Slidecover?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk liever de NL versie. Maar is het dan een SlideCover versie?
Ik bedoel zo een met een kartonnen omhulsel... ik moet echt een keer die namen lerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:02 schreef sampoo het volgende:
Foei Hare! Als ervaren kracht moet je toch weten dat je altijd moet linken naar het vorige topic!
DVD aanbiedingen deeltje 18
[..]
Slidecover?De NL-versie is een digipack.
Dat bedoel ik. Een slipcasequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een kartonnen omhulsel... da's toch een slipcase? Daar zit een digipack in dan. Toch?
Tsk Dizer.. snapper.. slipcase.. Ga je schamen.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:22 schreef Durbin het volgende:
[..]
Tsk Dizer.. snapper.. slipcase.. Ga je schamen.![]()
Jij durftquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:58 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik durf het bijna niet te typen, maar er is een niet nader te noemen canadese retailerdie de Alien films voor CAD$9.98 heeft. Tevens een live-dvdtje van Seinfeld (live on broadway) voor CAD$7.98...
linkje??quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:23 schreef Eippie het volgende:
cd-wow.com heeft weer een sale!
heb nog niet gekeken naar specifieke titels maar zag al wel the oc seizoen 1 voor 20 pond zonder korting
Kan je cd-wow.com zelf niet meer vindenquote:
neequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:34 schreef Eippie het volgende:
[..]
Kan je cd-wow.com zelf niet meer vinden![]()
Heb je betaald per machtiging i.p.v. credit-card? Dat loopt bij hun idd wel stroef ja. Probeer anders eerst zo veel mogelijk info over je bestelling te vinden en geef dit door per email. Zijn ze vaak de beroerdste niet leert mijn eigen ervaring. Al moet ik wel zeggen dat ik na twee bestellingen via machtigingsbetalingen toch maar een creditcard heb aangeschaft, want dat gaat in tegenstelling tot veel Nederlandse webshops toch een stukkie makkelijker en (vooral) sneller.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:20 schreef PeRi het volgende:
Nee heb geen mailtje niks gehad en ik ben zo suf geweest mn ordernummer niet op te schrijven maar dat formulier gewoon op de bus te doen. Naja ik mail ze wel even en anders laat ik dat geld wel intrekken weer.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:53 schreef Bayswater het volgende:
Free record shop stopt met dat je de op internet bestelde artikelen pas in de winkel hoeft af te rekenen:
Vanaf vandaag dienen alle winkelbestellingen vooraf online betaald te worden en is het niet meer mogelijk om internet bestellingen af te rekenen aan de kassa van een Free Record Shop winkel. Helaas hebben wij moeten vaststellen dat een (klein) gedeelte van onze klanten zodanig misbruik maakte van deze mogelijkheid dat we nu genoodzaakt zijn deze wijziging door te voeren
Ik las 't.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:53 schreef Bayswater het volgende:
Free record shop stopt met dat je de op internet bestelde artikelen pas in de winkel hoeft af te rekenen:
Vanaf vandaag dienen alle winkelbestellingen vooraf online betaald te worden en is het niet meer mogelijk om internet bestellingen af te rekenen aan de kassa van een Free Record Shop winkel. Helaas hebben wij moeten vaststellen dat een (klein) gedeelte van onze klanten zodanig misbruik maakte van deze mogelijkheid dat we nu genoodzaakt zijn deze wijziging door te voeren
denk ook dat ze dan klanten kwijt raken.Als ze nou eens binnen de afgesproken tijd leveren, dan was t nog niet zo erg maar dat is ook niet t gevalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:09 schreef California het volgende:
[..]
Ik las 't..
Ik ben er ook een van, maar toch. Vooraf betalen? Dan raken ze echt meer klanten kwijt dan er tot nu toe misbruik van maakten.
alle seizoenen van Friends aan 18,99 EUR/per stukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:10 schreef Slappe_hap het volgende:
Weet iemand waar je goedkoop Friends dvd's kan kopen? Ze hadden laatst bij de Free record shop wel een aanbieding, 5 euro per stuk, maar die zijn nu ook weg. Ik kan nu alleen nog maar hele seizoenboxen vinden, en die zijn toch al snel 25 a 30 euro, een beetje te duur dus..![]()
Hmm.. maar dat is nog steeds duurder dan die losse dvd's als je bedenkt dat 1 seizoen uit 3 dvd's bestaat.. Heb zo zelfs wel 'es 3 friends dvd's voor 12,50 gekocht, das nou een mooie prijs..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:06 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
alle seizoenen van Friends aan 18,99 EUR/per stuk
http://www.mediadis.com/dvd/search.asp?t=1&kw=friends&kwt=t&pl=nld
Ja ik had het per machtiging gedaan, heb geen cc. Maar het is al opgelost, een server connectie tussen Bibit en Cdwow. Ze hadden niet doorgekregen dat het al betaald wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:39 schreef RRRobert het volgende:
[..]
Heb je betaald per machtiging i.p.v. credit-card? Dat loopt bij hun idd wel stroef ja. Probeer anders eerst zo veel mogelijk info over je bestelling te vinden en geef dit door per email. Zijn ze vaak de beroerdste niet leert mijn eigen ervaring. Al moet ik wel zeggen dat ik na twee bestellingen via machtigingsbetalingen toch maar een creditcard heb aangeschaft, want dat gaat in tegenstelling tot veel Nederlandse webshops toch een stukkie makkelijker en (vooral) sneller.
Ik moet ze vrijwel altijd mailen als ik via Bibit wat bestelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja ik had het per machtiging gedaan, heb geen cc. Maar het is al opgelost, een server connectie tussen Bibit en Cdwow. Ze hadden niet doorgekregen dat het al betaald was
Maar het komt er aan dus! Echt heel fijn, snelle reacties ook, zeer klantvriendelijk inderdaad.
Ik zie het punt niet zo. Wat is dan het voordeel om in de winkel te betalen i.p.v. bij de bestelling ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:09 schreef California het volgende:
[..]
Ik las 't..
Ik ben er ook een van, maar toch. Vooraf betalen? Dan raken ze echt meer klanten kwijt dan er tot nu toe misbruik van maakten.
opzich is t ook niet zo erg, als ze zich dan ook eens aan de levertijden houden die op de site staan. En dat die kortingsbonnen maar een week geldig zijn,zuigt natuurlijk ook keihardquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:50 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik zie het punt niet zo. Wat is dan het voordeel om in de winkel te betalen i.p.v. bij de bestelling ?
Als je een deellevering hebt omdat ze iets niet meteen leverbaar hebben, kun je de tweede levering niet ophalen, waardoor je 5 euro pjr-korting van een lager bedrag afgaat. Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:50 schreef Durbin het volgende:
Ik zie het punt niet zo. Wat is dan het voordeel om in de winkel te betalen i.p.v. bij de bestelling ?
From Dusk Till Dawn? Doe er dan ook echt 3 films van Tarantino in.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Net bij de blokker een Limited Edition box ofzo van Quentin Tarantino
Pulp Fiction, Jackie Brown en From Dusk Till Dawn
Voor 14,95
SAW se duurt nog wel even voordat die verlaagd wordt, dus die heb ik toch maar geheel tegen de gewoonte aangeschaft.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:45 schreef RijstNatie het volgende:
We wille toch SAW, Butterfly effect, The grugde, Constantine, I-Robot SE's en geen Catwoman!!
Voor de duidelijkheid, tis een geil tin doosje, ik had em ook speciaal gekocht voor de tin boxquote:
exorcist orgineel of die sletterige nieuwe met anthony kibbeling?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:56 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zag bij de Media Markt vandaag hele mooie tinbox edities van oa SAW, Underworld, Exorcist, The aviator etc.
Exorcist tinbox 2disc SE + Summer of fear voor maar 12,99
De nieuwe is dat natuurlijk. Das de enige in die nieuwe tinbox editie. The Beginning dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
exorcist orgineel of die sletterige nieuwe met anthony kibbeling?
Voor de duidelijkheid, het gaat hier om de 2disc Director's cut. Deze is bij de FRS 19,99quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, tis een geil tin doosje, ik had em ook speciaal gekocht voor de tin box
net geintroduceerd? Terminator 2 was jaren terug daar al in te krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:59 schreef California het volgende:
Ja, ze zijn nog maar net geintroduceerd en ze zijn meteen al niet meer exclusief (zeker net met die films die ze erin uitgeven).
Ja, tins wel, maar ik bedoel echt die steelbook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:12 schreef Tokus het volgende:
net geintroduceerd? Terminator 2 was jaren terug daar al in te krijgen.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:10 schreef Mikkie het volgende:
Dat wel, maar het is toch zonde voor de 'exclusiviteit' van zo'n verpakking. Als ze nou allemaal kwaliteitsfilms in die verpakkingen zouden stoppen, heb je dus een mooie verpakking voor mooie films. Nu stoppen ze zelfs de grootste rotzooi in die steelbooks, waardoor elke mongool met een slechte filmsmaak een berg van die krengen thuis kan krijgen en er trots op kan zijn
Zou ik ook wel willen weten, jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:09 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand enig idee waar ik de Sex & the city shoebox voordelig kan krijgen?
Zag 'm een tijd geleden bij de mediamarkt in Den Haag staan, maar heb 'm toen (stom stom stom) niet meegenomen voor 69 euro. Gister stond het ding bij de Makro, maar daar was 'ie 110 euro.
Ik vind 69 euro een stuk leuker klinken.
Dat zijn standaard prijzen. Overalquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:21 schreef RijstNatie het volgende:
Twisted & The hole 10 yards 4,99 per stuk
4,50 met kortingspas FRS
Ja wat verwacht jij dan?quote:
Fargo met 2 euro kortingslink voor 4,99. Verder kan ik niks noemenswaardig noemen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand nog leuke aanbiedingen bij CDwow.net of .nl ?
Idem Mikkie, zal wel door die smerige tentamens komenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
ZondeIk voel net een berg koopziekte opkomen
Nee dat kan helaas niet en daarbij komt dat de meeste van die vouchers zullen bestaan uit een bedrag van 50 cent of 1 euro. Dan gebruik ik liever de link die standaard 2 euro korting geeft op alles. Ik zag overigens nog wel Terminator 3 - 2disc - NL subs voor ¤8.99 (excl. korting) staan op de site. Aardige prijs lijkt me zo ..quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dan heb ik mss nog wel iets voor jullie. CD-WOW viert sinterklaas
Als je daar je email adres invult ontvang je Vouchers van ¤12,99 of ¤2,00 of ¤1,00 of ¤0,50.
Dus als je wat mail adressen hebt kun je een leuk berdag bij elkaar halen.
Waarmee ik gelijk even met een vraagje zit. Kun je meerdere vouchers per bestelling gebruiken?
Dit gaat uit van CDwow.nl site, vind het wel grappig dat ook aan dit soort dingen wordt gedaan door CDwow, maakt het toch weer net wat specialer dan andere winkels.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:40 schreef Roi het volgende:
Hoezo Sinterklaas? Nederlandse eigenaar ofzo ?
ik ook niet, maar m`n bankrekening welquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:08 schreef Frank79 het volgende:
ze doen best veel aan marketing bij cd-wow...vind ik niet zo heel erg..
Een mooie prijs, zit te twijfelen want heb de film niet gezien en opzich trekt het me ook niet zo maar het cijfer op imdb laat je toch wel aan het denken zetten.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:47 schreef Tweek het volgende:
Bij Bol is Motorcycle Diaries voor 17.99, het betreft hier de "limeted 3-disc Edition", dus de 2-disc en de soundtrack. Nou is dat al aardig goedkoop dacht ik zo, maar met deze Kortings coupon: NEVOBO-92834 gaat daar nog eens 4,50 af(ook te gebruiken voor andere bestellingen).
Dan ligt hij dus voor 15,44(inc verzendkosten) binnenkort bij je op de mat.
Het is echt een heerlijke film!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:18 schreef Shogo het volgende:
[..]
Een mooie prijs, zit te twijfelen want heb de film niet gezien en opzich trekt het me ook niet zo maar het cijfer op imdb laat je toch wel aan het denken zetten.
Ik heb hem ook net binnengekregen. Echt een superding, ben er ontzettend blij mee.quote:Op maandag 7 november 2005 15:09 schreef Tweek het volgende:
Ik heb hem binnen en het is echt een mooie uitgave, zeker zijn geld waard.
Bij Cdwow ? Jah ik wil toch wel graag NL subs bij deze serie dus ik denk dat ik nog even afwacht.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb m een tijd terug nog besteld voor 32 euro geloof ik...
Was paypal daar nou mogelijk? Ja toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:35 schreef Timo20 het volgende:
Sale bij dvdheaven.com:
True Romance SE
Leon Anniversary Edition 2disc
Kill Bill Vol. 1 (uncut)
en meer...
Iemand die de prijs weet van 24 S3 bij Media Markt?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bij Cdwow ? Jah ik wil toch wel graag NL subs bij deze serie dus ik denk dat ik nog even afwacht.
jaquote:Op donderdag 10 november 2005 19:12 schreef Shogo het volgende:
[..]
Was paypal daar nou mogelijk? Ja toch?
Neequote:Op donderdag 10 november 2005 19:12 schreef Shogo het volgende:
[..]
Was paypal daar nou mogelijk? Ja toch?
toch wel, betaal bij dvdheaven iedere keer met paypalquote:
Weet iemand waar de eerste seizoenen goedkoop te krijgen zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Weet iemand waar 24 Seizoen 3 voor een redelijke prijs te verkrijgen is? Ik vind het opvallend dat Seizoen 3 veel minder snel in prijs daalt nu Seizoen 4 uit is tov Seizoen 1 en 2 toen 3 uitkwam ..
Hieronder de series waaruit je kunt kiezen:quote:Als je 2 tv-series bestelt, ontvang je thuis 1 serie cadeau! In de verpakking van alle 61 tv-series op deze actiepagina zit een actiecode. Met deze code kun je op de site van Warner Home Video een gratis serie uitkiezen.
was trouwens de ' 3 films voor 15 actie ' , dus volgens mij moet je er snel bijwezenquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's niet duur...moet ik ff onthouden
Fohok! Ik heb bij die lijers nog een tegoed van ruim 25 euro.. daar gaat men geldquote:Op vrijdag 11 november 2005 07:23 schreef detulp050 het volgende:
Wellicht bij DVDSoon straks uitverkoop, ze zijn namelijk failliet
Waar heb je dat vandaan? Ergens een officieel bericht?quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:23 schreef detulp050 het volgende:
Wellicht bij DVDSoon straks uitverkoop, ze zijn namelijk failliet
Als je eenmaal een aflevering hebt gezien ben je meteen verslaafd, naast the Sopranos een van de beste series hoor .. Ik denk dat Media Markt ze wel heeft voor een leuke prijs maar Seizoen 3 weet ik niet, wellicht dat ik in de loop van de week een keer langsga ..quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:37 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Weet iemand waar de eerste seizoenen goedkoop te krijgen zijn?
Ik wil het wel eens leren kennen, maar vind het zonde om er veel geld voor neer te leggen als het achteraf niks is.
denk dat ie dit topic bedoeldquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:13 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Ergens een officieel bericht?
Ik heb 'm gister gekocht voor nog geen 60 euro bij de Makro! Het ding was afgeprijsd omdat de shoebox beschadigd was, maar ik heb nu dus wel de 6 seizoenen voor nog geen 10 euro per seizoen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:09 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand enig idee waar ik de Sex & the city shoebox voordelig kan krijgen?
Zag 'm een tijd geleden bij de mediamarkt in Den Haag staan, maar heb 'm toen (stom stom stom) niet meegenomen voor 69 euro. Gister stond het ding bij de Makro, maar daar was 'ie 110 euro.
Ik vind 69 euro een stuk leuker klinken.
Miscchien kan je hier een verzoekje plaatsen?quote:Op maandag 21 november 2005 18:16 schreef Euc- het volgende:
Bij dvdblah wil ik die Godfather trilogie eigenlijk wel bestellen, die kun je voor 25 euro incl. verzenden niet laten liggen dacht ik zo, wil ik me aanmelden, moet ik per sé creditcard gegevens geven, en kan ik alleen met CC betalen, laat ik die nou net niet hebben )_(%)#(%
Helaas zijn de meeste leuke films al out of stock.quote:Op maandag 21 november 2005 21:04 schreef Timo20 het volgende:
Hier dan ook maar ff:
dvd`s voor ongeveer $ 2,- op dvdheaven.com
net als dezequote:Op maandag 21 november 2005 21:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Helaas zijn de meeste leuke films al out of stock.
Hoe hoog zijn de verzendkosten?quote:Op maandag 21 november 2005 21:04 schreef Timo20 het volgende:
Hier dan ook maar ff:
dvd`s voor ongeveer $ 2,- op dvdheaven.com
dan zou die LOTR giftset nog maar $ 28,- kosten. Is nog geen geldquote:Op maandag 21 november 2005 21:33 schreef detulp050 het volgende:
En bij DVDHeaven betaal je bij 5 dvd's 18 dollar aan verzendkosten
Voor een vage Koreaanse editie.quote:Op maandag 21 november 2005 22:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan zou die LOTR giftset nog maar $ 28,- kosten. Is nog geen geld
die vage Koreaanse edities zijn normaal ook duurder. Vaag Koreaans of niet...quote:
dat is IMO geen aanbieding, dat is afzetterijquote:
Bij FRS 29.99 dus tot die tijd is ie bij Blokker het voordeligst. Overigens geen aanschaf voor mij, vond de film te erg tegenvallen (te hoge verwachtingen)..quote:Op woensdag 23 november 2005 12:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat is IMO geen aanbieding, dat is afzetterij
die wordt vast overal goedkoper
denk dat ie bij de Media Markt goedkoper wordt dan ¤ 27,95quote:Op woensdag 23 november 2005 12:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bij FRS 29.99 dus tot die tijd is ie bij Blokker het voordeligst. Overigens geen aanschaf voor mij, vond de film te erg tegenvallen (te hoge verwachtingen)..
Maar nadeel van MM blijft dat het geen landelijke winkel is en dus mensen vaak geld moeten uit gaan geven (trein, benzine etc.) om bij een MM te geraken. Zo zie ik het, ik kan met men OV makkelijk naar de MM mocht ie daar, en dat zal inderdaad wel zo zijn, goedkoper worden dan de prijs die nu gehanteerd wordt bij Blokker.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
denk dat ie bij de Media Markt goedkoper wordt dan ¤ 27,95
Benzine moet je ook uitgeven als je bij de Blokker/FRS/Van Leest wilt komen, dus dat is niet iets dat alleen bij de MM isquote:Op woensdag 23 november 2005 15:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar nadeel van MM blijft dat het geen landelijke winkel is en dus mensen vaak geld moeten uit gaan geven (trein, benzine etc.) om bij een MM te geraken. Zo zie ik het, ik kan met men OV makkelijk naar de MM mocht ie daar, en dat zal inderdaad wel zo zijn, goedkoper worden dan de prijs die nu gehanteerd wordt bij Blokker.
http://devshop.dvdvalley.nl/home.tpl?cart=113276533336593879&sku=12744&genre=TV-seriequote:Op woensdag 23 november 2005 16:56 schreef Irrem het volgende:
Misschien iemand die weet waar ik Gilmore Girls seizoen 1 goedkoper kan krijgen dan E 79.99 afgezien vanuit de USA??
Bol.com is ook niet echt goedkoop.
single disc neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:52 schreef Skv het volgende:
En hary potter 1, 2 en 3 voor 4,95 per stuk bij de MediaMarkt.
dan kan je net zo goed de potter 3disc box kopen voor 14,99quote:
Aangezien er nog 4 films komen lijkt me dat niet het geval .. Beetje hetzelfde principe als de Sopranos Box Seizoen 1 - 4quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:42 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed de potter 3disc box kopen voor 14,99
is toch mooier zo'n box![]()
Die box is fuckign lelijk en kost 19,99 bij de FRS.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:42 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed de potter 3disc box kopen voor 14,99
is toch mooier zo'n box![]()
Mediamarkt heeft ook alle afzonderlijke seizoenen voor EUR 15 per boxquote:Op woensdag 23 november 2005 14:24 schreef matthijst het volgende:
Nieuwe Friends box "The One With All Ten Series On DVD".
149,- bij het Kruidvat
14 DVD's met daarop allemaal:quote:Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef RijstNatie het volgende:
Het is niet echt duidelijk wat er allemaal in die box zit....
anyway: Blow voor 4,99 bij VanLeest
Kijk jij the Invisible Man maar eens, dan zit je werkelijk met open mond te kijken naar wat voor een SFX ze daar gebruiken (met in je achterhoofd dat die film 70 jaar oud is)quote:Op maandag 28 november 2005 01:15 schreef RijstNatie het volgende:
Aangezien dit allemaal oude b-films zijn denk ik dat dit het geval zal zijn.......
Woei!!!! El-Cheapo zeg.quote:Op maandag 28 november 2005 00:13 schreef Shogo het volgende:
Deze set:
[afbeelding]
Bij de ro-disc te bestellen voor 32,48 incl. verzending.
Linkje:
http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=56181&keysetid=1247937
Je hebt gelijk bij de sequels zit flinke bagger tussen. Maar jah ga ze maar eens los kopen dan ben je dus een stuk duurder uit.quote:Op maandag 28 november 2005 01:15 schreef RijstNatie het volgende:
Lijkt me wel een erg vette box dan, alleen ik heb me voorgenomen om geen dvd's meer te kopen als ik ze niet ga kijken.
Aangezien dit allemaal oude b-films zijn denk ik dat dit het geval zal zijn.......
linkje?quote:Op maandag 28 november 2005 18:47 schreef RijstNatie het volgende:
Jurassic Park 3 Special edition boxset 6,30 bij FRS
die zilvere box weetjewel
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggggggghhhhhh...............tquote:Op maandag 28 november 2005 01:15 schreef RijstNatie het volgende:
Voor die prijs heb ik de 12-Disc LOTR EE Box (zelfs met NL subs) gekocht bij Playquote:Op maandag 28 november 2005 17:28 schreef Batman2k het volgende:
lord of the rings trilogy 6dvdbox
35 euro
en nog veel meer @ bol.com
NL subs?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:09 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Voor die prijs heb ik de 12-Disc LOTR EE Box (zelfs met NL subs) gekocht bij Play
Ok ok, inclusief 5 pond kortingscoupon dan, maar zelfs zonder is het een redelijk mooie prijs.
Nee, dat was een eenmalige actie van een week of 2 geleden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zijn die vijf ponds kortingscouponnen nog ergens verkrijgbaar?
quote:Herken je de formule van Euroland? Dat kan kloppen. De winkel is namelijk een samenvoeging van de winkelfor-mules ‘Knaakland’ en ‘De ƒ 2,50-Shop’.
bron
hm, bummer dat ikd aar nooit komquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:33 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers:
Mediamarkt Alexandrium heeft alle CSI-seizoenen (Las Vegas en Miami) in de aanbieding voor EUR 20 per box.
Ja, knaakland, euroland.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:07 schreef PeRi het volgende:
Is volgens mij hetzelfde als Euroland?
[..]
Ik woon daar bekant naastquote:Op woensdag 30 november 2005 13:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hm, bummer dat ikd aar nooit kom
heb seizoen 1 t/m4 van las vegas al, wil nu miami ook.
*wacht tot peri terug is*quote:Op woensdag 30 november 2005 13:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik woon daar bekant naastAls je wilt kan ik wel deze week voor je erheen om ze te halen? Moet nu weg, spreek je vanavond wel
![]()
dat is alleen de production diaries, over hoe de film van Peter Jackson is gemaaktquote:Op woensdag 30 november 2005 13:13 schreef RijstNatie het volgende:
King Kong 2disc 14,99 incl. kaartje king kong voor de bios. Media Markt
zou je dan voor mij de 3 dvd van Der Untergang willen meenemen??quote:Op woensdag 30 november 2005 13:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik woon daar bekant naastAls je wilt kan ik wel deze week voor je erheen om ze te halen? Moet nu weg, spreek je vanavond wel
![]()
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:18 schreef Timo20 het volgende:
zou je dan voor mij de 3 dvd van Der Untergang willen meenemen??![]()
![]()
Ik mail je ff
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Ik ben te goed voor deze wereld.
Deze aanbieding geldt voor alle filialen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:33 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers:
Mediamarkt Alexandrium heeft alle CSI-seizoenen (Las Vegas en Miami) in de aanbieding voor EUR 20 per box.
20 minuten (of zo iets) aan extra speelduurquote:Op woensdag 30 november 2005 18:18 schreef Bayswater het volgende:
Voor 12,50 vond ik de 2 discs van Der Untergang bij FRS goedkoop genoeg, iemand een idee wat de 2 met de 3 disc scheelt?
you got mailquote:Op woensdag 30 november 2005 16:18 schreef PeRi het volgende:
Zie ik eruit als een postorderbedrijf?Mail me maar Pascalheister, mail staat in profiel
[afbeelding] Ik zit trouwens met het krantje van de MM hier voor me, maar de Der Untergang 3disc SE edition staat bij de ¤ 29,95 boxen. Ik kijk iig morgen dan hoeveel hij daar is, en als hij ¤19,95 is neem ik hem mee voor Timo en anders niet. (ik mail hem zo even). [afbeelding]
Kwam ik ook later achterquote:Op woensdag 30 november 2005 18:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Deze aanbieding geldt voor alle filialen.
En ze hebben nog veel meer aanbiedingen:
Will & Grace, seizoen 1 voor 19,99
Desperate Housewives, seizoen 1 voor 44,-
Lost, seizoen 1 voor 44,-
Gilmore Girls, seizoen 1 voor 59,-
The OC seizoen 1 voor 59,-
CSI NY, seizoen 1 voor 29,99
19,99 bij de Mediamarkt las ik gisterquote:Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef Bayswater het volgende:
Nederlands drama van de bovenste plank: Oud Geld 6-dvd box, bij Blokker 24,99
tjonge, daar heb ik nog niet zo lang geleden 20 euro voor neergelegd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:45 schreef Dizer het volgende:
Casino 2disc special edition voor maar 6,99 (3v15) bij de FreeRecordShop![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
ah, peri heeft seizoen 1 van csi miami voor me gehaald, en de eerste helft van seizoen 2. deel 2 is nog niet uit zeiden ze![]()
![]()
anyway, peri is een engeltje
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:45 schreef Dizer het volgende:
Casino 2disc special edition voor maar 6,99 (3v15) bij de FreeRecordShop![]()
quote:
en ik wou nu ff rustig aan doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:06 schreef Timo20 het volgende:
5 voor ¤ 30,- bij de dvdvalley shop
klik
Om 15:11 was hij op elke pagina te bestellenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:56 schreef FremantleDockers het volgende:
In het zoekresultaten scherm stond er een paar uur geleden inderdaad nog 'bestel' achter, maar in het scherm van de dvd zelf staat 'niet leverbaar'. Heb hem besteld via de knop in het zoekresultaten scherm, maar daar staat nu ook niks meer. Vermoedelijk zal ik over een maand of drie wel definitief te horen krijgen dat ze hem niet kunnen leveren... Blijft een vreemde actie van Hans.
ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en ik wou nu ff rustig aan doen
ben ik niet met je eens. Afgelopen zaterdag Lock Stock & two Smoking Barrels S.E. besteld en gister ontvangenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik ook
gelukkig dat ik niet bestel bij dvdvalley aangezien t een bout shop is. scheeld weer een hoop geld
dan heb je gelukquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens. Afgelopen zaterdag Lock Stock & two Smoking Barrels S.E. besteld en gister ontvangen![]()
![]()
succesquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch ga ik er maar eens rondkijken![]()
Ik had hem maandag besteld en vandaag in huis.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens. Afgelopen zaterdag Lock Stock & two Smoking Barrels S.E. besteld en gister ontvangen![]()
![]()
Het ziet er leuk uit, maar de voorkant klopt niet. De dobbelstenen zijn fout.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:16 schreef FremantleDockers het volgende:
Casino SE update:
Internet-bestelling doet raar, maar bij de FRS in Nijmegen lag er vanmiddag een hele stapel. 2-disc digipack, laatste voorraad want hij wordt vervangen door de standaard 1-discer (volgens de medewerker).
Kortom, eentje meegenomen en bestelling geannuleerd. Mooie uitgave trouwens!
Huh? Dat was de versie die iedereen in het dvd topic zo goed als had gekocht voor 17,99? Wat is er zo mis mee? Nog altijd beter dan de 5 euro snapper versiequote:Op zaterdag 3 december 2005 17:30 schreef California het volgende:
Hij ligt daar voor 7?
Ik hoorde juist dat 't een zwakke SE is, commentaar is bijelkaargeraapt en docu's niet boeiend.
is dat niet de normale prijs? Dat ding ligt overal voor 30quote:Op zondag 4 december 2005 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
de Godfather-trilogie voor EUR 30
Volgens mij voor 39,99 overalquote:Op zondag 4 december 2005 10:49 schreef Tokus het volgende:
[..]
is dat niet de normale prijs? Dat ding ligt overal voor 30
nou dan is er vaak een aanbieding rond die box (net als die van Indiana Jones), want ik zie 'm vaak liggen voor 30. ze komen er niet vanaf ofzo.quote:
Hij is in ieder geval 30 euro bij FRS en van Leest.quote:
Ah! Maakt toch niks uit. Heb hem voor mijn verjaardag gekregenquote:Op zondag 4 december 2005 10:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval 30 euro bij FRS en van Leest.
Nee...de laagste die ik heb gezien was EUR 33 bij de Mediamarkt in Rotterdam en EUR 20 bij de AH als je 2000 airmiles inlevertquote:Op zondag 4 december 2005 10:49 schreef Tokus het volgende:
[..]
is dat niet de normale prijs? Dat ding ligt overal voor 30
quote:Op zondag 4 december 2005 10:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval 30 euro bij FRS en van Leest.
Oók de SE, vanmorgen nog zien liggen ..quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:35 schreef Bayswater het volgende:
In de winkel ligt trouwens niet de SE van Casino bij de 3 voor 15 maar de gewone versie.
De 2 disc digipack van Casino is inderdaad in de aanbieding voor 6,99 bij de FRS.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Oók de SE, vanmorgen nog zien liggen ..
FRS » Simpsons Season 5 ; ¤ 34.99
ook in de 3 voor 15 euro....quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:15 schreef RuneRose het volgende:
[..]
De 2 disc digipack van Casino is inderdaad in de aanbieding voor 6,99 bij de FRS.
ook bij van leest, net als citizan kane, (wel de keepcase ecitie, niet de digipack)quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:35 schreef blaaatkipje het volgende:
ET bij de frs voor 4,99 ¤
Seizoen 1 tm 5 liggen voor die prijs bij Mediamarkt, FRS, Bol.com..quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Oók de SE, vanmorgen nog zien liggen ..
FRS » Simpsons Season 5 ; ¤ 34.99
Seizoen 4 was daarentegen ¤49.99 (bij FRS in Oss)quote:Op woensdag 7 december 2005 10:43 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Seizoen 1 tm 5 liggen voor die prijs bij Mediamarkt, FRS, Bol.com..
en bij van leest voor 39,99..
kan je daar rechten aan ontlenen?quote:Op maandag 12 december 2005 16:10 schreef Chielus het volgende:
volgens mij gaat het om de gewone versie, bij vanleest staat deze ook voor 7,50, er staat allleen het foute plaatje bij.
En er zit niet eens een DTS-track op!quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:30 schreef California het volgende:
Hij ligt daar voor 7?
Ik hoorde juist dat 't een zwakke SE is, commentaar is bijelkaargeraapt en docu's niet boeiend.
Hmmm daar lust ik er misschien wel één van...quote:Op maandag 12 december 2005 17:26 schreef PLAE@ het volgende:
Miami Vice seizoen 1 ¤30.
Bij andere winkels veel duurder.
saw, unleashed en nog enkele andere zijn de nieuwe filmpakkers, je weet wel van die actie van 7,50 en 5 euro dvd's dat ze net nieuw zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 16:01 schreef -Sum- het volgende:
vraagje:
als je hier kijkt http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=981054&navid=3# staat daar Saw 2disc edition voor 7,50
dit lijkt mij erg goedkoop en ik vermoed een fout. je kan hem al pre-orderen maar kunnen ze dan de prijs nog naar boven bijstellen
Ook wel handig als ik de naam van de winkel er bij zet hequote:Op maandag 12 december 2005 19:02 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hmmm daar lust ik er misschien wel één van...![]()
Dank voor de tip.
vooral niet als het om van die baggerfilms gaat die ze erin doen. Maar ja, als de film zelf niet goed is moet de verpakking maar mooier zijn, he.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:41 schreef RijstNatie het volgende:
gewoon blijven wachten tot de prijs daalt.
Ze kunnen het toch niet lang volhouden om die belachelijke hoge prijzen voor die steelbook's te houden.
Om één of andere reden kijk ik altijd met zoiets bij de FRS site. Dus dat had ik gevonden jah.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ook wel handig als ik de naam van de winkel er bij zet he
Free record shop dus voor 30. Verder vrijwel overal boven de 55.
Je moet voor u-571 die er apart bij voegen voor ze normale prijs, dan krijg je de mogelijkheid hem voor 1 euro te bestellen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met www.veronicafilmshop.nl en die u571 voor 1 euro erbij?
ik wou requim for a dream bestellen maar ik krijg nergens de optie om u571 erbij te bestellen
ik kan em niet vinden?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:02 schreef Tweek het volgende:
[..]
Je moet voor u-571 die er apart bij voegen voor ze normale prijs, dan krijg je de mogelijkheid hem voor 1 euro te bestellen.
ik had die vorige week gekocht ja, echt een grappige filmquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:32 schreef Dizer het volgende:
Bad Santa uncut version voor 4,99 bij de FRS
dan ga ik m morgen maar eens halen, leuk voor de kerstdagen met de familie.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:41 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ik had die vorige week gekocht ja, echt een grappige film
zkr een aanrader![]()
Het is nou niet bepaald een familie film geloof ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:43 schreef Chielus het volgende:
[..]
dan ga ik m morgen maar eens halen, leuk voor de kerstdagen met de familie.
je meent het, hoe ga ik mn oma dat nu weer vertellen, net beloofd dat ik een gezellige familiefilm ga meenemenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is nou niet bepaald een familie film geloof ik
Ja klopt maar dan heb je de 1 disc versionquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:54 schreef Frank79 het volgende:
e.t. 5 euro bij frs..
Weet iemand hoe dat werkt? Ik ben wel abonnee van die nieuwsbrief geworden, ik zou deze dvd graag willen..quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:52 schreef Frenkel het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=6146
Extra scherpe aanbiedingen DVDshop
Sinds kort hebben wij voor abonnee's op de nieuwsbrief van de DVDshop exclusieve aanbiedingen. Het gaat hier dus om DVD's die niet te vinden zijn via de DVDshop zelf. In de nieuwsbrief van gisteren stonden bijvoorbeeld de volgende aanbiedingen:
- Un Long Dimanche de Fiancailles 2-disc S.E. van 29,95 voor 12,95.
Ik heb er True woman en dissappearing acts gekocht, voor de rest was er niet zoveel, maar ja wat wil je voor 2 euro. Er staat wel trouwens topfilms voor 2¤ en hadden ze eerst alleen maar kinderfilms tussen zittenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook nog een beetje goede titels, of echt de grootste bagger uit de toch al afgekeurde films?
Je kan hem beter kopen bij van leest, ligt ie voor 14,95, bij deze shop komen er nog verzendkosten bij en dan verschilt te prijs bijna niks meer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Weet iemand hoe dat werkt? Ik ben wel abonnee van die nieuwsbrief geworden, ik zou deze dvd graag willen..
Hij is tegenwoordig bij de VanLeest en de DVD-Valley voor maar 14,99quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Weet iemand hoe dat werkt? Ik ben wel abonnee van die nieuwsbrief geworden, ik zou deze dvd graag willen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |