quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:20 schreef SHERMAN het volgende:
Dat snapte ik even niet... Waarom die gozer ineens
Heeft ie wat betekend voor 24 of is het gewoon een random vs soldaat die is omgekomen?
quote:The following text appeared directly after this episode aired:
"This episode is dedicated to the memory of Lt. Col. Dave Greene of the Marine Light Attack Helicopter Squadron 775."
bron: TV.comquote:The Marines shown during Heller's rescue are not actors, but actual military personnel. They filmed their scenes separately from Kiefer Sutherland and William Devane.
Zo verrassend vond ik het niet! Had hem al helemaal zien aankomen dat het om deze persoon ging!quote:
Precies, ze deed veel te mysterieus in het begin. Maar jah maakt opzich ook niet zo veel uit. Zitten vast nog genoeg andere plotwendingen in dit seizoen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:53 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Zo verrassend vond ik het niet! Had hem al helemaal zien aankomen dat het om deze persoon ging!
Gelukkig maar, dan kijk ik nog steeds goedquote:
Was dat de eerste aflevering die je van het gehele 24 pakket gezien hebt? zo jah, dan raad ik je aan om niet verder te kijken en om te beginnen bij seizoen 1. ( door de dvd te kopen. of downloaden ).quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:50 schreef HiZ het volgende:
Ik heb vorige week voor het eerst een aflevering gezien. En ik was echt meteen gegrepen. Stom dat ik niet eerder doorhad dat dit een serie was die de moeite waard is. Nou ja, gelukkig komen alle series tegenwoordig ook vrij snel op DVD uit.
West Wing kijk ik ook alleen nog maar op DVD, volgende week waarschijnlijk seizoen 6![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |