Tanja never nooitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:18 schreef MissHobje het volgende:
wie zal er binnekort uitliggen denken jullie ?
Ik denk of Tanja.. of Menno..
Alsof dat met zijn wurmpie nodig isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:16 schreef MissTiger het volgende:
Roel zegt net dat een ei goed als glijmiddel gebruikt kan worden. whahahaha
Is wel wat voor een meisje van 19quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:17 schreef MissTiger het volgende:
lieske heeft het over diepte massages en tiet massages. zo zo meisje.
hahha dankjequote:
Begon je al te trillen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:20 schreef MissHobje het volgende:
Mên.. ik wordt gek van alles te volgen.. komende 2 maanden ga ik geen meerdere dagen missen denk ik.. gaat nie goed
Ik ken het...ik ken hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hahha dankje![]()
Mên.. ik wordt gek van alles te volgen.. komende 2 maanden ga ik geen meerdere dagen missen denk ik.. gaat nie goed
Tja, tis maar wat je gewend bent denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk toch dat zijn wurmpie groter is dan je denkt.
Van de week had hij toch een aardige ODOL
DIdo voelt zich te zeer een dame om het voor het oog van de camera met Roel te doen, schat ik zo in. Maar gaat ws nog wel overstagquote:
Kan je een hoop leuks mee doen hoor...(niet vergeten te douchen na afloop...wordt anders een zooitje)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:20 schreef MissTiger het volgende:
[..]
ja dat geloof ik wel ja.. lekker glibberig natuurlijk een ei![]()
Ze heeft een begin gemaakt ja, ze ZIT erbij. Maar van praten of meegrappen is totaal geen sprake. Tenzij het over haar of haar situatie gaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:22 schreef MissTiger het volgende:
zie ik dat nou goed, is de zeug in de groep aan het integreren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |