Misschien dat Dido hem straks zijn gang laat gaan, om van Roels gelul af te zijn...quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zelfs bij versierpogingen blijft dat maar slap ouwehoeren![]()
Ook voor de TVquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:20 schreef mr-maxi het volgende:
[..]
HOPPAA maxi maakt zijn vingertje nat en glijd em zo langs der bilspleet![]()
![]()
![]()
![]()
Of andersom...quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:20 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Misschien dat Dido hem straks zijn gang laat gaan, om van Roels gelul af te zijn...
Ze krijgt in ieder geval rode wangen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
De benen van dido gaan wel steeds verder uit elkaar.
Zou ze het toch te warm krijgen het ijskonijn
Wie van de dames had jij gekozen dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:20 schreef APK het volgende:
Jammer dat Roel die kaktrut uitgekozen heeft, ik vind hem wel leuk maar je krijgt steeds dat lege mormel erbij.
Dat Rob dus al 44 is, en ik (en jij) dus niet ouder.quote:
Tis nylon, en mijn ervaring is dat t je lichaamswarmte reguleert.. errug lekker warm altijd in dta dingquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:15 schreef het-is-mij het volgende:
hebben die fatboys ingebouwd kacheltje ofzo?
T is hier aardig frips en zo'n fleece dekentje zou er nie bij helpen denk ik
Daar is ze veel te afstandelijk voor, wat er ook gebeurd maar verder dan die ene keer zoenen (en misschien nog een ×tje) komt het nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:21 schreef MissTiger het volgende:
nou dido draai je om en grijp roel! AKTIE in die tent!
Die schijterd was niet van plan om op haar te stemmen, hoor. Had alleen een grote bek.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Ooooh... Joost zegt dat het niet goed is als Tanja een week voor de bevalling naar huis moet.
Ik voel een verandering bij Joost aankomen
Ze zijn zich heel bewust van mensen die van buiten de schutting dingen schreeuwen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer wordt Chantal nou eens massaal genomineerd???
Zou je denken? Ik betwijfel hetquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:25 schreef Kimske het volgende:
Het gaat Roel echt wel lukken hoor!!!
Ik snapte het wel hoor...wist alleen niet dat jij ook tot mijn "categorie" behoorde...(én die van scanman natuurlijk)quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat Rob dus al 44 is, en ik (en jij) dus niet ouder.
Als je terugleest snap je het wel.
ja ik denk idd ook dat het niet verder zal gaan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar is ze veel te afstandelijk voor, wat er ook gebeurd maar verder dan die ene keer zoenen (en misschien nog een ×tje) komt het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |