Vond het erg jammer dat Jack de enige was uit de eerste 2 seizoenen die er nog inzat, maar nu Tony er is, is alles weer goed.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:48 schreef Merkie het volgende:
Seizoen 5 begint 15 januari in Amerika met een dubbelaflevering, en de dag erna (16 januari dus) meteen weer twee afleveringen. Altijd leuk.
ga je dan 24 uur lang kijken?!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:13 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
![]()
ik heb trouwens binnenkort een 24 marathon van seizoen 4 bij een paar vrienden, aan één kant wil ik wel, maar wil ook trouw blijven aan de tv programmering
Na Nina, bedoel je!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:32 schreef The.PhantoM het volgende:
Tony![]()
![]()
Coolste gast uit 24 samen met Jack en Ryan chappele
ach ik red me wel hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:08 schreef Aarti het volgende:
snellejelle: het is al heeeeeeeel vaak gezegd, maar het is echt SUPERzonde dat je in seizoen 4 instapt zonder de andere seizoenen gekeken te hebben. Alleen al voor Nina!
Dan zou ik die dus eerst gaan bekijken! Ik ben dat nu dus ook aan het doen, heb nu seizoen 1 uit en moet nu zo beginnen met seizoen 2quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ach ik red me wel hoor
ik ga 1 t/m 3 zeker nog wel kijken
Ryan Chappelle? Die uberkneus?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:32 schreef The.PhantoM het volgende:
Tony![]()
![]()
Coolste gast uit 24 samen met Jack en Ryan chappele
Chapelle was stoer manquote:
1 tip : GA NAAR DIE MARATHONquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:13 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
![]()
ik heb trouwens binnenkort een 24 marathon van seizoen 4 bij een paar vrienden, aan één kant wil ik wel, maar wil ook trouw blijven aan de tv programmering
Saunders was seizoen 3quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:53 schreef cygnusx het volgende:
ik heb 2 vraagjes.
1. welk seizoen was met Saunders.
2. is/komt er een seizoen 5?
ik heb seizoen 1 en 2 op dvd,en 3 en 4 heb ik ook, maar dan niet op dvd
Chappelle rocks, samen met Mason, die zou ik ook wel eens terugwillen in 24quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Chapelle was stoer man.
En dat zegt iemand met Nina in zijn usericon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |