Ik heb hem ook net binnengekregen. Echt een superding, ben er ontzettend blij mee.quote:Op maandag 7 november 2005 15:09 schreef Tweek het volgende:
Ik heb hem binnen en het is echt een mooie uitgave, zeker zijn geld waard.
Bij Cdwow ? Jah ik wil toch wel graag NL subs bij deze serie dus ik denk dat ik nog even afwacht.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb m een tijd terug nog besteld voor 32 euro geloof ik...
Was paypal daar nou mogelijk? Ja toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:35 schreef Timo20 het volgende:
Sale bij dvdheaven.com:
True Romance SE
Leon Anniversary Edition 2disc
Kill Bill Vol. 1 (uncut)
en meer...
Iemand die de prijs weet van 24 S3 bij Media Markt?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bij Cdwow ? Jah ik wil toch wel graag NL subs bij deze serie dus ik denk dat ik nog even afwacht.
jaquote:Op donderdag 10 november 2005 19:12 schreef Shogo het volgende:
[..]
Was paypal daar nou mogelijk? Ja toch?
Neequote:Op donderdag 10 november 2005 19:12 schreef Shogo het volgende:
[..]
Was paypal daar nou mogelijk? Ja toch?
toch wel, betaal bij dvdheaven iedere keer met paypalquote:
Weet iemand waar de eerste seizoenen goedkoop te krijgen zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Weet iemand waar 24 Seizoen 3 voor een redelijke prijs te verkrijgen is? Ik vind het opvallend dat Seizoen 3 veel minder snel in prijs daalt nu Seizoen 4 uit is tov Seizoen 1 en 2 toen 3 uitkwam ..
Hieronder de series waaruit je kunt kiezen:quote:Als je 2 tv-series bestelt, ontvang je thuis 1 serie cadeau! In de verpakking van alle 61 tv-series op deze actiepagina zit een actiecode. Met deze code kun je op de site van Warner Home Video een gratis serie uitkiezen.
was trouwens de ' 3 films voor 15 actie ' , dus volgens mij moet je er snel bijwezenquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's niet duur...moet ik ff onthouden
Fohok! Ik heb bij die lijers nog een tegoed van ruim 25 euro.. daar gaat men geldquote:Op vrijdag 11 november 2005 07:23 schreef detulp050 het volgende:
Wellicht bij DVDSoon straks uitverkoop, ze zijn namelijk failliet
Waar heb je dat vandaan? Ergens een officieel bericht?quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:23 schreef detulp050 het volgende:
Wellicht bij DVDSoon straks uitverkoop, ze zijn namelijk failliet
Als je eenmaal een aflevering hebt gezien ben je meteen verslaafd, naast the Sopranos een van de beste series hoor .. Ik denk dat Media Markt ze wel heeft voor een leuke prijs maar Seizoen 3 weet ik niet, wellicht dat ik in de loop van de week een keer langsga ..quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:37 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Weet iemand waar de eerste seizoenen goedkoop te krijgen zijn?
Ik wil het wel eens leren kennen, maar vind het zonde om er veel geld voor neer te leggen als het achteraf niks is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |