Thanx!! bij het stukje zelfmoord was ik ongeveer ingeschakeld... ik hoopte eigenlijk dat Chloe toch ook nog een kans kreeg maar goed, jack mag nu meedoen van Driscollquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef SlimShady het volgende:
[..]
De politie heeft met CTU gepraat (Driscoll). Zij heeft Jack met tegenzin een 'vrijkaartje' gegeven.
Hij mag doen wat hij wil en de politie aansturen, opdrachten geven.
De terrorist die ze volgden voelde nattigheid en pleegde zelfmoord.
Chloe is ontslagen omdat ze haar werk niet deed (ze hielp Jack).
[..]
omdat de enige manier om Heller te vinden is, is door de terrorist die verantwoordelijk was, te volgen.
en Jack heeft veel gedaan zodat het mogelijk was om hem te volgen.
een kans die je niet kan laten schieten.
tsja, heb ik ook al over nagedacht, ik verdenk die neger of zijn ex ervan... (ben even de namen kwijtquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef H.Flick het volgende:
Er moet natuurlijk ook nog een mol binnen CTU zitten, dat hoort erbij.
Nee juist niet, ik wil meer van Marianne, en Edgar moet effe lekker zn scheur opentrekken tegen Curtis (negerman)!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:24 schreef viezerdt het volgende:
Godverredomme wat een cliffhanger !!! Ik WIL ZONDAG GVD, mweheh en die marriane wat een uber bitch zeg niet normaal, hoop dat die dood gaat.
Nee toen Chloe wegging, ging ze nog even naar dat meisje met dat lange zwarte haar. Sarah? Geen idee. En toen zei ze dat als ze dan toch haar wilde bespioneren, dat ze dan niet allemaal rode lichtjes moest laten flikkeren, zodat Chloe het niet merkte. En toen zei ze Amateurquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bedoelt Edgar?
Die na een maand nog steeds z'n tellie opneemt met: "Edgar Styles"
Volgens mij niet; in de vorige series waren het juist steeds de beginnende cirminelen die uitiendelijk maar een uiterst kleine rol speelden in het geheel. Zij zullen ook wel weer loopjongetjes blijken te zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:27 schreef H.Flick het volgende:
Behrooz (sp?) en de familie zullen wel iets te maken hebben met het 'echte' plan waar we nog niks van weten.
maar ze zeiden wel iets van 'we wonen al 4 jaar in dit land ter voorbereiding'.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:29 schreef aldostuta het volgende:
Volgens mij niet; in de vorige series waren het juist steeds de beginnende cirminelen die uitiendelijk maar een uiterst kleine rol speelden in het geheel. Zij zullen ook wel weer loopjongetjes blijken te zijn.
Dat zal ook wel zo zijn ja. Deze kidnappijg is natuurlijk een afleidingsmanouvre of eerste stap in een veel groter en veelomvattender plan. Ik denk dat je de belangrijke spelers hoogstens in de laatste drie afleveringen zult zien opduiken ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:30 schreef Aarti het volgende:
Maar die kidnapper-man belt wel steeds die vader van Behrooz op om status updates te geven, en toen er iets mis ging, zei die vader ook "moet ik langskomen". Dus ik denk dat hij wel boven de kidnappers staat
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar ze zeiden wel iets van 'we wonen al 4 jaar in dit land ter voorbereiding'.
voor een stomme ontvoering en webcast heb je echt geen 4 jaar nodig.
zo onder elkaar is het logischer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:17 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Deze kidnappijg is natuurlijk een afleidingsmanouvre of eerste stap in een veel groter en veelomvattender plan. Ik denk dat je de belangrijke spelers hoogstens in de laatste drie afleveringen zult zien opduiken ofzo.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:31 schreef SlimShady het volgende:
Mary-Anne vind ik echt zo'n-wijf.
Maar ik denk dat zij nog wel een belangrijke rol krijgt; een plot-twist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |