Ze vindt het erg lekker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie massages, hockeystick SM en Lieske die zich als pot profileert door Dido te aaien. Ik heb alleen geen geluid
mm...daar krijg zelfs jij me niet heen...quote:
Daarbij wordt z enu ook gekneed door Roel, kon di ehet niet hebben dat Lieske aan Dido zatquote:
quote:
Kloptquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
mm...daar krijg zelfs jij me niet heen...
Niemand op Robquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn voorspellingen van wie op wie heeft gestemd.
Joost --> Ingrid/Menno
Menno --> Joost/Chantal
Dido --> Menno
Roel --> Joost/Menno
Tanja --> Joost
Chantal --> Joost
Nathalie --> Joost
Ingrid --> Joost
Linda --> Joost
Rob --> Ingrid/Joost
Lieske --> Joost
Lieske: Kijk ik lijk wel zwanger. Maar het komt door mijn buikspieren. Als je goede buikspieren hebt kan je je buik heel ver uitzetten.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Dido --> Menno
Ik hoop echt dat er ook een paar zijn die "niemand" hebben gezegd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij heeft 1 zoon en 1 dochter. Als hij homo was, zou hij geen zoon en een dochter hebben gehad. Tenzij hij die twee heeft geadopteerd of een vrouw heeft gevonden die hem de kinderen heeft afgestaan of hij heeft een vrouw bezwangerd (en een relatie met een vrouw gehad?) in de weet dat hij homosexueel is wat hij sterk lijkt.quote:
Kans is klein.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er ook een paar zijn die "niemand" hebben gezegd.
Hoorde even terug van Roel (?) dat ze een naam moesten noemen ookal dachten ze niemandquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er ook een paar zijn die "niemand" hebben gezegd.
Luister niet meer naar de twee wordt er een beetjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Menno is weer bezig met de nominaties.
Dat hoeft niet hoor. Er zijn best veel mannen die er pas na jaren huwelijk achterkomen dat ze homoseksueel zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij heeft 1 zoon en 1 dochter. Als hij homo was, zou hij geen zoon en een dochter hebben gehad. Tenzij hij die twee heeft geadopteerd of een vrouw heeft gevonden die hem de kinderen heeft afgestaan of hij heeft een vrouw bezwangerd (en een relatie met een vrouw gehad?) in de weet dat hij homosexueel is wat hij sterk lijkt.
Dan zou hij zeker niet de eerste zijn hoor. Er zijn veel mannen die het willen bestrijden en wel gewoon aan huisje, boompje, beestje beginnen maar dan toch op een bepaalde leeftijd toegeven aan het homo zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij heeft 1 zoon en 1 dochter. Als hij homo was, zou hij geen zoon en een dochter hebben gehad. Tenzij hij die twee heeft geadopteerd of een vrouw heeft gevonden die hem de kinderen heeft afgestaan of hij heeft een vrouw bezwangerd (en een relatie met een vrouw gehad?) in de weet dat hij homosexueel is wat hij sterk lijkt.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:13 schreef het-is-mij het volgende:
hehehe lol
wat doen chantal en linda?
Iets romantisch maken voor roel en dido?
Dido tegen chantal en linda kutwiijvenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:13 schreef het-is-mij het volgende:
hehehe lol
wat doen chantal en linda?
Iets romantisch maken voor roel en dido?
Klopt......quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:16 schreef MissTiger het volgende:
Roel zegt net dat een ei goed als glijmiddel gebruikt kan worden. whahahaha
Welkomquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:15 schreef MissHobje het volgende:
Pff dat homo gedoe houd ze wel kei lang bezig al![]()
triest wel.. bedoel is niets mis mee toch ? hahhaha
Tanja never nooitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:18 schreef MissHobje het volgende:
wie zal er binnekort uitliggen denken jullie ?
Ik denk of Tanja.. of Menno..
Alsof dat met zijn wurmpie nodig isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:16 schreef MissTiger het volgende:
Roel zegt net dat een ei goed als glijmiddel gebruikt kan worden. whahahaha
Is wel wat voor een meisje van 19quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:17 schreef MissTiger het volgende:
lieske heeft het over diepte massages en tiet massages. zo zo meisje.
hahha dankjequote:
Begon je al te trillen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:20 schreef MissHobje het volgende:
Mên.. ik wordt gek van alles te volgen.. komende 2 maanden ga ik geen meerdere dagen missen denk ik.. gaat nie goed
Ik ken het...ik ken hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hahha dankje![]()
Mên.. ik wordt gek van alles te volgen.. komende 2 maanden ga ik geen meerdere dagen missen denk ik.. gaat nie goed
Tja, tis maar wat je gewend bent denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk toch dat zijn wurmpie groter is dan je denkt.
Van de week had hij toch een aardige ODOL
DIdo voelt zich te zeer een dame om het voor het oog van de camera met Roel te doen, schat ik zo in. Maar gaat ws nog wel overstagquote:
Kan je een hoop leuks mee doen hoor...(niet vergeten te douchen na afloop...wordt anders een zooitje)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:20 schreef MissTiger het volgende:
[..]
ja dat geloof ik wel ja.. lekker glibberig natuurlijk een ei![]()
Ze heeft een begin gemaakt ja, ze ZIT erbij. Maar van praten of meegrappen is totaal geen sprake. Tenzij het over haar of haar situatie gaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:22 schreef MissTiger het volgende:
zie ik dat nou goed, is de zeug in de groep aan het integreren?
Ja te ergquote:
Dame is dido niet meer een sletje die het leuk vindt dat alle mannen aan haar zitten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
DIdo voelt zich te zeer een dame om het voor het oog van de camera met Roel te doen, schat ik zo in. Maar gaat ws nog wel overstag![]()
Ja gelukkig welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken het...ik ken hetGelukkig hebben we nog de streamverslagen
![]()
Joost is de homo, dus geeft nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:25 schreef style het volgende:
Nathalie maakte zich zo druk over haar ex omdat Ralph in het huis zat. Maar ze ligt nu wel in de armen van Joost?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:25 schreef MissTiger het volgende:
ik heb net mn eerste screenshot gemaakt![]()
maar hoe kan ik die hier invoegen? Volgens mij moet ik m eerst ergens op internet op een site zetten?
Niks helemaal niksquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido gaat zo gemasseerd worden door Roel, en je weet nooit waar dat op uit draait...
En een ex is niet voor niets een exquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Joost is de homo, dus geeft niet![]()
quote:
Neuh ze is een cockteaser. Wel flirten maar o wee als iemand te close komt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dame is dido niet meer een sletje die het leuk vindt dat alle mannen aan haar zitten.
Er is geen pijl op te trekken.
Roel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dank jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ja je moet hem idd eerst ergens online knallen, heb zo niet echt een voorbeeldsite
Klopt precies en weer iets bij geleerd vandaagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh ze is een cockteaser. Wel flirten maar o wee als iemand te close komt.
Ahh beter, dank voor de linkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is een goede upload site
http://uploader.phserver.net/
Menno en Ingrid zijn dus weer helemaal het 'oude' team blijkbaarquote:
Wat een kleintje, lijkt erop of dat ding er later pas is opgezet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh beter, dank voor de link![]()
Roel nog een keer zonder reclame
[afbeelding]
TOP! dank jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is een goede upload site
http://uploader.phserver.net/
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:35 schreef MissTiger het volgende:
yesssss tis gelukt!
Het is maar een wurmpjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat een kleintje, lijkt erop of dat ding er later pas is opgezet.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:35 schreef MissTiger het volgende:
yesssss tis gelukt!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:35 schreef MissTiger het volgende:
yesssss tis gelukt!
Wel nee, die zijn bang voor de kamera anders hadden ze het al lang gedaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:35 schreef het-is-mij het volgende:
menno en ingird worden gestoord, damn
had er meer kunne ngebeuren
haha, ja ik ga nu helemaal los hoor met plaatjes schietenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
We verwachten heel veel van je![]()
Ik ook.quote:
Afgelopen week was er een dominee op TV jarenlang getrouwd geweest en al met grotere kinderen die plotseling ontdekte dat hij homo was en ging met een man samenwonen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Véél succesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:40 schreef regenworm het volgende:
Roel is bezig om dido het bed in te praten.
En hoe moet het nou met de plantenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook.
Zou het alweer volle maan zijn? Hij genoot er zo van.
Lijkt me toch meer een geval van BIquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:41 schreef area51 het volgende:
[..]
Afgelopen week was er een dominee op TV jarenlang getrouwd geweest en al met grotere kinderen die plotseling ontdekte dat hij homo was en ging met een man samenwonen.
Het zou dus wel kunnen
Een macho... Joost?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Ralph is weg... Wie zal Lieske nu gaan nomineren??
Roel mss omdat hij flirt met Didoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Precies, ik maak me ernstige zorgen over de plantjes. Misschien kunnen ze Ralph inhuren als de tuinman.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:42 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En hoe moet het nou met de planten
En het fietsen? Wie blijft er nou de hele nacht fietsen
Hahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:43 schreef MissTiger het volgende:
[afbeelding]
check die wc rol rechts in beeld, dat wordt echt wippen straks! Zo kan roel zijn kwakje straks opruimen haha.
Ik gok op Linda.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Roel mss omdat hij flirt met Dido
jajajjajaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:42 schreef jv52 het volgende:
Roel's hormonen spelen op, zelf noemt ie dit "het systeem' Als ik je zie moet ik je af en toe even vastpakken. Tegen dido, je bent best een koele kikker, qua systeem. m.a.w. ze wil graag eigen baas zijn. Roel; ik weet precies wat je bedoelt.
Ik gok Menno of Tanjaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Heeft hij dan is zijn broek gepistquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:47 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft Roel al een natte plek in zijn broek?
Dames??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Lieske krijgt weer een knauw van de dames
Het schijnt dat ze nu niet meer mag zingen.
"Lieske je bent een topper, je bent zo puur, blijf vooral jezelf, maar ik heb je wel genomineerd omdat ik strontjaloers ben omdat je mooi en jong bent"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Da ben ik bij ook HELEMAAL met de dames eens...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat ik je benen ook niet mee kan nemen.... hoppaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:51 schreef het-is-mij het volgende:
heheheeh
Tactisch gezegd roel:" jammer dat ik t laatste stukje niet mee kan pakken" (doet dus hierna haar rok wat los
Opmerking van chantalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Lieske je bent een topper, je bent zo puur, blijf vooral jezelf, maar ik heb je wel genomineerd omdat ik strontjaloers ben omdat je mooi en jong bent"![]()
Kijkt wel lekker!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
De regie is helemaal in the mood met die soft focus-flauwekul.
Als je al niet meer van vrolijkheid mag zingen, dan is het wel triest gesteld. Zo vaak doet ze dat niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Da ben ik bij ook HELEMAAL met de dames eens...
Mag Rob eerst? Vieze stokert.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer wordt Chantal nou eens massaal genomineerd???
Dat niet meer zingen ging toch over Nathalie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Echt waar?!?!?!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:53 schreef regenworm het volgende:
Roel dit is geen massage je probeert haar alleen maar op te geilen.
Voor een man, misschien.quote:
Volgens mij niet. Lieske zingt inderdaad wel eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:53 schreef Day het volgende:
[..]
Dat niet meer zingen ging toch over Nathalie?
Lieske blijft voorlopig nog wel in het huis.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je al niet meer van vrolijkheid mag zingen, dan is het wel triest gesteld. Zo vaak doet ze dat niet.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:53 schreef regenworm het volgende:
Roel dit is geen massage je probeert haar alleen maar op te geilen.
Dat zeiden wij vanmiddag ook al maar Miss Privé heeft een tactiek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Niemand prikt door Chantal heen. Volgens haar deugen er flink wat mensen niet, maar zij is zelf alleen maar lief en aardig. En niemand prikt er doorheen. Niemand
Chantal is stoker nummer 1 volgens mij. Ze speelt het alleen veel 'slimmer'.quote:
Het smurfenliedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Lieske zingt inderdaad wel eens.
Zingt Nathalie ook wel eens?
ok. Je hebt idd wel een punt. Hier loopt ook alles en iedereen gillend weg als ik ga zingen, maar doe het tochquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je al niet meer van vrolijkheid mag zingen, dan is het wel triest gesteld. Zo vaak doet ze dat niet.
Het ging, volgens mij, over Nathalie's zang bij die show gisteravond. En dat was echt erg!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Lieske zingt inderdaad wel eens.
Zingt Nathalie ook wel eens?
Zeker weten maar wie zal het dan gaan worden Chantal of Rob?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal is stoker nummer 1 volgens mij. Ze speelt het alleen veel 'slimmer'.
Maar Rob én Chantal genomineerd (tegen Lieske ofzo) lijkt me heerlijk
Tsss haha, moet ze horen wie het zegt... haha, maar nee zij zelf is helemaal niet zo hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:54 schreef eborn het volgende:
Dido kan zich zo ergeren aan de mensen in het huis die denken dat ze een televisiester zijnLeuk dat we dat uit haar mond horen
Ze moeten toch doorhebben dat ze de meeste stemmen had, omdat ze als eerste werd genoemd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske blijft voorlopig nog wel in het huis.
En dat is bij de bitchclub nog niet doorgedrongen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat zeiden wij vanmiddag ook al maar Miss Privé heeft een tactiek.
Altijd 's avonds, kleine groepjes....
Doet ze het in ieder geval niet bewustquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:56 schreef MissTiger het volgende:
[..]
Tsss haha, moet ze horen wie het zegt... haha, maar nee zij zelf is helemaal niet zo hoor![]()
Als ze op deze manier door blijft gaan dan roddelt ze zichzelf wel na de laatste drie. Altijd zorgen dat een ander genomineerd gaat wordenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal is stoker nummer 1 volgens mij. Ze speelt het alleen veel 'slimmer'.
Maar Rob én Chantal genomineerd (tegen Lieske ofzo) lijkt me heerlijk
Ik verwacht dat Chantal dan exit is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zeker weten maar wie zal het dan gaan worden Chantal of Rob?
Agressief klinkt ze als ze zulke dingen zegt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:58 schreef MissHobje het volgende:
Tanja.. had het over vette ruzies.. dat ze daar wel ff zin in heeft.. OMG doos![]()
Na het geroddel van Chantal zei Tanja:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:58 schreef MissHobje het volgende:
Tanja.. had het over vette ruzies.. dat ze daar wel ff zin in heeft.. OMG doos![]()
Het leuke is wel dat degene die naast lieske komt te zitten zullen vertrekken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moeten toch doorhebben dat ze de meeste stemmen had, omdat ze als eerste werd genoemd.
Dat was bij de eerste exit ook hun conclusie.
Zoiets als GJ en Ed in BB3 destijds.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Chantal dan exit is.
De stand zal wel ongeveer 70,16,14 worden ofzo
tanjaquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt dat Lieske goed kan zingen (het ging dus over Nathalie inderdaad)
Nu gaan ze Lieske weer onderuit halen. Menno ziet haar niet in de zakenwereld. Tanja neemt het weer enorm voor Lieske op.
wat denk je zelf?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:00 schreef het-is-mij het volgende:
Gaan roel en dido nog een x zoenen of blijft roel eeuwig masseren?
De stream blijft eeuwig zo staan. Groundhog Dayquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:00 schreef het-is-mij het volgende:
Gaan roel en dido nog een x zoenen of blijft roel eeuwig masseren?
Was wel sterk ja, om niet met de mening van de meerderheid mee te gaan.quote:
Ze doelt echt niet op Chantal, die heeft ze hoog zitten de laatste dagen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Na het geroddel van Chantal zei Tanja:
Hier gaan nog vette ruzies van komen de volgende keer en daar heb ik nu al zin an.
Chantal mag nog wel op gaan passen, Tanja zegt dit namelijk rustig keihard waar iedereen bij is en laat Chantal dan maar eens komen met haar *ik voel dingen...*
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei ze van de week na een gesprek met de twee verloskundigen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:01 schreef CartWOman het volgende:
Tanja heeft zin in de bevalling.
Eindelijk.
wow dan komt er rust in huisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is jammer dat Lieske vaak verhalen vertelt die óf niet boeiend zijn óf langdradig uit haar mond komen. Ze heeft geluk dat dat op tv niet zo overkomt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:02 schreef MissTiger het volgende:
Ik denk dat Lieske zeer goede kans maakt om te winnen.. ze is de underdog en daar houdt NL van.
dat boeit niet als de rest tanja of rob nomineren.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was wel sterk ja, om niet met de mening van de meerderheid mee te gaan.
Helaas zal ze Lieske wel weer gaan nomineren.
Tot de volgende keer dat ze weer instortquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat zei ze van de week na een gesprek met de twee verloskundigen.
Die hadden een hoop onrust en angst bij haar weggenomen vertelde ze toen ze daarvandaan kwam.
Nee... ik denk dat het nu Rob wordt. Ze zei net al dat ze haar plannetje/systeem misschien gaat veranderen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was wel sterk ja, om niet met de mening van de meerderheid mee te gaan.
Helaas zal ze Lieske wel weer gaan nomineren.
Gelukkig.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat zei ze van de week na een gesprek met de twee verloskundigen.
Die hadden een hoop onrust en angst bij haar weggenomen vertelde ze toen ze daarvandaan kwam.
ik denk t niet maar ja, ik dacht ff tsjekkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
wat denk je zelf?
Een knuffel meer niet.
Haar verhalen beginnen een beetje te vervelen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is jammer dat Lieske vaak verhalen vertelt die óf niet boeiend zijn óf langdradig uit haar mond komen. Ze heeft geluk dat dat op tv niet zo overkomt.
Ik verwacht ook dat ze wel tot de laatste 5 komt, maar winnen zien ik haar niet (hoewel het van mij best mag).
Tot ze door krijgt dat Chantal misbruik heeft gemaakt van haar vertrouwen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze doelt echt niet op Chantal, die heeft ze hoog zitten de laatste dagen.
Roel probeert Dido geil te krijgen.quote:
Deze snap ik even niet...quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef Loedertje het volgende:
Tanja zal het onderwerp, Rob dus, wel degelijk *ter verantwoording* roepen n.a.v. Chantal's stookmissie.
Tja... echte mannen zeggen in zo'n situatie allesquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:09 schreef eborn het volgende:
Roel tegen Dido: "De dingen die jou opvallen vallen mij ook op"
Blegh
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:09 schreef eborn het volgende:
Roel tegen Dido: "De dingen die jou opvallen vallen mij ook op"
Blegh
Enóf dat NIET gaat lukkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel probeert Dido geil te krijgen.
Nu is het de vraag gaat het hem lukken.
Dido de zusje vond roel geen type voor haar. (tv)
Handiger standje als 'ie wil kopkluiven zometeen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef MissTiger het volgende:
[afbeelding]
Hee, kijk eens aan, een ander standje![]()
Operatie meelullen is inderdaad begonnenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... echte mannen zeggen in zo'n situatie alles
roel = machoquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... echte mannen zeggen in zo'n situatie alles
Nuh...ze zit toch niet bij de groep waarmee ze zich moet verzoenen? (Roel, Joost, Linda)quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Is Tanja met een verzoeningsactie bezig? Als ze zo doorgaat wordt ze komende woensdag weer niet genomnineerd.
Geen idee, maar ik krijg nu alweer jeuk van Dido d'r uitsprakenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:11 schreef het-is-mij het volgende:
dido heeft een gekke ziekte gekregen van de pindakaas en uien?
of hoorde ik dat verkeerd?
ooow dus Rob is liekse aan het masseren (ik dacht dat nathalie roel bedoelde, ik denk al)quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:11 schreef eborn het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik krijg nu alweer jeuk van Dido d'r uitspraken
Dit groepje vertrouwt ze.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Is Tanja met een verzoeningsactie bezig? Als ze zo doorgaat wordt ze komende woensdag weer niet genomnineerd.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:11 schreef MissTiger het volgende:
nathalie zegt nu dat roel rob lieske aan het masseren is........ huh?
BLIJF AF! OUDE VIEZERIK!quote:
Ik vraag me af of je dat wel wil.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoor het, maar zie op de streams niets.
Niks net zo oud... scheelt wel even 3 jaar!quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
BLIJF AF! OUDE VIEZERIK!
>net zo oud is<![]()
Jawel. Ik wil die viespeuk in de gaten houden.quote:
ja vreemd is dat, dat ze rob en lieske niet laten zien...quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoor het, maar zie op de streams niets.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
BLIJF AF! OUDE VIEZERIK!
>net zo oud is<![]()
pffffquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niks net zo oud... scheelt wel even 3 jaar!
Hou jij hem maar goed in de gatenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel. Ik wil die viespeuk in de gaten houden.
heeeeeeeeeee joequote:Op zondag 2 oktober 2005 00:12 schreef het-is-mij het volgende:
[..]Roel w.s ook?
![]()
(niet van haar uitspraken
)
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel. Ik wil die viespeuk in de gaten houden.
Volgens mij hebben ze daar een ander klimaat. Het valt me wel vaker op dat ze tot laat in de vrieskou zittenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:15 schreef het-is-mij het volgende:
hebben die fatboys ingebouwd kacheltje ofzo?
T is hier aardig frips en zo'n fleece dekentje zou er nie bij helpen denk ik
Als je een meisje wilt verleiden, dan doe je alles.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:14 schreef mr-maxi het volgende:
Dat ie het vol houdt, die roel!
Had al lang een lamme arm. Straks moet ie andere dingen doen met zijn arm, en krijgt ie kramphaha.
jammer joh.
De benen van dido gaan wel steeds verder uit elkaar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:14 schreef mr-maxi het volgende:
Had al lang een lamme arm. Straks moet ie andere dingen doen met zijn arm, en krijgt ie kramphaha.
jammer joh.
Dat zég ik....quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:16 schreef APK het volgende:
Echt om gek van te worden hoe Dido praat: "Ik zeg tegen Menno, ik zeg nu krijg je een spiegel voor gehouden, zeg ik. Ik zeg jij komt jezelf nog wel tegen, zeg ik. Ik zeg je komt er nog wel achter.Ik zeg.....
Lijkt wel een bejaarde.
wel cool al die fatboys he ?/quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:15 schreef het-is-mij het volgende:
Tja, waar je mee om gaat.....quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:16 schreef APK het volgende:
Echt om gek van te worden hoe Dido praat: "Ik zeg tegen Menno, ik zeg nu krijg je een spiegel voor gehouden, zeg ik. Ik zeg jij komt jezelf nog wel tegen, zeg ik. Ik zeg je komt er nog wel achter.Ik zeg.....
Lijkt wel een bejaarde.
O ja...quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niks net zo oud... scheelt wel even 3 jaar!
Zelfs bij versierpogingen blijft dat maar slap ouwehoerenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:16 schreef APK het volgende:
Lijkt wel een bejaarde.
Of RSIquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:14 schreef mr-maxi het volgende:
jammer joh.
ja wat!?quote:
HOPPAA maxi maakt zijn vingertje nat en glijd em zo langs der bilspleetquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je een meisje wilt verleiden, dan doe je alles.
Misschien dat Dido hem straks zijn gang laat gaan, om van Roels gelul af te zijn...quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zelfs bij versierpogingen blijft dat maar slap ouwehoeren![]()
Ook voor de TVquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:20 schreef mr-maxi het volgende:
[..]
HOPPAA maxi maakt zijn vingertje nat en glijd em zo langs der bilspleet![]()
![]()
![]()
![]()
Of andersom...quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:20 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Misschien dat Dido hem straks zijn gang laat gaan, om van Roels gelul af te zijn...
Ze krijgt in ieder geval rode wangen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
De benen van dido gaan wel steeds verder uit elkaar.
Zou ze het toch te warm krijgen het ijskonijn
Wie van de dames had jij gekozen dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:20 schreef APK het volgende:
Jammer dat Roel die kaktrut uitgekozen heeft, ik vind hem wel leuk maar je krijgt steeds dat lege mormel erbij.
Dat Rob dus al 44 is, en ik (en jij) dus niet ouder.quote:
Tis nylon, en mijn ervaring is dat t je lichaamswarmte reguleert.. errug lekker warm altijd in dta dingquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:15 schreef het-is-mij het volgende:
Daar is ze veel te afstandelijk voor, wat er ook gebeurd maar verder dan die ene keer zoenen (en misschien nog een ×tje) komt het nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:21 schreef MissTiger het volgende:
nou dido draai je om en grijp roel! AKTIE in die tent!
Die schijterd was niet van plan om op haar te stemmen, hoor. Had alleen een grote bek.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Ooooh... Joost zegt dat het niet goed is als Tanja een week voor de bevalling naar huis moet.
Ik voel een verandering bij Joost aankomen
Ze zijn zich heel bewust van mensen die van buiten de schutting dingen schreeuwen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer wordt Chantal nou eens massaal genomineerd???
Zou je denken? Ik betwijfel hetquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:25 schreef Kimske het volgende:
Het gaat Roel echt wel lukken hoor!!!
Ik snapte het wel hoor...wist alleen niet dat jij ook tot mijn "categorie" behoorde...(én die van scanman natuurlijk)quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat Rob dus al 44 is, en ik (en jij) dus niet ouder.
Als je terugleest snap je het wel.
ja ik denk idd ook dat het niet verder zal gaan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar is ze veel te afstandelijk voor, wat er ook gebeurd maar verder dan die ene keer zoenen (en misschien nog een ×tje) komt het niet
Ik dus ookquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik snapte het wel hoor...wist alleen niet dat jij ook tot mijn "categorie" behoorde...(én die van scanman natuurlijk)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |