Ahh beter, dank voor de linkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is een goede upload site
http://uploader.phserver.net/
Menno en Ingrid zijn dus weer helemaal het 'oude' team blijkbaarquote:
Wat een kleintje, lijkt erop of dat ding er later pas is opgezet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh beter, dank voor de link![]()
Roel nog een keer zonder reclame
[afbeelding]
TOP! dank jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is een goede upload site
http://uploader.phserver.net/
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:35 schreef MissTiger het volgende:
yesssss tis gelukt!
Het is maar een wurmpjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat een kleintje, lijkt erop of dat ding er later pas is opgezet.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:35 schreef MissTiger het volgende:
yesssss tis gelukt!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij heeft 1 zoon en 1 dochter. Als hij homo was, zou hij geen zoon en een dochter hebben gehad. Tenzij hij die twee heeft geadopteerd of een vrouw heeft gevonden die hem de kinderen heeft afgestaan of hij heeft een vrouw bezwangerd (en een relatie met een vrouw gehad?) in de weet dat hij homosexueel is wat hij sterk lijkt.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:35 schreef MissTiger het volgende:
yesssss tis gelukt!
Wel nee, die zijn bang voor de kamera anders hadden ze het al lang gedaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:35 schreef het-is-mij het volgende:
menno en ingird worden gestoord, damn
had er meer kunne ngebeuren
haha, ja ik ga nu helemaal los hoor met plaatjes schietenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
We verwachten heel veel van je![]()
Ik ook.quote:
Afgelopen week was er een dominee op TV jarenlang getrouwd geweest en al met grotere kinderen die plotseling ontdekte dat hij homo was en ging met een man samenwonen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij heeft 1 zoon en 1 dochter. Als hij homo was, zou hij geen zoon en een dochter hebben gehad. Tenzij hij die twee heeft geadopteerd of een vrouw heeft gevonden die hem de kinderen heeft afgestaan of hij heeft een vrouw bezwangerd (en een relatie met een vrouw gehad?) in de weet dat hij homosexueel is wat hij sterk lijkt.
Véél succesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:40 schreef regenworm het volgende:
Roel is bezig om dido het bed in te praten.
En hoe moet het nou met de plantenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook.
Zou het alweer volle maan zijn? Hij genoot er zo van.
Lijkt me toch meer een geval van BIquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:41 schreef area51 het volgende:
[..]
Afgelopen week was er een dominee op TV jarenlang getrouwd geweest en al met grotere kinderen die plotseling ontdekte dat hij homo was en ging met een man samenwonen.
Het zou dus wel kunnen
Een macho... Joost?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Ralph is weg... Wie zal Lieske nu gaan nomineren??
Roel mss omdat hij flirt met Didoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Precies, ik maak me ernstige zorgen over de plantjes. Misschien kunnen ze Ralph inhuren als de tuinman.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:42 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En hoe moet het nou met de planten
En het fietsen? Wie blijft er nou de hele nacht fietsen
Hahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:43 schreef MissTiger het volgende:
[afbeelding]
check die wc rol rechts in beeld, dat wordt echt wippen straks! Zo kan roel zijn kwakje straks opruimen haha.
Ik gok op Linda.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Roel mss omdat hij flirt met Dido
jajajjajaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:42 schreef jv52 het volgende:
Roel's hormonen spelen op, zelf noemt ie dit "het systeem' Als ik je zie moet ik je af en toe even vastpakken. Tegen dido, je bent best een koele kikker, qua systeem. m.a.w. ze wil graag eigen baas zijn. Roel; ik weet precies wat je bedoelt.
Ik gok Menno of Tanjaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Heeft hij dan is zijn broek gepistquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:47 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft Roel al een natte plek in zijn broek?
Dames??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Lieske krijgt weer een knauw van de dames
Het schijnt dat ze nu niet meer mag zingen.
"Lieske je bent een topper, je bent zo puur, blijf vooral jezelf, maar ik heb je wel genomineerd omdat ik strontjaloers ben omdat je mooi en jong bent"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Da ben ik bij ook HELEMAAL met de dames eens...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat ik je benen ook niet mee kan nemen.... hoppaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:51 schreef het-is-mij het volgende:
heheheeh
Tactisch gezegd roel:" jammer dat ik t laatste stukje niet mee kan pakken" (doet dus hierna haar rok wat los
Opmerking van chantalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Lieske je bent een topper, je bent zo puur, blijf vooral jezelf, maar ik heb je wel genomineerd omdat ik strontjaloers ben omdat je mooi en jong bent"![]()
Kijkt wel lekker!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
De regie is helemaal in the mood met die soft focus-flauwekul.
Als je al niet meer van vrolijkheid mag zingen, dan is het wel triest gesteld. Zo vaak doet ze dat niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Da ben ik bij ook HELEMAAL met de dames eens...
Mag Rob eerst? Vieze stokert.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer wordt Chantal nou eens massaal genomineerd???
Dat niet meer zingen ging toch over Nathalie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Echt waar?!?!?!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:53 schreef regenworm het volgende:
Roel dit is geen massage je probeert haar alleen maar op te geilen.
Voor een man, misschien.quote:
Volgens mij niet. Lieske zingt inderdaad wel eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:53 schreef Day het volgende:
[..]
Dat niet meer zingen ging toch over Nathalie?
Lieske blijft voorlopig nog wel in het huis.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je al niet meer van vrolijkheid mag zingen, dan is het wel triest gesteld. Zo vaak doet ze dat niet.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:53 schreef regenworm het volgende:
Roel dit is geen massage je probeert haar alleen maar op te geilen.
Dat zeiden wij vanmiddag ook al maar Miss Privé heeft een tactiek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Niemand prikt door Chantal heen. Volgens haar deugen er flink wat mensen niet, maar zij is zelf alleen maar lief en aardig. En niemand prikt er doorheen. Niemand
Chantal is stoker nummer 1 volgens mij. Ze speelt het alleen veel 'slimmer'.quote:
Het smurfenliedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Lieske zingt inderdaad wel eens.
Zingt Nathalie ook wel eens?
ok. Je hebt idd wel een punt. Hier loopt ook alles en iedereen gillend weg als ik ga zingen, maar doe het tochquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je al niet meer van vrolijkheid mag zingen, dan is het wel triest gesteld. Zo vaak doet ze dat niet.
Het ging, volgens mij, over Nathalie's zang bij die show gisteravond. En dat was echt erg!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Lieske zingt inderdaad wel eens.
Zingt Nathalie ook wel eens?
Zeker weten maar wie zal het dan gaan worden Chantal of Rob?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal is stoker nummer 1 volgens mij. Ze speelt het alleen veel 'slimmer'.
Maar Rob én Chantal genomineerd (tegen Lieske ofzo) lijkt me heerlijk
Tsss haha, moet ze horen wie het zegt... haha, maar nee zij zelf is helemaal niet zo hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:54 schreef eborn het volgende:
Dido kan zich zo ergeren aan de mensen in het huis die denken dat ze een televisiester zijnLeuk dat we dat uit haar mond horen
Ze moeten toch doorhebben dat ze de meeste stemmen had, omdat ze als eerste werd genoemd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske blijft voorlopig nog wel in het huis.
En dat is bij de bitchclub nog niet doorgedrongen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat zeiden wij vanmiddag ook al maar Miss Privé heeft een tactiek.
Altijd 's avonds, kleine groepjes....
Doet ze het in ieder geval niet bewustquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:56 schreef MissTiger het volgende:
[..]
Tsss haha, moet ze horen wie het zegt... haha, maar nee zij zelf is helemaal niet zo hoor![]()
Als ze op deze manier door blijft gaan dan roddelt ze zichzelf wel na de laatste drie. Altijd zorgen dat een ander genomineerd gaat wordenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal is stoker nummer 1 volgens mij. Ze speelt het alleen veel 'slimmer'.
Maar Rob én Chantal genomineerd (tegen Lieske ofzo) lijkt me heerlijk
Ik verwacht dat Chantal dan exit is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zeker weten maar wie zal het dan gaan worden Chantal of Rob?
Agressief klinkt ze als ze zulke dingen zegt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:58 schreef MissHobje het volgende:
Tanja.. had het over vette ruzies.. dat ze daar wel ff zin in heeft.. OMG doos![]()
Na het geroddel van Chantal zei Tanja:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:58 schreef MissHobje het volgende:
Tanja.. had het over vette ruzies.. dat ze daar wel ff zin in heeft.. OMG doos![]()
Het leuke is wel dat degene die naast lieske komt te zitten zullen vertrekken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moeten toch doorhebben dat ze de meeste stemmen had, omdat ze als eerste werd genoemd.
Dat was bij de eerste exit ook hun conclusie.
Zoiets als GJ en Ed in BB3 destijds.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Chantal dan exit is.
De stand zal wel ongeveer 70,16,14 worden ofzo
tanjaquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt dat Lieske goed kan zingen (het ging dus over Nathalie inderdaad)
Nu gaan ze Lieske weer onderuit halen. Menno ziet haar niet in de zakenwereld. Tanja neemt het weer enorm voor Lieske op.
wat denk je zelf?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:00 schreef het-is-mij het volgende:
Gaan roel en dido nog een x zoenen of blijft roel eeuwig masseren?
De stream blijft eeuwig zo staan. Groundhog Dayquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:00 schreef het-is-mij het volgende:
Gaan roel en dido nog een x zoenen of blijft roel eeuwig masseren?
Was wel sterk ja, om niet met de mening van de meerderheid mee te gaan.quote:
Ze doelt echt niet op Chantal, die heeft ze hoog zitten de laatste dagen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Na het geroddel van Chantal zei Tanja:
Hier gaan nog vette ruzies van komen de volgende keer en daar heb ik nu al zin an.
Chantal mag nog wel op gaan passen, Tanja zegt dit namelijk rustig keihard waar iedereen bij is en laat Chantal dan maar eens komen met haar *ik voel dingen...*
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei ze van de week na een gesprek met de twee verloskundigen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:01 schreef CartWOman het volgende:
Tanja heeft zin in de bevalling.
Eindelijk.
wow dan komt er rust in huisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is jammer dat Lieske vaak verhalen vertelt die óf niet boeiend zijn óf langdradig uit haar mond komen. Ze heeft geluk dat dat op tv niet zo overkomt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:02 schreef MissTiger het volgende:
Ik denk dat Lieske zeer goede kans maakt om te winnen.. ze is de underdog en daar houdt NL van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |