linkje?quote:Op maandag 28 november 2005 18:47 schreef RijstNatie het volgende:
Jurassic Park 3 Special edition boxset 6,30 bij FRS
die zilvere box weetjewel
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggggggghhhhhh...............tquote:Op maandag 28 november 2005 01:15 schreef RijstNatie het volgende:
Aangezien dit allemaal oude b-films zijn denk ik dat dit het geval zal zijn.......
Voor die prijs heb ik de 12-Disc LOTR EE Box (zelfs met NL subs) gekocht bij Playquote:Op maandag 28 november 2005 17:28 schreef Batman2k het volgende:
lord of the rings trilogy 6dvdbox
35 euro
en nog veel meer @ bol.com
NL subs?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:09 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Voor die prijs heb ik de 12-Disc LOTR EE Box (zelfs met NL subs) gekocht bij Play
Ok ok, inclusief 5 pond kortingscoupon dan, maar zelfs zonder is het een redelijk mooie prijs.
Nee, dat was een eenmalige actie van een week of 2 geleden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zijn die vijf ponds kortingscouponnen nog ergens verkrijgbaar?
quote:Herken je de formule van Euroland? Dat kan kloppen. De winkel is namelijk een samenvoeging van de winkelfor-mules ‘Knaakland’ en ‘De ƒ 2,50-Shop’.
bron
hm, bummer dat ikd aar nooit komquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:33 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers:
Mediamarkt Alexandrium heeft alle CSI-seizoenen (Las Vegas en Miami) in de aanbieding voor EUR 20 per box.
Ja, knaakland, euroland.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:07 schreef PeRi het volgende:
Is volgens mij hetzelfde als Euroland?
[..]
Ik woon daar bekant naastquote:Op woensdag 30 november 2005 13:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hm, bummer dat ikd aar nooit kom
heb seizoen 1 t/m4 van las vegas al, wil nu miami ook.
*wacht tot peri terug is*quote:Op woensdag 30 november 2005 13:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik woon daar bekant naastAls je wilt kan ik wel deze week voor je erheen om ze te halen? Moet nu weg, spreek je vanavond wel
![]()
dat is alleen de production diaries, over hoe de film van Peter Jackson is gemaaktquote:Op woensdag 30 november 2005 13:13 schreef RijstNatie het volgende:
King Kong 2disc 14,99 incl. kaartje king kong voor de bios. Media Markt
zou je dan voor mij de 3 dvd van Der Untergang willen meenemen??quote:Op woensdag 30 november 2005 13:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik woon daar bekant naastAls je wilt kan ik wel deze week voor je erheen om ze te halen? Moet nu weg, spreek je vanavond wel
![]()
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:18 schreef Timo20 het volgende:
zou je dan voor mij de 3 dvd van Der Untergang willen meenemen??![]()
![]()
Ik mail je ff
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Ik ben te goed voor deze wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |