Handiger standje als 'ie wil kopkluiven zometeen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef MissTiger het volgende:
[afbeelding]
Hee, kijk eens aan, een ander standje![]()
Operatie meelullen is inderdaad begonnenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... echte mannen zeggen in zo'n situatie alles
roel = machoquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... echte mannen zeggen in zo'n situatie alles
Nuh...ze zit toch niet bij de groep waarmee ze zich moet verzoenen? (Roel, Joost, Linda)quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Is Tanja met een verzoeningsactie bezig? Als ze zo doorgaat wordt ze komende woensdag weer niet genomnineerd.
Geen idee, maar ik krijg nu alweer jeuk van Dido d'r uitsprakenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:11 schreef het-is-mij het volgende:
dido heeft een gekke ziekte gekregen van de pindakaas en uien?
of hoorde ik dat verkeerd?
ooow dus Rob is liekse aan het masseren (ik dacht dat nathalie roel bedoelde, ik denk al)quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:11 schreef eborn het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik krijg nu alweer jeuk van Dido d'r uitspraken
Dit groepje vertrouwt ze.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Is Tanja met een verzoeningsactie bezig? Als ze zo doorgaat wordt ze komende woensdag weer niet genomnineerd.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:11 schreef MissTiger het volgende:
nathalie zegt nu dat roel rob lieske aan het masseren is........ huh?
BLIJF AF! OUDE VIEZERIK!quote:
Ik vraag me af of je dat wel wil.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoor het, maar zie op de streams niets.
Niks net zo oud... scheelt wel even 3 jaar!quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
BLIJF AF! OUDE VIEZERIK!
>net zo oud is<![]()
Jawel. Ik wil die viespeuk in de gaten houden.quote:
ja vreemd is dat, dat ze rob en lieske niet laten zien...quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoor het, maar zie op de streams niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |