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
En ik kijk nog bijna over het verse bloed heen ook !
Meestal zijn dat echter mannen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, ik heb daar dan niet eens een man voor nodig, maar gewoon iemand die me even bevestigt dat het wel in orde is enzo
Nee hoor, hij hoeft zich alleen aan mij te vergrijpen as-ie een beetje leuk is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Het was hem bijna gelukt. Nu moet hij zeker hetzelfde leven van aanbeden-worden en lief-aangekeken-worden-om-te-slaan als Doffy nu al heeft![]()
Een goede vriendin, mijn zusje of mijn moeder vertrouw ik dat ook wel toe, hoorquote:
Nou, op het boodschappenlijstje stond: 'Kadootje Petra', dus ik denk het wel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:28 schreef Alicey het volgende:
Ga je nog afsluitingsrituelen uitvoeren?
Een goede vriendin ik ook wel, mijn zusje soms, en mijn moeder doorgaans niet.. Maar er zijn meer mogelijkheden idd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een goede vriendin, mijn zusje of mijn moeder vertrouw ik dat ook wel toe, hoor
Kan het me in jouw geval best voorstellen..quote:Ik ben mannen even moe
Klinkt best volledig ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, op het boodschappenlijstje stond: 'Kadootje Petra', dus ik denk het wel.Ik wilde ze ook even uitnodigen om bij mij te komen eten.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, het is eerder erg als je in de LFC post en niet seksueel gericht bent![]()
Oh, dat is wel zo.. Maar ik vind vooral mezelf vandaag heel erg. Ik ben niet zo oversext als jullie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, het is eerder erg als je in de LFC post en niet seksueel gericht bent![]()
Hmmm, dat is best begrijpelijk als je problemen op het gebied van mannen hebt...volgensmij is het omgekeerd ook wel zoquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een goede vriendin, mijn zusje of mijn moeder vertrouw ik dat ook wel toe, hoor
Ik ben mannen even moe
Psies! Geen man nodigquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een goede vriendin ik ook wel, mijn zusje soms, en mijn moeder doorgaans niet.. Maar er zijn meer mogelijkheden idd.
Mijn moeder zei dat ik vooral niet over 'nooit meer' moest pratenquote:Kan het me in jouw geval best voorstellen..
Ik ben niet oversekstquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, dat is wel zo.. Maar ik vind vooral mezelf vandaag heel erg. Ik ben niet zo oversext als jullie.
Het kan zelfs heel snel gaan.. Een van mijn broers zei na een grhuwelijk "Ik trouw nooit meer". Iets meer dan een jaartje later had hij een huwelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Psies! Geen man nodig![]()
[..]
Mijn moeder zei dat ik vooral niet over 'nooit meer' moest praten
Ik heb een tamelijk wijze moeder
Mjah, het is zelfs heel normaal om nu zo'n houding aan te nemenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het kan zelfs heel snel gaan.. Een van mijn broers zei na een grhuwelijk "Ik trouw nooit meer". Iets meer dan een jaartje later had hij een huwelijk.
Komt vanzelf wel weer goed, Syl.
Ik post hier ook en niet seksueel gericht!quote:
Ow, ik ben niet bang dat het niet goed komt hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het kan zelfs heel snel gaan.. Een van mijn broers zei na een grhuwelijk "Ik trouw nooit meer". Iets meer dan een jaartje later had hij een huwelijk.
Komt vanzelf wel weer goed, Syl.
zou er dan toch niet iets wezenlijks aan mij mankeren?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, het is zelfs heel normaal om nu zo'n houding aan te nemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |