Je hebt helemaal gelijk. Gullit stinkt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Hij is dertig en hij noemt iets ''strak''. Gullit.
Nee, niks, ik voel alleen een griep opkomen en ik moet nog het hele weekend.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Gullit stinkt.
Maar jij bent erg zuur vanavond! Is er iets mis?
Die gast is echt mega-slaagverwekkend.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:32 schreef pberends het volgende:
Gullit is toch die Talpa-commentator? Met z'n strakke analyses.
Met z'n mooie schermpie en graphicsquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die gast is echt mega-slaagverwekkend.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik had laatst, in een droom, de perfecte opmerking over Bas. Maar ik ben die vergeten.
Je had erom gevraagd. Hij was trouwens eerder geestig en gevat.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hij is vast ontzettend gemeen en laatdunkend.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je had erom gevraagd. Hij was trouwens eerder geestig en gevat.
Dan gaan we toch gewoon een keer goed zuipen, zonder al die waardeloze aanhangsels?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wel jammer dat je niet komt, maar ik kan zelf ook niet morgen.
Nu heb ik er dus echt geen zin meer in.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wel jammer dat je niet komt, maar ik kan zelf ook niet morgen.
Wat moeten de anderen wel niet denken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nu heb ik er dus echt geen zin meer in..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |