Die CTU telefoons jah. Die hoor je alle series de hele tijd door. 24 zonder die telefoons is geen 24quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:11 schreef aldostuta het volgende:
Weet iemand waar je die ringtone van het interne CTU telefoontje kunt halen? Ik weet het, het is vaker gevraagd
http://www.ccir.ed.ac.uk/~jad/ringtone.htmlquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:11 schreef aldostuta het volgende:
Weet iemand waar je die ringtone van het interne CTU telefoontje kunt halen? Ik weet het, het is vaker gevraagd
klinkt voor geen meterquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:54 schreef H.Flick het volgende:
Op die site die je net gaf staat toch ook een mp3 van het geluidje!
http://www.ccir.ed.ac.uk/~jad/CTU24.mp3 (deze dus)
2 uur na 20:30, dat klopt dus.quote:Me, Myself and Irene (USA) (alternative spelling)
Runtime: 116 min
Dit overkwam mij dus vorige week.quote:Op vrijdag 30 september 2005 04:21 schreef vbi het volgende:
Hoe dom ben ik. Afgelopen zondag de aflevering gemist wegens omstandigheden. Dan maar de herhaling dacht ik. Lig lekker op de bank rond half twaalf. Kon niet wachten. Val ik in slaap gvd. Word ik om 0.30 pas wakker. Heb mezelf helemaal de **** in gescholden.
Even een kleine samenvatting van vorige weekquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:59 schreef vbi het volgende:
[..]
Dit overkwam mij dus vorige week.
Tja wat moet ik nu doen? Toch gaan kijken vanavond, of zsm proberen de gemiste aflevering ergens vandaan te plukken? Kan iemand me anders vertellen wat ik allemaal gemist heb de afgelopen aflevering. Dan haak ik vanavond weer gewoon aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was zo'n beetje wat er vorige keer gebeurt is. Natuurlijk nog wel wat dingen zoals dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar dit was eigenlijk waar de aflevering om draaide.pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
Thx. Toch maar weer aanhaken zometeen dan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:15 schreef Zombine het volgende:
[..]
Even een kleine samenvatting van vorige week
.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door SaintOfKillers op 02-10-2005 23:54:59 (Spoilertags toegevoegd) ]
idd, ben nog geen massvernietigingsplan tegengekomen. ben benieuwd.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:48 schreef H.Flick het volgende:
Goede aflevering! Ik ben nou toch wel benieuwd naar wat het hele plan van de terroristen is.
Maar hou nou eens op met die spoilers van de promo
De politie heeft met CTU gepraat (Driscoll). Zij heeft Jack met tegenzin een 'vrijkaartje' gegeven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:12 schreef klossie het volgende:
ik miste de eerste 15 minuten... (even weg gedommeld omdat ik zo lang moest wachten, grrrr) hoe had Jack de politie van zich af geshud en waarom wil Driscoll nu opeens wel met jack samenwerken? en how about Chloe? zit die vast?
omdat de enige manier om Heller te vinden is, is door de terrorist die verantwoordelijk was, te volgen.quote:waarom wil Driscoll nu opeens wel met jack samenwerken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |