Oh, ik hou het al meer dan twee jaar vol om alleen met wat ongewenste insecten en een berg waardeloze troep te levenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
zou er dan toch niet iets wezenlijks aan mij mankeren?
Dat is ook heerlijk hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, ik ben niet bang dat het niet goed komt hoor
Maar voorlopig verheug ik me gewoon eventjes op mijn eigen plekkie, zonder vent, met alleen mijn poezebeest
Ik ook doorgaans niet, vandaag zal wel een uitzondering zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik post hier ook en niet seksueel gericht!![]()
Doorgaans dan
Gaan ze daar echt naar stinken?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hondjes zijn weer fris en vrolijk. Zo'n kennelgeur is echt
Ik kan er me idd iets bij voorstellenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hondjes zijn weer fris en vrolijk. Zo'n kennelgeur is echt
Ja. In kennels hangt een hele specifieke geur. Als je die ooit geroken hebt, vergeet je 'm nooit meer.quote:
quote:
Anders verdiep je je ook even in de achtergrond van de betreffende generalisatiequote:Op maandag 3 oktober 2005 13:29 schreef OldJeller het volgende:
Topictitel is een onterechte generalisatie.
Ken je de groep 'Simple Minds' ? Misschien iets voor jou om te gaan luisteren!
Openingspost licht de titel niet toe.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Anders verdiep je je ook even in de achtergrond van de betreffende generalisatie
d'r is niks i aan die Mac momenteelquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
iMac
succesquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Rustig hier. Lupje gaat naar Grunn voor college.
hehe, je kijkt nooit in iemands postgeschiedenis?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee hoor, hij hoeft zich alleen aan mij te vergrijpen as-ie een beetje leuk is.
dat ben ik met je oneens!quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Openingspost licht de titel niet toe.
Ergo; het is onterecht.
mus_lie
Ow nee he, niet nog zo'n Enschede'se ruknicht!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:05 schreef petre86 het volgende:
hehe, je kijkt nooit in iemands postgeschiedenis?
Ej d'r is niets mis met Enschede!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ow nee he, niet nog zo'n Enschede'se ruknicht!![]()
Smakeloosquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:12 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb de kerstverlichtin al hangen
over stereo-typering gesprokenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
ik ben een ex-enschedeërquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
over stereo-typering gesproken
( wie is er nog meer dan?![]()
)
ik lees de OP niet eensquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef petre86 het volgende:
ziet nou niemand die typfout die al tijden in de OP staat?
".. pkomt of wat je me anderen wilt dele.."
me = met?
( en dat voor een dyslect .. tsssk wat een niveau hier.. ben ik toch maar liever een Enschede'se ruknicht :p )
ik heb em al tig keer gewijzigd, maar Alicey wijzigd haar versie nietquote:
d'r zijn er pas een boel uit enschede verhuisd hoorquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
tortillia'squote:Op maandag 3 oktober 2005 15:32 schreef qu63 het volgende:
wat moet ik vanavond klaarmaken
voor 2 personen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:50 schreef Reya het volgende:
Ik woon in Enschede en ik ben volledig hetero. Alleen voor Doffy maak ik een uitzondering![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:50 schreef Reya het volgende:
Ik woon in Enschede en ik ben volledig hetero. Alleen voor Doffy maak ik een uitzondering![]()
Uni idd. Ik ben een van die buitenbeentjes die een niet-technische studie doetquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:52 schreef petre86 het volgende:
[..]Enschede
he.. die Doffye moet wel speciaal zijn dah he
( nog tamelijk onbekend is in WFL.. de TT trok me aan)
je studeert? uni/saxion?
In de openingspost is de titel niet toegelicht.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat ben ik met je oneens!
( waar staat de onderbouwing trouwens?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |