Ja te ergquote:
Dame is dido niet meer een sletje die het leuk vindt dat alle mannen aan haar zitten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
DIdo voelt zich te zeer een dame om het voor het oog van de camera met Roel te doen, schat ik zo in. Maar gaat ws nog wel overstag![]()
Ja gelukkig welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken het...ik ken hetGelukkig hebben we nog de streamverslagen
![]()
Joost is de homo, dus geeft nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:25 schreef style het volgende:
Nathalie maakte zich zo druk over haar ex omdat Ralph in het huis zat. Maar ze ligt nu wel in de armen van Joost?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:25 schreef MissTiger het volgende:
ik heb net mn eerste screenshot gemaakt![]()
maar hoe kan ik die hier invoegen? Volgens mij moet ik m eerst ergens op internet op een site zetten?
Niks helemaal niksquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido gaat zo gemasseerd worden door Roel, en je weet nooit waar dat op uit draait...
En een ex is niet voor niets een exquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Joost is de homo, dus geeft niet![]()
quote:
Neuh ze is een cockteaser. Wel flirten maar o wee als iemand te close komt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dame is dido niet meer een sletje die het leuk vindt dat alle mannen aan haar zitten.
Er is geen pijl op te trekken.
Roel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dank jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ja je moet hem idd eerst ergens online knallen, heb zo niet echt een voorbeeldsite
Klopt precies en weer iets bij geleerd vandaagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh ze is een cockteaser. Wel flirten maar o wee als iemand te close komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |