Kans is klein.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er ook een paar zijn die "niemand" hebben gezegd.
Hoorde even terug van Roel (?) dat ze een naam moesten noemen ookal dachten ze niemandquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er ook een paar zijn die "niemand" hebben gezegd.
Luister niet meer naar de twee wordt er een beetjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Menno is weer bezig met de nominaties.
Dat hoeft niet hoor. Er zijn best veel mannen die er pas na jaren huwelijk achterkomen dat ze homoseksueel zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij heeft 1 zoon en 1 dochter. Als hij homo was, zou hij geen zoon en een dochter hebben gehad. Tenzij hij die twee heeft geadopteerd of een vrouw heeft gevonden die hem de kinderen heeft afgestaan of hij heeft een vrouw bezwangerd (en een relatie met een vrouw gehad?) in de weet dat hij homosexueel is wat hij sterk lijkt.
Dan zou hij zeker niet de eerste zijn hoor. Er zijn veel mannen die het willen bestrijden en wel gewoon aan huisje, boompje, beestje beginnen maar dan toch op een bepaalde leeftijd toegeven aan het homo zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij heeft 1 zoon en 1 dochter. Als hij homo was, zou hij geen zoon en een dochter hebben gehad. Tenzij hij die twee heeft geadopteerd of een vrouw heeft gevonden die hem de kinderen heeft afgestaan of hij heeft een vrouw bezwangerd (en een relatie met een vrouw gehad?) in de weet dat hij homosexueel is wat hij sterk lijkt.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:13 schreef het-is-mij het volgende:
hehehe lol
wat doen chantal en linda?
Iets romantisch maken voor roel en dido?
Dido tegen chantal en linda kutwiijvenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:13 schreef het-is-mij het volgende:
hehehe lol
wat doen chantal en linda?
Iets romantisch maken voor roel en dido?
Klopt......quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:16 schreef MissTiger het volgende:
Roel zegt net dat een ei goed als glijmiddel gebruikt kan worden. whahahaha
Welkomquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:15 schreef MissHobje het volgende:
Pff dat homo gedoe houd ze wel kei lang bezig al![]()
triest wel.. bedoel is niets mis mee toch ? hahhaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |