http://news.yahoo.com/s/a(...)rmy_recruiting_slumpquote:The Army is closing the books on one of the leanest recruiting years since it became an all-volunteer service three decades ago, missing its enlistment target by the largest margin since 1979 and raising questions about its plans for growth.
Hoe lang duurt het voordat je zo'n meet eigenlijk vergeten bent?quote:
hehe bedankt, maar ik woon in Almere.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:11 schreef MrX1982 het volgende:
kLowJow waar woon je? Ik ga met de auto en als je op de route Groningen -> Apeldoorn -> Nieuwerkerk a/d IJssel(Rotterdam) woont kan je 's nachts wel meerijden, ik heb nog een plek in de auto over.
Dat is wel uit de route jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:36 schreef kLowJow het volgende:
hehe bedankt, maar ik woon in Almere..
Morgenavond?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:28 schreef Tafkahs het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je zo'n meet eigenlijk vergeten bent?
Of de EU weer in 25 verschillende landenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Goh. We kunnen Amerika ook wel weer opdelen in 50 landen.
Hij komt wel hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Lul, ga mee. Laat me niet alleen op station Groningen de nacht doorbrengen.
Weet jij hoe we bij DrW komen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:13 schreef MrX1982 het volgende:
Mooie analyse van Johan
Ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:14 schreef sizzler het volgende:
Weet jij hoe we bij DrW komen?
Cool.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb een navigatiesysteem bij me, alleen heeft die geen standaard dus moet jij die vast houden
Ik heb het overigens ook op papier staan. Omdat ik moderne techniek voor geen cent vertrouw
Ook voor ambtenaren. Waarom komt er niet eens een vakbond die tegen de overheid en tegen ambtenaren is, daar kan je veel meer op scorenquote:109 Teletekst za 01 okt
Vakbond voor jonge werknemers
AMSTERDAM Er is een vakbond opgericht
voor jonge werknemers:Alternatief voor
Vakbond.De bond gaat zich inzetten voor
ambtenaren,freelancers,starters in het
bedrijfsleven en startende ondernemers.
De bond schrijft in de Volkskrant dat
de traditionele vakbonden niet solidair
zijn,omdat die vooral opkomen voor de
rechten van oudere werknemers.
Het AVV wil meepraten in de SER en bij
CAO-onderhandelingen.Vergaderen en
stemmen gebeurt vooral via internet.De
contributie is 10 euro per jaar,er is
geen stakingskas.Jonge freelancers en
ondernemers kunnen het zich toch niet
veroorloven om te staken,zegt het AVV.
quote:Kleinzonen Stalin, Roosevelt en Churchill in Maastricht
Zestig jaar geleden werd in Jalta de toekomst van Europa bepaald door de toenmalige wereldleiders Churchill, Roosevelt en Stalin. Vandaag komen bij de opening van The Maastricht Graduate School of Governance voor het eerst sinds 1945 dezelfde families weer bijeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |