Slidecover?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk liever de NL versie. Maar is het dan een SlideCover versie?
Ik bedoel zo een met een kartonnen omhulsel... ik moet echt een keer die namen lerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:02 schreef sampoo het volgende:
Foei Hare! Als ervaren kracht moet je toch weten dat je altijd moet linken naar het vorige topic!
DVD aanbiedingen deeltje 18
[..]
Slidecover?De NL-versie is een digipack.
Dat bedoel ik. Een slipcasequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een kartonnen omhulsel... da's toch een slipcase? Daar zit een digipack in dan. Toch?
Tsk Dizer.. snapper.. slipcase.. Ga je schamen.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:22 schreef Durbin het volgende:
[..]
Tsk Dizer.. snapper.. slipcase.. Ga je schamen.![]()
Jij durftquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:58 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik durf het bijna niet te typen, maar er is een niet nader te noemen canadese retailerdie de Alien films voor CAD$9.98 heeft. Tevens een live-dvdtje van Seinfeld (live on broadway) voor CAD$7.98...
linkje??quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:23 schreef Eippie het volgende:
cd-wow.com heeft weer een sale!
heb nog niet gekeken naar specifieke titels maar zag al wel the oc seizoen 1 voor 20 pond zonder korting
Kan je cd-wow.com zelf niet meer vindenquote:
neequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:34 schreef Eippie het volgende:
[..]
Kan je cd-wow.com zelf niet meer vinden![]()
Heb je betaald per machtiging i.p.v. credit-card? Dat loopt bij hun idd wel stroef ja. Probeer anders eerst zo veel mogelijk info over je bestelling te vinden en geef dit door per email. Zijn ze vaak de beroerdste niet leert mijn eigen ervaring. Al moet ik wel zeggen dat ik na twee bestellingen via machtigingsbetalingen toch maar een creditcard heb aangeschaft, want dat gaat in tegenstelling tot veel Nederlandse webshops toch een stukkie makkelijker en (vooral) sneller.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:20 schreef PeRi het volgende:
Nee heb geen mailtje niks gehad en ik ben zo suf geweest mn ordernummer niet op te schrijven maar dat formulier gewoon op de bus te doen. Naja ik mail ze wel even en anders laat ik dat geld wel intrekken weer.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:53 schreef Bayswater het volgende:
Free record shop stopt met dat je de op internet bestelde artikelen pas in de winkel hoeft af te rekenen:
Vanaf vandaag dienen alle winkelbestellingen vooraf online betaald te worden en is het niet meer mogelijk om internet bestellingen af te rekenen aan de kassa van een Free Record Shop winkel. Helaas hebben wij moeten vaststellen dat een (klein) gedeelte van onze klanten zodanig misbruik maakte van deze mogelijkheid dat we nu genoodzaakt zijn deze wijziging door te voeren
Ik las 't.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:53 schreef Bayswater het volgende:
Free record shop stopt met dat je de op internet bestelde artikelen pas in de winkel hoeft af te rekenen:
Vanaf vandaag dienen alle winkelbestellingen vooraf online betaald te worden en is het niet meer mogelijk om internet bestellingen af te rekenen aan de kassa van een Free Record Shop winkel. Helaas hebben wij moeten vaststellen dat een (klein) gedeelte van onze klanten zodanig misbruik maakte van deze mogelijkheid dat we nu genoodzaakt zijn deze wijziging door te voeren
denk ook dat ze dan klanten kwijt raken.Als ze nou eens binnen de afgesproken tijd leveren, dan was t nog niet zo erg maar dat is ook niet t gevalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:09 schreef California het volgende:
[..]
Ik las 't..
Ik ben er ook een van, maar toch. Vooraf betalen? Dan raken ze echt meer klanten kwijt dan er tot nu toe misbruik van maakten.
alle seizoenen van Friends aan 18,99 EUR/per stukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:10 schreef Slappe_hap het volgende:
Weet iemand waar je goedkoop Friends dvd's kan kopen? Ze hadden laatst bij de Free record shop wel een aanbieding, 5 euro per stuk, maar die zijn nu ook weg. Ik kan nu alleen nog maar hele seizoenboxen vinden, en die zijn toch al snel 25 a 30 euro, een beetje te duur dus..![]()
Hmm.. maar dat is nog steeds duurder dan die losse dvd's als je bedenkt dat 1 seizoen uit 3 dvd's bestaat.. Heb zo zelfs wel 'es 3 friends dvd's voor 12,50 gekocht, das nou een mooie prijs..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:06 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
alle seizoenen van Friends aan 18,99 EUR/per stuk
http://www.mediadis.com/dvd/search.asp?t=1&kw=friends&kwt=t&pl=nld
Ja ik had het per machtiging gedaan, heb geen cc. Maar het is al opgelost, een server connectie tussen Bibit en Cdwow. Ze hadden niet doorgekregen dat het al betaald wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:39 schreef RRRobert het volgende:
[..]
Heb je betaald per machtiging i.p.v. credit-card? Dat loopt bij hun idd wel stroef ja. Probeer anders eerst zo veel mogelijk info over je bestelling te vinden en geef dit door per email. Zijn ze vaak de beroerdste niet leert mijn eigen ervaring. Al moet ik wel zeggen dat ik na twee bestellingen via machtigingsbetalingen toch maar een creditcard heb aangeschaft, want dat gaat in tegenstelling tot veel Nederlandse webshops toch een stukkie makkelijker en (vooral) sneller.
Ik moet ze vrijwel altijd mailen als ik via Bibit wat bestelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja ik had het per machtiging gedaan, heb geen cc. Maar het is al opgelost, een server connectie tussen Bibit en Cdwow. Ze hadden niet doorgekregen dat het al betaald was
Maar het komt er aan dus! Echt heel fijn, snelle reacties ook, zeer klantvriendelijk inderdaad.
Ik zie het punt niet zo. Wat is dan het voordeel om in de winkel te betalen i.p.v. bij de bestelling ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:09 schreef California het volgende:
[..]
Ik las 't..
Ik ben er ook een van, maar toch. Vooraf betalen? Dan raken ze echt meer klanten kwijt dan er tot nu toe misbruik van maakten.
opzich is t ook niet zo erg, als ze zich dan ook eens aan de levertijden houden die op de site staan. En dat die kortingsbonnen maar een week geldig zijn,zuigt natuurlijk ook keihardquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:50 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik zie het punt niet zo. Wat is dan het voordeel om in de winkel te betalen i.p.v. bij de bestelling ?
Als je een deellevering hebt omdat ze iets niet meteen leverbaar hebben, kun je de tweede levering niet ophalen, waardoor je 5 euro pjr-korting van een lager bedrag afgaat. Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:50 schreef Durbin het volgende:
Ik zie het punt niet zo. Wat is dan het voordeel om in de winkel te betalen i.p.v. bij de bestelling ?
From Dusk Till Dawn? Doe er dan ook echt 3 films van Tarantino in.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Net bij de blokker een Limited Edition box ofzo van Quentin Tarantino
Pulp Fiction, Jackie Brown en From Dusk Till Dawn
Voor 14,95
SAW se duurt nog wel even voordat die verlaagd wordt, dus die heb ik toch maar geheel tegen de gewoonte aangeschaft.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:45 schreef RijstNatie het volgende:
We wille toch SAW, Butterfly effect, The grugde, Constantine, I-Robot SE's en geen Catwoman!!
Voor de duidelijkheid, tis een geil tin doosje, ik had em ook speciaal gekocht voor de tin boxquote:
exorcist orgineel of die sletterige nieuwe met anthony kibbeling?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:56 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zag bij de Media Markt vandaag hele mooie tinbox edities van oa SAW, Underworld, Exorcist, The aviator etc.
Exorcist tinbox 2disc SE + Summer of fear voor maar 12,99
De nieuwe is dat natuurlijk. Das de enige in die nieuwe tinbox editie. The Beginning dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
exorcist orgineel of die sletterige nieuwe met anthony kibbeling?
Voor de duidelijkheid, het gaat hier om de 2disc Director's cut. Deze is bij de FRS 19,99quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, tis een geil tin doosje, ik had em ook speciaal gekocht voor de tin box
net geintroduceerd? Terminator 2 was jaren terug daar al in te krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:59 schreef California het volgende:
Ja, ze zijn nog maar net geintroduceerd en ze zijn meteen al niet meer exclusief (zeker net met die films die ze erin uitgeven).
Ja, tins wel, maar ik bedoel echt die steelbook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:12 schreef Tokus het volgende:
net geintroduceerd? Terminator 2 was jaren terug daar al in te krijgen.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:10 schreef Mikkie het volgende:
Dat wel, maar het is toch zonde voor de 'exclusiviteit' van zo'n verpakking. Als ze nou allemaal kwaliteitsfilms in die verpakkingen zouden stoppen, heb je dus een mooie verpakking voor mooie films. Nu stoppen ze zelfs de grootste rotzooi in die steelbooks, waardoor elke mongool met een slechte filmsmaak een berg van die krengen thuis kan krijgen en er trots op kan zijn
Zou ik ook wel willen weten, jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:09 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand enig idee waar ik de Sex & the city shoebox voordelig kan krijgen?
Zag 'm een tijd geleden bij de mediamarkt in Den Haag staan, maar heb 'm toen (stom stom stom) niet meegenomen voor 69 euro. Gister stond het ding bij de Makro, maar daar was 'ie 110 euro.
Ik vind 69 euro een stuk leuker klinken.
Dat zijn standaard prijzen. Overalquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:21 schreef RijstNatie het volgende:
Twisted & The hole 10 yards 4,99 per stuk
4,50 met kortingspas FRS
Ja wat verwacht jij dan?quote:
Fargo met 2 euro kortingslink voor 4,99. Verder kan ik niks noemenswaardig noemen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand nog leuke aanbiedingen bij CDwow.net of .nl ?
Idem Mikkie, zal wel door die smerige tentamens komenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
ZondeIk voel net een berg koopziekte opkomen
Nee dat kan helaas niet en daarbij komt dat de meeste van die vouchers zullen bestaan uit een bedrag van 50 cent of 1 euro. Dan gebruik ik liever de link die standaard 2 euro korting geeft op alles. Ik zag overigens nog wel Terminator 3 - 2disc - NL subs voor ¤8.99 (excl. korting) staan op de site. Aardige prijs lijkt me zo ..quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dan heb ik mss nog wel iets voor jullie. CD-WOW viert sinterklaas
Als je daar je email adres invult ontvang je Vouchers van ¤12,99 of ¤2,00 of ¤1,00 of ¤0,50.
Dus als je wat mail adressen hebt kun je een leuk berdag bij elkaar halen.
Waarmee ik gelijk even met een vraagje zit. Kun je meerdere vouchers per bestelling gebruiken?
Dit gaat uit van CDwow.nl site, vind het wel grappig dat ook aan dit soort dingen wordt gedaan door CDwow, maakt het toch weer net wat specialer dan andere winkels.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:40 schreef Roi het volgende:
Hoezo Sinterklaas? Nederlandse eigenaar ofzo ?
ik ook niet, maar m`n bankrekening welquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:08 schreef Frank79 het volgende:
ze doen best veel aan marketing bij cd-wow...vind ik niet zo heel erg..
Een mooie prijs, zit te twijfelen want heb de film niet gezien en opzich trekt het me ook niet zo maar het cijfer op imdb laat je toch wel aan het denken zetten.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:47 schreef Tweek het volgende:
Bij Bol is Motorcycle Diaries voor 17.99, het betreft hier de "limeted 3-disc Edition", dus de 2-disc en de soundtrack. Nou is dat al aardig goedkoop dacht ik zo, maar met deze Kortings coupon: NEVOBO-92834 gaat daar nog eens 4,50 af(ook te gebruiken voor andere bestellingen).
Dan ligt hij dus voor 15,44(inc verzendkosten) binnenkort bij je op de mat.
Het is echt een heerlijke film!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:18 schreef Shogo het volgende:
[..]
Een mooie prijs, zit te twijfelen want heb de film niet gezien en opzich trekt het me ook niet zo maar het cijfer op imdb laat je toch wel aan het denken zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |