Véél succesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:40 schreef regenworm het volgende:
Roel is bezig om dido het bed in te praten.
En hoe moet het nou met de plantenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook.
Zou het alweer volle maan zijn? Hij genoot er zo van.
Lijkt me toch meer een geval van BIquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:41 schreef area51 het volgende:
[..]
Afgelopen week was er een dominee op TV jarenlang getrouwd geweest en al met grotere kinderen die plotseling ontdekte dat hij homo was en ging met een man samenwonen.
Het zou dus wel kunnen
Een macho... Joost?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Ralph is weg... Wie zal Lieske nu gaan nomineren??
Roel mss omdat hij flirt met Didoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Precies, ik maak me ernstige zorgen over de plantjes. Misschien kunnen ze Ralph inhuren als de tuinman.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:42 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En hoe moet het nou met de planten
En het fietsen? Wie blijft er nou de hele nacht fietsen
Hahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:43 schreef MissTiger het volgende:
[afbeelding]
check die wc rol rechts in beeld, dat wordt echt wippen straks! Zo kan roel zijn kwakje straks opruimen haha.
Ik gok op Linda.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Roel mss omdat hij flirt met Dido
jajajjajaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:42 schreef jv52 het volgende:
Roel's hormonen spelen op, zelf noemt ie dit "het systeem' Als ik je zie moet ik je af en toe even vastpakken. Tegen dido, je bent best een koele kikker, qua systeem. m.a.w. ze wil graag eigen baas zijn. Roel; ik weet precies wat je bedoelt.
Ik gok Menno of Tanjaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Heeft hij dan is zijn broek gepistquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:47 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft Roel al een natte plek in zijn broek?
Dames??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Lieske krijgt weer een knauw van de dames
Het schijnt dat ze nu niet meer mag zingen.
"Lieske je bent een topper, je bent zo puur, blijf vooral jezelf, maar ik heb je wel genomineerd omdat ik strontjaloers ben omdat je mooi en jong bent"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Da ben ik bij ook HELEMAAL met de dames eens...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |