Hmm...quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hoezo? Het zat toch gewoon in deze aflevering? Of misschien was het weer een mol die eigenlijk geen mol is omdat het een mol bij de terroristen is, zoals vorige keer met Gaël
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
Ja. Dat zag ik ook hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef H.Flick het volgende:
Nee, ik heb het over Marianne... aan het eind van de aflevering belt ze toch met die terroristen?! Of zag ik dat verkeerd?
Ik kijk voor het eerst hoor, ik raad maar watquote:
Ja, of dat stukje waar jack dat 'wapen' doorgeeft aan audry, door die trailies wat noooooit zou kunne passenquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
Video van vanavond weer bekeken intussen.
Steeds meer foutjes zichtbaar, zoals Arabische/Moslim terroristen die Uzi's (Israelisch wapen) gebruiken.
Ministerie van Defensie als sponsor van deze serie wordt steeds duidelijker, vooral bij de aftiteling waarbij de aflevering wordt opgedragen bij de 1 of andere omgekomen militair.
En toch blijven we kijken naar die onzin.
En waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
Steeds meer foutjes zichtbaar, zoals Arabische/Moslim terroristen die Uzi's (Israelisch wapen) gebruiken.
Dat wapen was een mes, waarom zou dat niet passen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:47 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ja, of dat stukje waar jack dat 'wapen' doorgeeft aan audry, door die trailies wat noooooit zou kunne passen![]()
Eens.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kunnen?
ja klopt., met een groot omhulsel, dat nooit door die kleine tralies paste, van de week de herhaliing ff terug kijken, zag er volgens mij echt nep uitquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat wapen was een mes, waarom zou dat niet passen?
ik zag ook bij de volgende week een aardige baardgroei bij Heller, terwijl dat de rest van de serie niet zo wasquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
Denk het niet, zoals vaders al zei tegen Dina Behrooz is te amerikaans geworden en dat kan die waarschijnlijk niet accepteren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:54 schreef trith het volgende:
Sprak Tariq nou echt de waarheid tegen Behrooz over zijn vader, misschien loog ie wel ofzo...
idd zeer goed epsquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:22 schreef ScudRaket het volgende:
Geniale episode weer
Ik ben benieuwd wat Behrooz nu gaat doen, nu hij weet dat zijn vader hem wilde ombrengen. En wie er nu boven de Araz familie staat in het plan om de kerncentrales in de VS te nuken...
Ik dacht dat dat bij het volgende programma hoordequote:Op maandag 10 oktober 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
Ministerie van Defensie als sponsor van deze serie wordt steeds duidelijker, vooral bij de aftiteling waarbij de aflevering wordt opgedragen bij de 1 of andere omgekomen militair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |