zij zal wel de taak van Driscoll overnemen, als Maya overlijdt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:17 schreef 7eVeNL het volgende:
dat stuk over behrooz en moeder is echt spannend, die moeder vind ik echt goed spelen en die jongen ook trouwens
en the come back of tony, nu michelle nog
is dat nou die gozer van the mummy??quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:45 schreef trith het volgende:
Wat zijn 'consequenties' voor Navi? En eindelijk kregen we Marwan te zien! Zal blij zijn als die negertrut wordt ontmaskert!
Het zou op zich kunnen. Er zat reclame tussenin, en de realtime tijd loopt dan door. Als Tony - toevallig - dichtbij was, dat kan het.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:46 schreef H.Flick het volgende:
Ze nemen het eigenlijk niet zo nauw meer met dat real-time... of Tony stond toevallig op de hoek van de straat te wachten tot Jack zou bellen
Het toppunt in dit seizoen was de arrestatie van Jack vlak na de wegversperring van de politie. Hij werd vlak daarna vrijgelaten en vroeg of zijn auto opgehaald kon worden. Nog geen minuut later werd zijn auto voorgeredenquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:05 schreef speknek het volgende:
Werd deze keer inderdaad wel aardig een loopje genomen met de tijd, niet alleen met Tony. Maar eigenlijk is dat bij elke serie wel sinds de eerste. Daar hielden ze er nog rekening mee dat mensen moe werden, naar de wc moesten, of iets moesten eten. Dat zie je nu eigenlijk ook nooit meer.
Ja, dacht ik ook.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:21 schreef Aarti het volgende:
Ik dacht trouwens dat ie Chloe ging bellen, ik heb nog steeds hoop dat zij terugkomt!
Kim was vooral mooie beeldvulling, maar met een onzinnige verhaallijn. Met als dieptepunt seizoen 2.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:42 schreef Zombine het volgende:
EDIT: Edgar is trouwens ook wel vet persoon.
Op het eind toen Jack en Audrey vast zaten in dat gebouw en Jack "the only person I can trust" belde?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:28 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Heb die hele teringTony niet gezien.....vertel eens!....wanneer heb ik m'n ogen dicht gehad??
Ah, was dat die spoiler van de UK DVD waar hier voor werd gewaarschuwd?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:28 schreef H.Flick het volgende:
Ik had het wel verwacht, want ze hebben Tony op de voorkant van de DVD box van seizoen 4 gezet.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:51 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ah, was dat die spoiler van de UK DVD waar hier voor werd gewaarschuwd?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:46 schreef speknek het volgende:
Ik mis Chloe niet bepaald. Het is lullig zoals ze wegging, maar dat is geen reden dat irritante kutwicht terug te willen.
Dat was Tony ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:52 schreef snellejelle het volgende:
ow is tony die gast die de garage in kwam rennen?
sorry, ik kijk nu pas voor het eerst
nope, i know nothingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat was Tony ja.
Je weet wel wie hij is als in wat ie heeft gedaan in de vorige seizoenen of dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |