Die CTU telefoons jah. Die hoor je alle series de hele tijd door. 24 zonder die telefoons is geen 24quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:11 schreef aldostuta het volgende:
Weet iemand waar je die ringtone van het interne CTU telefoontje kunt halen? Ik weet het, het is vaker gevraagd
http://www.ccir.ed.ac.uk/~jad/ringtone.htmlquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:11 schreef aldostuta het volgende:
Weet iemand waar je die ringtone van het interne CTU telefoontje kunt halen? Ik weet het, het is vaker gevraagd
klinkt voor geen meterquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:54 schreef H.Flick het volgende:
Op die site die je net gaf staat toch ook een mp3 van het geluidje!
http://www.ccir.ed.ac.uk/~jad/CTU24.mp3 (deze dus)
2 uur na 20:30, dat klopt dus.quote:Me, Myself and Irene (USA) (alternative spelling)
Runtime: 116 min
Dit overkwam mij dus vorige week.quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:21 schreef vbi het volgende:
Hoe dom ben ik. Afgelopen zondag de aflevering gemist wegens omstandigheden. Dan maar de herhaling dacht ik. Lig lekker op de bank rond half twaalf. Kon niet wachten. Val ik in slaap gvd. Word ik om 0.30 pas wakker. Heb mezelf helemaal de **** in gescholden.
Even een kleine samenvatting van vorige weekquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:59 schreef vbi het volgende:
[..]
Dit overkwam mij dus vorige week.
Tja wat moet ik nu doen? Toch gaan kijken vanavond, of zsm proberen de gemiste aflevering ergens vandaan te plukken? Kan iemand me anders vertellen wat ik allemaal gemist heb de afgelopen aflevering. Dan haak ik vanavond weer gewoon aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was zo'n beetje wat er vorige keer gebeurt is. Natuurlijk nog wel wat dingen zoals dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar dit was eigenlijk waar de aflevering om draaide.pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
Thx. Toch maar weer aanhaken zometeen dan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:15 schreef Zombine het volgende:
[..]
Even een kleine samenvatting van vorige week
.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door SaintOfKillers op 02-10-2005 23:54:59 (Spoilertags toegevoegd) ]
idd, ben nog geen massvernietigingsplan tegengekomen. ben benieuwd.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:48 schreef H.Flick het volgende:
Goede aflevering! Ik ben nou toch wel benieuwd naar wat het hele plan van de terroristen is.
Maar hou nou eens op met die spoilers van de promo
De politie heeft met CTU gepraat (Driscoll). Zij heeft Jack met tegenzin een 'vrijkaartje' gegeven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:12 schreef klossie het volgende:
ik miste de eerste 15 minuten... (even weg gedommeld omdat ik zo lang moest wachten, grrrr) hoe had Jack de politie van zich af geshud en waarom wil Driscoll nu opeens wel met jack samenwerken? en how about Chloe? zit die vast?
omdat de enige manier om Heller te vinden is, is door de terrorist die verantwoordelijk was, te volgen.quote:waarom wil Driscoll nu opeens wel met jack samenwerken?
Thanx!! bij het stukje zelfmoord was ik ongeveer ingeschakeld... ik hoopte eigenlijk dat Chloe toch ook nog een kans kreeg maar goed, jack mag nu meedoen van Driscollquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef SlimShady het volgende:
[..]
De politie heeft met CTU gepraat (Driscoll). Zij heeft Jack met tegenzin een 'vrijkaartje' gegeven.
Hij mag doen wat hij wil en de politie aansturen, opdrachten geven.
De terrorist die ze volgden voelde nattigheid en pleegde zelfmoord.
Chloe is ontslagen omdat ze haar werk niet deed (ze hielp Jack).
[..]
omdat de enige manier om Heller te vinden is, is door de terrorist die verantwoordelijk was, te volgen.
en Jack heeft veel gedaan zodat het mogelijk was om hem te volgen.
een kans die je niet kan laten schieten.
tsja, heb ik ook al over nagedacht, ik verdenk die neger of zijn ex ervan... (ben even de namen kwijtquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef H.Flick het volgende:
Er moet natuurlijk ook nog een mol binnen CTU zitten, dat hoort erbij.
Nee juist niet, ik wil meer van Marianne, en Edgar moet effe lekker zn scheur opentrekken tegen Curtis (negerman)!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:24 schreef viezerdt het volgende:
Godverredomme wat een cliffhanger !!! Ik WIL ZONDAG GVD, mweheh en die marriane wat een uber bitch zeg niet normaal, hoop dat die dood gaat.
Nee toen Chloe wegging, ging ze nog even naar dat meisje met dat lange zwarte haar. Sarah? Geen idee. En toen zei ze dat als ze dan toch haar wilde bespioneren, dat ze dan niet allemaal rode lichtjes moest laten flikkeren, zodat Chloe het niet merkte. En toen zei ze Amateurquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bedoelt Edgar?
Die na een maand nog steeds z'n tellie opneemt met: "Edgar Styles"
Volgens mij niet; in de vorige series waren het juist steeds de beginnende cirminelen die uitiendelijk maar een uiterst kleine rol speelden in het geheel. Zij zullen ook wel weer loopjongetjes blijken te zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:27 schreef H.Flick het volgende:
Behrooz (sp?) en de familie zullen wel iets te maken hebben met het 'echte' plan waar we nog niks van weten.
maar ze zeiden wel iets van 'we wonen al 4 jaar in dit land ter voorbereiding'.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:29 schreef aldostuta het volgende:
Volgens mij niet; in de vorige series waren het juist steeds de beginnende cirminelen die uitiendelijk maar een uiterst kleine rol speelden in het geheel. Zij zullen ook wel weer loopjongetjes blijken te zijn.
Dat zal ook wel zo zijn ja. Deze kidnappijg is natuurlijk een afleidingsmanouvre of eerste stap in een veel groter en veelomvattender plan. Ik denk dat je de belangrijke spelers hoogstens in de laatste drie afleveringen zult zien opduiken ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:30 schreef Aarti het volgende:
Maar die kidnapper-man belt wel steeds die vader van Behrooz op om status updates te geven, en toen er iets mis ging, zei die vader ook "moet ik langskomen". Dus ik denk dat hij wel boven de kidnappers staat
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar ze zeiden wel iets van 'we wonen al 4 jaar in dit land ter voorbereiding'.
voor een stomme ontvoering en webcast heb je echt geen 4 jaar nodig.
zo onder elkaar is het logischer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:17 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Deze kidnappijg is natuurlijk een afleidingsmanouvre of eerste stap in een veel groter en veelomvattender plan. Ik denk dat je de belangrijke spelers hoogstens in de laatste drie afleveringen zult zien opduiken ofzo.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:31 schreef SlimShady het volgende:
Mary-Anne vind ik echt zo'n-wijf.
Maar ik denk dat zij nog wel een belangrijke rol krijgt; een plot-twist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo? Het zat toch gewoon in deze aflevering? Of misschien was het weer een mol die eigenlijk geen mol is omdat het een mol bij de terroristen is, zoals vorige keer met Gaëlquote:
Hmm...quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hoezo? Het zat toch gewoon in deze aflevering? Of misschien was het weer een mol die eigenlijk geen mol is omdat het een mol bij de terroristen is, zoals vorige keer met Gaël
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
Ja. Dat zag ik ook hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef H.Flick het volgende:
Nee, ik heb het over Marianne... aan het eind van de aflevering belt ze toch met die terroristen?! Of zag ik dat verkeerd?
Ik kijk voor het eerst hoor, ik raad maar watquote:
Ja, of dat stukje waar jack dat 'wapen' doorgeeft aan audry, door die trailies wat noooooit zou kunne passenquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
Video van vanavond weer bekeken intussen.
Steeds meer foutjes zichtbaar, zoals Arabische/Moslim terroristen die Uzi's (Israelisch wapen) gebruiken.
Ministerie van Defensie als sponsor van deze serie wordt steeds duidelijker, vooral bij de aftiteling waarbij de aflevering wordt opgedragen bij de 1 of andere omgekomen militair.
En toch blijven we kijken naar die onzin.
En waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
Steeds meer foutjes zichtbaar, zoals Arabische/Moslim terroristen die Uzi's (Israelisch wapen) gebruiken.
Dat wapen was een mes, waarom zou dat niet passen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:47 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ja, of dat stukje waar jack dat 'wapen' doorgeeft aan audry, door die trailies wat noooooit zou kunne passen![]()
Eens.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kunnen?
ja klopt., met een groot omhulsel, dat nooit door die kleine tralies paste, van de week de herhaliing ff terug kijken, zag er volgens mij echt nep uitquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat wapen was een mes, waarom zou dat niet passen?
ik zag ook bij de volgende week een aardige baardgroei bij Heller, terwijl dat de rest van de serie niet zo wasquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
Denk het niet, zoals vaders al zei tegen Dina Behrooz is te amerikaans geworden en dat kan die waarschijnlijk niet accepteren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:54 schreef trith het volgende:
Sprak Tariq nou echt de waarheid tegen Behrooz over zijn vader, misschien loog ie wel ofzo...
idd zeer goed epsquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:22 schreef ScudRaket het volgende:
Geniale episode weer
Ik ben benieuwd wat Behrooz nu gaat doen, nu hij weet dat zijn vader hem wilde ombrengen. En wie er nu boven de Araz familie staat in het plan om de kerncentrales in de VS te nuken...
Ik dacht dat dat bij het volgende programma hoordequote:Op maandag 10 oktober 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
Ministerie van Defensie als sponsor van deze serie wordt steeds duidelijker, vooral bij de aftiteling waarbij de aflevering wordt opgedragen bij de 1 of andere omgekomen militair.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:20 schreef SHERMAN het volgende:
Dat snapte ik even niet... Waarom die gozer ineens
Heeft ie wat betekend voor 24 of is het gewoon een random vs soldaat die is omgekomen?
quote:The following text appeared directly after this episode aired:
"This episode is dedicated to the memory of Lt. Col. Dave Greene of the Marine Light Attack Helicopter Squadron 775."
bron: TV.comquote:The Marines shown during Heller's rescue are not actors, but actual military personnel. They filmed their scenes separately from Kiefer Sutherland and William Devane.
Zo verrassend vond ik het niet! Had hem al helemaal zien aankomen dat het om deze persoon ging!quote:
Precies, ze deed veel te mysterieus in het begin. Maar jah maakt opzich ook niet zo veel uit. Zitten vast nog genoeg andere plotwendingen in dit seizoen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:53 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Zo verrassend vond ik het niet! Had hem al helemaal zien aankomen dat het om deze persoon ging!
Gelukkig maar, dan kijk ik nog steeds goedquote:
Was dat de eerste aflevering die je van het gehele 24 pakket gezien hebt? zo jah, dan raad ik je aan om niet verder te kijken en om te beginnen bij seizoen 1. ( door de dvd te kopen. of downloaden ).quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:50 schreef HiZ het volgende:
Ik heb vorige week voor het eerst een aflevering gezien. En ik was echt meteen gegrepen. Stom dat ik niet eerder doorhad dat dit een serie was die de moeite waard is. Nou ja, gelukkig komen alle series tegenwoordig ook vrij snel op DVD uit.
West Wing kijk ik ook alleen nog maar op DVD, volgende week waarschijnlijk seizoen 6![]()
zij zal wel de taak van Driscoll overnemen, als Maya overlijdt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:17 schreef 7eVeNL het volgende:
dat stuk over behrooz en moeder is echt spannend, die moeder vind ik echt goed spelen en die jongen ook trouwens
en the come back of tony, nu michelle nog
is dat nou die gozer van the mummy??quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:45 schreef trith het volgende:
Wat zijn 'consequenties' voor Navi? En eindelijk kregen we Marwan te zien! Zal blij zijn als die negertrut wordt ontmaskert!
Het zou op zich kunnen. Er zat reclame tussenin, en de realtime tijd loopt dan door. Als Tony - toevallig - dichtbij was, dat kan het.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:46 schreef H.Flick het volgende:
Ze nemen het eigenlijk niet zo nauw meer met dat real-time... of Tony stond toevallig op de hoek van de straat te wachten tot Jack zou bellen
Het toppunt in dit seizoen was de arrestatie van Jack vlak na de wegversperring van de politie. Hij werd vlak daarna vrijgelaten en vroeg of zijn auto opgehaald kon worden. Nog geen minuut later werd zijn auto voorgeredenquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:05 schreef speknek het volgende:
Werd deze keer inderdaad wel aardig een loopje genomen met de tijd, niet alleen met Tony. Maar eigenlijk is dat bij elke serie wel sinds de eerste. Daar hielden ze er nog rekening mee dat mensen moe werden, naar de wc moesten, of iets moesten eten. Dat zie je nu eigenlijk ook nooit meer.
Ja, dacht ik ook.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:21 schreef Aarti het volgende:
Ik dacht trouwens dat ie Chloe ging bellen, ik heb nog steeds hoop dat zij terugkomt!
Kim was vooral mooie beeldvulling, maar met een onzinnige verhaallijn. Met als dieptepunt seizoen 2.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:42 schreef Zombine het volgende:
EDIT: Edgar is trouwens ook wel vet persoon.
Op het eind toen Jack en Audrey vast zaten in dat gebouw en Jack "the only person I can trust" belde?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:28 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Heb die hele teringTony niet gezien.....vertel eens!....wanneer heb ik m'n ogen dicht gehad??
Ah, was dat die spoiler van de UK DVD waar hier voor werd gewaarschuwd?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:28 schreef H.Flick het volgende:
Ik had het wel verwacht, want ze hebben Tony op de voorkant van de DVD box van seizoen 4 gezet.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:51 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ah, was dat die spoiler van de UK DVD waar hier voor werd gewaarschuwd?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:46 schreef speknek het volgende:
Ik mis Chloe niet bepaald. Het is lullig zoals ze wegging, maar dat is geen reden dat irritante kutwicht terug te willen.
Dat was Tony ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:52 schreef snellejelle het volgende:
ow is tony die gast die de garage in kwam rennen?
sorry, ik kijk nu pas voor het eerst
nope, i know nothingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat was Tony ja.
Je weet wel wie hij is als in wat ie heeft gedaan in de vorige seizoenen of dat niet?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:48 schreef Merkie het volgende:
Seizoen 5 begint 15 januari in Amerika met een dubbelaflevering, en de dag erna (16 januari dus) meteen weer twee afleveringen. Altijd leuk.
ga je dan 24 uur lang kijken?!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:13 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
![]()
ik heb trouwens binnenkort een 24 marathon van seizoen 4 bij een paar vrienden, aan één kant wil ik wel, maar wil ook trouw blijven aan de tv programmering
Na Nina, bedoel je!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:32 schreef The.PhantoM het volgende:
Tony![]()
![]()
Coolste gast uit 24 samen met Jack en Ryan chappele
ach ik red me wel hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:08 schreef Aarti het volgende:
snellejelle: het is al heeeeeeeel vaak gezegd, maar het is echt SUPERzonde dat je in seizoen 4 instapt zonder de andere seizoenen gekeken te hebben. Alleen al voor Nina!
Dan zou ik die dus eerst gaan bekijken! Ik ben dat nu dus ook aan het doen, heb nu seizoen 1 uit en moet nu zo beginnen met seizoen 2quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ach ik red me wel hoor
ik ga 1 t/m 3 zeker nog wel kijken
Ryan Chappelle? Die uberkneus?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:32 schreef The.PhantoM het volgende:
Tony![]()
![]()
Coolste gast uit 24 samen met Jack en Ryan chappele
Chapelle was stoer manquote:
1 tip : GA NAAR DIE MARATHONquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:13 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
![]()
ik heb trouwens binnenkort een 24 marathon van seizoen 4 bij een paar vrienden, aan één kant wil ik wel, maar wil ook trouw blijven aan de tv programmering
Saunders was seizoen 3quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:53 schreef cygnusx het volgende:
ik heb 2 vraagjes.
1. welk seizoen was met Saunders.
2. is/komt er een seizoen 5?
ik heb seizoen 1 en 2 op dvd,en 3 en 4 heb ik ook, maar dan niet op dvd
Chappelle rocks, samen met Mason, die zou ik ook wel eens terugwillen in 24quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Chapelle was stoer man.
En dat zegt iemand met Nina in zijn usericon
Ik vind seizoen 4 ook wat anders dan de andere seizoen, maar op een gegeven moment (iets over de helft) vind ik hem gigantisch goed wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:32 schreef Kontiki het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van seizoen 4 moet denken. Echt heel spannend vind ik het nog niet, i.t.t. de andere seizoenen. Maar de opbouw is ook anders, misschien ligt het daaraan.
Bij de vorige seizoenen waren er steeds 2 hoogtepunten: zo rond aflevering 12/13 en bij de laatste 2 afleveringen. In de resterende afleveringen werd de spanning opgebouwd. Seizoen 3 vond ik zelf de beste, vanwege de vele 180 graden-wendingen in de eerste 13 afleveringen.
Maar nu lijkt het allemaal wat langer te duren. We zitten nu bij aflevering 8 of zo? En nu pas is de verhaallijn gevormd (onderscheppen van de Override). Maar goed, het is 24... misschien wordt die Override volgende week al gevonden, je weet het nooit met deze geweldige serie!
Eerste hoofdstuk van Operatie Hellgate gelezen, het sleurt je meteen mee de actie in.quote:
Ik heb Operatie Hellgate uitgelezen van de week. Moet zeggen het is echt spannend, de actie en alles is dankzij de serie ook goed in te beelden.quote:
Ja, 2 zijn er nu uit de 3de komt volgende maand uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zijn toch 3 boeken van 24 tot nu toe?
Zijn gewoon de nederlandse versie die voor 9,95 in de winkels liggen. De amerikaanse zullen ook vast wel te bestellen of te importeren zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
Zijn ze trouwens ook in het Nederlands verkrijgbaar?
Ik weet niet wat ik moet vragen voor de kerst.
kijk woensdag naar de herhaling zou ik zeggen, te veel om ff gauw op te sommenquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:22 schreef speknek het volgende:
Kut, ik zat net iets te lang achter m'n computer, nu heb ik gemist waardoor die negerin werd opgepakt.. Kan iemand me vertellen wat er is gebeurd?
Ik bedoel alleen het gedeelte vanaf de pauze heh? Dat kan toch nooit zo lang geweest zijn?quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:26 schreef 7eVeNL het volgende:
kijk woensdag naar de herhaling zou ik zeggen, te veel om ff gauw op te sommen![]()
en dat vroeg ik me dus ook af......!quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:22 schreef Mip1988 het volgende:
hoe kwam Behrooz opeens weer aan een hele auto?![]()
Tnxquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:52 schreef SHERMAN het volgende:
uitleg
Ja, haar opdrachtgevers wilde ook van haar af. Ze is toch een getuige.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:51 schreef klossie het volgende:
dan die explosie in die auto... dus als marianne was vertrokken was ze sowieso getroffen door een autobom? vaag stukje vind ik dat...
ja ok, dat bedacht ik me ook maar dan is die marianne toch ook wel heel stom, had ze zelf ook kunnen bedenken, ik zat eigenlijk nog verder door te denken of het wel zo simpel als de getuige ombrengen of dat er nog meer achter die explosie zit...quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, haar opdrachtgevers wilde ook van haar af. Ze is toch een getuige.
Mensen die seizoen 2 nog niet gezien hebben: lees deze post niet!quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:12 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het trouwens behoorlijk op seizoen 2 lijken allemaal. Eerst was er een atoombom in handen van moslimextremisten en ze werden geholpen door rijke Amerikanen. Nu zijn er kernreactoren, komt de dreiging van moslimextremisten en worden ze naar het schijnt ook geholpen door rijke Amerikanen.
Toen zijn vader zijn moeder beschoot ging alleen de ruit aan de bestuurderskant aan diggelen. Ik heb geen ruit meer gezien aan die kant later.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:51 schreef klossie het volgende:
[..]
en dat vroeg ik me dus ook af......!
dan die explosie in die auto... dus als marianne was vertrokken was ze sowieso getroffen door een autobom? vaag stukje vind ik dat...
Nee, maar het is natuurlijk wat lastiger ondervragenquote:Op maandag 24 oktober 2005 17:56 schreef The.PhantoM het volgende:
is marianne nou dood doordat ze met haar smoel op die auto is gevallen ofniet? Lijkt me wel heel nep als dat zo is...
zeven of acht....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:27 schreef Kontiki het volgende:
Shit, vergeten herhaling te kijken. Weet iemand welke episode afgelopen zondag geweest is?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:27 schreef Kontiki het volgende:
Shit, vergeten herhaling te kijken. Weet iemand welke episode afgelopen zondag geweest is?
8ste aflevering van seizoen 4quote:80. Day 4: 2:00 P.M.-3:00 P.M.
Ik vond persoonlijk seizoen 3 eindelijk weer een beetje op niveau komen, had een onhandige opbouw, seizoen 4 vind ik dat betreft wel beter. Einde van seizoen 3 vond ik wel mooi, Jack "eventjes teveel", I felt sorry for the dude...quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:21 schreef Soldier2000 het volgende:
Seizoen 4 is goed, maar niet zo spanned als de voorgaande delen helaas.
Tis meer de brug tussen DoD en CTU, waar CTU meer onderdeel is van CIA dan DoD denk ik. Weet iemand een fatsoenlijk schema over de organisatie van het amerikaanse systeem?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
een soort management. die een hoop vergaderen en belastinggeld in hun zakken stoppen.
Dan wat feiten onder elkaar.quote:The basic CTU structure is as follows: there are the Domestic Units, those that are assigned to work with specific cities (i.e. CTU Los Angeles, CTU San Francisco, CTU New York, etc.). Above them is District Command, which oversees all Domestic Units in the area. Next comes Division Command, which is responsible for all the Districts in a large area, presumably per state or large sections of the state. From there, it can be assumed they report to the Directorate of Operations at the CIA's main headquarters in Langley, Virginia. CTU has basic powers of arrest, but it seems from there, they have a lot more leeway in how they arrest and question their subjects.
quote:CTU stands for Counter Terrorist Unit and is a fictional U.S. government agency in the television action series "24". Its headquarters are in Washington, but most of the series focuses on the Los Angeles branch of CTU. The nomenclature of the unit is somewhat confusing, as during the show it is referred to alternatingly between "Counter Terrorism Unit" and "Counter Terrorist Unit." The logo, however, clearly states the latter.
It is stated in Season 1 that the CTU operates under the Central Intelligence Agency, which is fictional in the aspect that the CIA cannot operate within US borders, but bears relevance to the real world because current Director Porter Goss has displayed interest in giving the CIA domestic powers. In Season 4, Secretary of Defense assumes the highest authority, leading some to speculate that CTU falls under the Department of Defense jurisdiction, but the most likely explanation is that the Secretary of Defense is a high-ranking cabinet member, and as he was captured in the season, more consideration would be given to what he said.
quote:The government agency is under the control of the CTU Division Command headquarters, simply called Division throughout the show. It was until Season Three, headed by Regional Director Ryan Chappelle. Ryan Chappelle was killed by Jack Bauer after President David Palmer reluctantly authorized his execution following a request from former MI6 agent-turned-terrorist Steven Saunders. As a government agency, CTU is also under direct control of the President of the United States.
SBS is nog net irritanter met hart van nederland tussen een film door, maar RTL5 komt al in de buurt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:44 schreef golfer het volgende:
Weer eens een andere aanvangstijd dus. Vanavond 22:40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |