From Dusk Till Dawn? Doe er dan ook echt 3 films van Tarantino in.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Net bij de blokker een Limited Edition box ofzo van Quentin Tarantino
Pulp Fiction, Jackie Brown en From Dusk Till Dawn
Voor 14,95
SAW se duurt nog wel even voordat die verlaagd wordt, dus die heb ik toch maar geheel tegen de gewoonte aangeschaft.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:45 schreef RijstNatie het volgende:
We wille toch SAW, Butterfly effect, The grugde, Constantine, I-Robot SE's en geen Catwoman!!
Voor de duidelijkheid, tis een geil tin doosje, ik had em ook speciaal gekocht voor de tin boxquote:
exorcist orgineel of die sletterige nieuwe met anthony kibbeling?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:56 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zag bij de Media Markt vandaag hele mooie tinbox edities van oa SAW, Underworld, Exorcist, The aviator etc.
Exorcist tinbox 2disc SE + Summer of fear voor maar 12,99
De nieuwe is dat natuurlijk. Das de enige in die nieuwe tinbox editie. The Beginning dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
exorcist orgineel of die sletterige nieuwe met anthony kibbeling?
Voor de duidelijkheid, het gaat hier om de 2disc Director's cut. Deze is bij de FRS 19,99quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, tis een geil tin doosje, ik had em ook speciaal gekocht voor de tin box
net geintroduceerd? Terminator 2 was jaren terug daar al in te krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:59 schreef California het volgende:
Ja, ze zijn nog maar net geintroduceerd en ze zijn meteen al niet meer exclusief (zeker net met die films die ze erin uitgeven).
Ja, tins wel, maar ik bedoel echt die steelbook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:12 schreef Tokus het volgende:
net geintroduceerd? Terminator 2 was jaren terug daar al in te krijgen.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:10 schreef Mikkie het volgende:
Dat wel, maar het is toch zonde voor de 'exclusiviteit' van zo'n verpakking. Als ze nou allemaal kwaliteitsfilms in die verpakkingen zouden stoppen, heb je dus een mooie verpakking voor mooie films. Nu stoppen ze zelfs de grootste rotzooi in die steelbooks, waardoor elke mongool met een slechte filmsmaak een berg van die krengen thuis kan krijgen en er trots op kan zijn
Zou ik ook wel willen weten, jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:09 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand enig idee waar ik de Sex & the city shoebox voordelig kan krijgen?
Zag 'm een tijd geleden bij de mediamarkt in Den Haag staan, maar heb 'm toen (stom stom stom) niet meegenomen voor 69 euro. Gister stond het ding bij de Makro, maar daar was 'ie 110 euro.
Ik vind 69 euro een stuk leuker klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |