denk dat ie dit topic bedoeldquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:13 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Ergens een officieel bericht?
Ik heb 'm gister gekocht voor nog geen 60 euro bij de Makro! Het ding was afgeprijsd omdat de shoebox beschadigd was, maar ik heb nu dus wel de 6 seizoenen voor nog geen 10 euro per seizoen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:09 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand enig idee waar ik de Sex & the city shoebox voordelig kan krijgen?
Zag 'm een tijd geleden bij de mediamarkt in Den Haag staan, maar heb 'm toen (stom stom stom) niet meegenomen voor 69 euro. Gister stond het ding bij de Makro, maar daar was 'ie 110 euro.
Ik vind 69 euro een stuk leuker klinken.
Miscchien kan je hier een verzoekje plaatsen?quote:Op maandag 21 november 2005 18:16 schreef Euc- het volgende:
Bij dvdblah wil ik die Godfather trilogie eigenlijk wel bestellen, die kun je voor 25 euro incl. verzenden niet laten liggen dacht ik zo, wil ik me aanmelden, moet ik per sé creditcard gegevens geven, en kan ik alleen met CC betalen, laat ik die nou net niet hebben )_(%)#(%
Helaas zijn de meeste leuke films al out of stock.quote:Op maandag 21 november 2005 21:04 schreef Timo20 het volgende:
Hier dan ook maar ff:
dvd`s voor ongeveer $ 2,- op dvdheaven.com
net als dezequote:Op maandag 21 november 2005 21:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Helaas zijn de meeste leuke films al out of stock.
Hoe hoog zijn de verzendkosten?quote:Op maandag 21 november 2005 21:04 schreef Timo20 het volgende:
Hier dan ook maar ff:
dvd`s voor ongeveer $ 2,- op dvdheaven.com
dan zou die LOTR giftset nog maar $ 28,- kosten. Is nog geen geldquote:Op maandag 21 november 2005 21:33 schreef detulp050 het volgende:
En bij DVDHeaven betaal je bij 5 dvd's 18 dollar aan verzendkosten
Voor een vage Koreaanse editie.quote:Op maandag 21 november 2005 22:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan zou die LOTR giftset nog maar $ 28,- kosten. Is nog geen geld
die vage Koreaanse edities zijn normaal ook duurder. Vaag Koreaans of niet...quote:
dat is IMO geen aanbieding, dat is afzetterijquote:
Bij FRS 29.99 dus tot die tijd is ie bij Blokker het voordeligst. Overigens geen aanschaf voor mij, vond de film te erg tegenvallen (te hoge verwachtingen)..quote:Op woensdag 23 november 2005 12:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat is IMO geen aanbieding, dat is afzetterij
die wordt vast overal goedkoper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |