quote:Wees maar niet bang
overwin dat gevoel
het gaat niet vanzelf
ik weet precies wat je bedoelt
Nu heb je angst,
weet je niet hoe het moet
Wees maar niet bang,
het komt vanzelf weer goed
jij hebt je carnavalskostuum alvast aangeschaft?quote:
ja, had maar snel wat woorden gescanned...quote:
hey, ik mag dan wel een freak zijn met nerdy hobbies zoals sci-fi en comics, dat wil nog niet zeggen... dat ik overal maar... comic en sci-fi topics... open... errr wacht... nevermind...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:30 schreef Cybart het volgende:
ja, had maar snel wat woorden gescanned...
en het is fracking koud hier!quote:poeh, he, het is vrijdagoch...euhm middag!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hey, ik mag dan wel een freak zijn met nerdy hobbies zoals sci-fi en comics, dat wil nog niet zeggen... dat ik overal maar... comic en sci-fi topics... open... errr wacht... nevermind...
[..]
en het is fracking koud hier!
ja maar ik zie er zo smakelijk uit als het koud is en ik een wit-shirt draag...quote:
ik had ook plannen voor vandaag... maar ik ben ze een beetje vergeten... ik weet alleen wat ik vanavond ga doen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:30 schreef Stroekie het volgende:
zo had ik mie vrije vrijdag toch niet ingepland, ik zou vandaag toch juist leuke dingen gaan doen!
Awwquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:42 schreef Andyvie het volgende:
Zometeen maar weer eens richting ouders en dan vanavond naar een condoleance
"Nu ook erg geschikt tegen lichaamssappen!"quote:
ja ik wil ook wel eens stunten uithalen en zo, maar deze van jouw was ook wel zeer memorabel jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:24 schreef Waxxer het volgende:
Anders ligt het ff stil vandaag.....
Nou, de auto van mammie is schoongemaakt. 't Is wat, he??
Bloed?quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:36 schreef wonderer het volgende:
"Nu ook erg geschikt tegen lichaamssappen!"
Sexah!quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:14 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben gehuld in modder.
Goeieavond overigensch.
Hot.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sexah!
Welkom terug, ofzo. Was't leuk?
Slecht kapsel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:27 schreef Cybart het volgende:
damn, ik wil deze pic uitvergroot aan mn muur hebben hangen
plaatje
ja ik heb nog een paar mooie gezien (met ander kapsel), maar vind het wel gave pics...quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:32 schreef Cazman het volgende:
[..]
Slecht kapsel.
Tering ik verveel me nu al
hmm dat heb ik gisteren al gedaan. En op me werk is niet echt handig vooral niet met mijn baas. 't wordt weer dvd tijd denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja ik heb nog een paar mooie gezien (met ander kapsel), maar vind het wel gave pics...
nu al vervelen?
dan moet je gaan zuipen
ga ik ook over een paar minuten doen... gratis natuurlijkop mn werk
zo'n asshole?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:37 schreef Cazman het volgende:
[..]
hmm dat heb ik gisteren al gedaan. En op me werk is niet echt handig vooral niet met mijn baas. 't wordt weer dvd tijd denk ik
Zuinige zak is het. Een echte baas dus. Maar dat maakt niet uit daar ben ik woensdag al geweest toen hij er zelf niet wasquote:
je plant die avonden dus goed in!quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zuinige zak is het. Een echte baas dus. Maar dat maakt niet uit daar ben ik woensdag al geweest toen hij er zelf niet was
Zuip ze!quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
je plant die avonden dus goed in!
nou mensen, fijne avond allen, laterz!
*naast stroekie gaat zitten*quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vertel vertel snel
"gaat al klaar zitten"
regel jij de koekjes, dan zal ik thee inschenken, of heb je liever koffie?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
*naast stroekie gaat zitten*
Een en al oor.
Kijk enzo. Het was zo cool.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vertel vertel snel
"gaat al klaar zitten"
Ik heb taart, mijn moeder is jarigquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
regel jij de koekjes, dan zal ik thee inschenken, of heb je liever koffie?
Jij bent gewoon een kloon van Waxxerquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kijk enzo. Het was zo cool.Ik ben in een ravijn gevallen, bijna verdronken in een kano en verliefd geworden.
En er waren tenten enzo, en het was zoooo koud, en ik was doorweekt. en dinges!
Ik vat het later nog wel samen.
Waar heb ik dat aan verdient?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kloon van Waxxer
nog beter zelfsquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb taart, mijn moeder is jarigTea please
nou omdat volgens ons jouw ook zoiets als dit Vleesch vijf dagen in de auto laten liggen zou kunnen overkomenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan verdient?
Rooibosquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog beter zelfs![]()
kopje rooibos of toch maar liever Earl gay ?
ja kweet het die is niet meer origineel
Vertel, hoe is ie?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:10 schreef TehRockstar het volgende:
Minder feestelijk.
Maar ik ben wel verliefd, jaaa.
WtF?quote:
Dat kwam nogal onverwachtquote:
We zijn bij aan het komen van de schok dat je op een meisje verliefd bent.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:02 schreef TehRockstar het volgende:
Iedereen iets anders aan het doen?
Ik dacht dat ik luid en duidelijk gemeld had dat ik niet echt geheel heaumeau ben.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
We zijn bij aan het komen van de schok dat je op een meisje verliefd bent.
Over 't meisje?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:55 schreef wonderer het volgende:
Blijkbaar niet
Vertel eens wat meer?
Zei er iemand neuken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik verveel me.. wil er niemand neuken ofzo?
Hey, sorry... Ik was maar kort thuis... Ik was erg laat thuis van mijn werk voor een vrijdag... CB is al naar zijn werk... Hmm... Hier nog wat gebeurd?quote:
nee ik denk dat ik een tabletje moetquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:42 schreef TehRockstar het volgende:
Stroekie... gaat het?
Ik wist niet dat jullie een open relatie hadden?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:37 schreef error het volgende:
[..]
Zei er iemand neuken?![]()
Ja hoor kom maar langs. Moet je er vandaag nog zijn anders gaat het niet door
Hmmm, we hebben niet eens een open autoquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jullie een open relatie hadden?
Da's een kabouter, geen dwerg. Zo kinky ben ik nou ook weer niet!quote:
Dan kan je die hobby mooi uitleven in de Efteling op 12 oktquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Da's een kabouter, geen dwerg. Zo kinky ben ik nou ook weer niet!
Dat ben ik met je eens..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan ben jij nog iets schattiger
Heb je even?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:36 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, wat is het leven goed. Laptop op schoot, kat op de borst, tv aan, wat wil iemand nog meer?
quote:
En 4 is veel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:14 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet afkicken... drink op m'n werk 4 mokken koffie per dag..
Wij hebben alleen slappe, normale en sterke koffiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
[..]
En 4 is veel?.
'k Zit op m'n werk de hele dag aan de koffie, café au lait, capuccino, espresso, wiener melange, etc etc.
Zet een grote pot koffie met een normaal apparaat? Dan heb je een grote pot vol.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:54 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, maar bij de Senseo kan ik tenminste snel achter elkaar koffie naar binnenklotsen.
Hij leeft meestal teruggetrokken in dat klein kamertje achter die deur daar in die donkere hoek.. *wijs*quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:29 schreef Svensational het volgende:
*klop klop*. Eeeeuuhhhh....woont Meneer Beaverhausen hier?? [afbeelding]
[/verlegen-kleine-jongetjes-stem]
Daar durf ik niet heenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij leeft meestal teruggetrokken in dat klein kamertje achter die deur daar in die donkere hoek.. *wijs*
Dan kun je hier wachten tussen de homo's... Hij zal vast wel naar buiten komen vandaag...quote:
Elton Johnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:49 schreef Waxxer het volgende:
Er was net een BN'er hier in de straat!
meeeiiisjes, met rooooie haaaaarrren, die kunnen kuuuuussssen, dat is niet mis! Jajaja Vlaaaaarrrpje, met korte haren, die kan je zeeeeggggen, wat liefde is!quote:
maar mijn cadeautje was het coolste!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:00 schreef Ang3l het volgende:
Gezellig zo'n feest waarbij je uiteindelijk gedwongen bent je beste vriend te vertellen dat het uit is na 3 jr met je vriend...... en dat dan een andere vriendin ook op biecht dat het na 2 jr met haar vriend ook bijn auit is etc etc en dat het na liters rode en rosé wijn op janken itdraait enz enz...... goh dit is echt deja-vu.... dit soort jankfeesten heb ik ZO vaak gehad. Ik hou d;r mee op, ik ga naar bed. PUNT! IK KAP ER MEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben overigens zat en me bek smaakt naar rook wnt ik heb een shigaret opgestoken........
bla bla BLAAAAAAAAAA
Klusserd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:24 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ik heb net zo'n keihandige drogersteun op de wasmachine geplaatst, nu de droger er straks nog op
Ze heeft gescholden dat ik moeilijk deedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Klusserd..
Heeft mamma dankjewel gezegd?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze heeft gescholden dat ik moeilijk deed
... het is dat ik dit teruglees want ik kan 't me niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben overigens zat en me bek smaakt naar rook wnt ik heb een shigaret opgestoken........
De droger staat al boven.. hij moet alleen bovenop de wasmachine.. en ik zeg "je" tegen m'n moeder. Raar gedoe om je ouders aan te spreken met "u"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
NIET!!!
Jouw moeder scheld niet, ze is heel rustig en kalm en jij zegt altijd "u" thuis. Maar doe jij moeilijk dan?En schelden duld ik niet!!
Straks mag je ook nog tillende trap op he? En daarna ff een kilometertje of wat fietsen!
Truly truly truly outrageous!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar mijn cadeautje was het coolste!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... het is dat ik dit teruglees want ik kan 't me niet meer herinneren
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... het is dat ik dit teruglees want ik kan 't me niet meer herinneren
Een enorm apparaat bovenop een enorm apparaat tillen....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De droger staat al boven.. hij moet alleen bovenop de wasmachine.. en ik zeg "je" tegen m'n moeder. Raar gedoe om je ouders aan te spreken met "u"
Hij valt reuze mee. Ik heb me beperkt tot 2 soorten drank: rode wijn en rosé. Van ieder een fles (of meer)quote:
en NU ineens dansen?!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*swing*stap*drrrrrrrrrrrraaaaaaaiiiii*
Hhhhaaaaaaaaiiiiii!!![]()
*buig*
quote:
Wax!quote:
Hij staat al, hij was niet zo zwaar, samen met de buurman ff gedaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een enorm apparaat bovenop een enorm apparaat tillen....The horror....
En ik ga rustig doen.. Sorry.
Ohw, da's goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij valt reuze mee. Ik heb me beperkt tot 2 soorten drank: rode wijn en rosé. Van ieder een fles (of meer)
Wanneer gaan jullie wat "leuks" doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Toen ik gisteren half zat achter MSN zat heb ik nog een gesprek gehad met die ene leuke meneer die me laatst mee uit vroeg. En aangezien het einde van het feestje een beetje drama en zwaar was zat ik een beetje te huilen en zo hebben we ff goed gepraat op MSN.... en ineens ging de telefoonbelde ie me op om me te steunen en zo en hebben we een hele tijd aan de telefoon gepraat (voor het eerst). EN toen kreeg ik ook nog 's een heel lief SMS-je.....
weekniequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie wat "leuks" doen?
Ik heb nog een tip voor jou, Vlarp. Namelijk de cd Pocket revolution van dEUS.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij staat al, hij was niet zo zwaar, samen met de buurman ff gedaan
Ik zal 'm eens gaan kopen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb nog een tip voor jou, Vlarp. Namelijk de cd Pocket revolution van dEUS..
Vijftien euro bij de MediaMarkt.quote:
Muse...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vijftien euro bij de MediaMarkt.
Maar als je Absolution van..... (ben de naam inene kwijt) goed vindt....
Ik woon op een plek waar internet is..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]Da's waar, je woont ernaast he?
En Muse iddwist het even niet meer!
JAH.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik woon op een plek waar internet is..
Want?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:41 schreef DennisMoore het volgende:
Slik aspirine.
Ik heb morgenochtend hoofdpijn.
Bier? Whiskey?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vanavond een bedrijfsfeest met 100+ mensen.
Veel plezierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dunno yet.
Nu eerst even de plafondverfspetters uit m'n haar douchen.
Zo'n ding heeft toch uit zichzelf een krachtige straal?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb vandaag met de hogedrukspuit van mijn ouders gespeeld en zo waar nog wat tuinstoelen schoon gekregen![]()
En ik moet echt iets aan krachtsport gaan doen of zo, want kracht heb ik dus toch echt totaal niet
't is maar wat je schattig vind...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind het schattig dat Ang3l zovel huilt.
Wat zou er moeten gebeuren?, dat ik in m'n reet gepakt word in een steegje?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze om een ID vragen.. 14 jarigen die gaan stappen
Maar ik vind het nog schattiger om jou te zien met een opengereten keelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind het schattig dat Ang3l zovel huilt.
Nee, maar op stap wordt het over het algemeen als vervelend ervaren dat de barren en discotheken steeds meer volstromen met 14/15/16 jarige kleuters die menen dat ze ook al op stap moetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat zou er moeten gebeuren?, dat ik in m'n reet gepakt word in een steegje?
Insgelijks.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vind het nog schattiger om jou te zien met een opengereten keel
Dat is dan enorm jammer, ik heb geen zin om me thuis te vervelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar op stap wordt het over het algemeen als vervelend ervaren dat de barren en discotheken steeds meer volstromen met 14/15/16 jarige kleuters die menen dat ze ook al op stap moeten
Inderdaad.. daarbij mogen ze alleen maar cola bestellen en voegen ze niks toe aan de hele avondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar op stap wordt het over het algemeen als vervelend ervaren dat de barren en discotheken steeds meer volstromen met 14/15/16 jarige kleuters die menen dat ze ook al op stap moeten
Ga naar de kinderdisco dan...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat is dan enorm jammer, ik heb geen zin om me thuis te vervelen.
Om me fijn vol te gieten met baco's. Samen met alle andere vmbo-ertjes.quote:
Wat is er nou schattig aan iemand die veel huilt omdat ie 't moeilijk heeft?!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Insgelijks.
Waar heb ik al die geweldige aggresiviteit aan verdient?
Je mag helemaal geen alcohol flaprdrol!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Om me fijn vol te gieten met baco's. Samen met alle andere vmbo-ertjes.
Hij is 14, hij snapt het allemaal nog niet...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er nou schattig aan iemand die veel huilt omdat ie 't moeilijk heeft?!
Sorry.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er nou schattig aan iemand die veel huilt omdat ie 't moeilijk heeft?!
Ik moet meequote:
ja dank je! veel plezier en zo!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:43 schreef XMN8R het volgende:
Ik ga toch maar effe weg.
Ik zal aan je denken KP ! Sterkte met je snottebel.
nee geen idee ken het niet.......quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:59 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, ik heb net naar de meest vreemde clip ooit zitten kijken op VH1, 2 tongzoenden mensen ingezoomd op hun gezicht, zodat je vol uitzicht hebt op de tongen
Kent iemand het liedje? You are my high, van een artiest waarvan ik de naam nu alweer vergeten ben. Het komt in ieder geval uit 2000.
Hmz, schijnt van Demon vs Heartbreaker te zijn. Nou ja, als ik weer in Wageningen ben ga ik hem wel eens downloadenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:02 schreef keizerpinguin het volgende:
ja gezellig alleen zijn we alweer met zijn drie!!
[..]
nee geen idee ken het niet.......![]()
Mooi nrquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:59 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, ik heb net naar de meest vreemde clip ooit zitten kijken op VH1, 2 tongzoenende mensen ingezoomd op hun gezicht, zodat je vol uitzicht hebt op de tongen
Kent iemand het liedje? You are my high, van een artiest waarvan ik de naam nu alweer vergeten ben. Het komt in ieder geval uit 2000.
Uhuh, dat zeker!quote:
Volgens mij was het toch echt een jongen en een meisje, maar ik heb wel een tijdje zitten kijken. Wel leuk zulke controversiėle clipsquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi nren de clip...... tis moeilijk te zien of het nu een jongen en een meisje of 2 jongens of 2 meisjes zijn. Was nogal ene hoop gedoe over
kan me vaag herinneren dat er iets over te doen is geweest toen ja hahaquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi nren de clip...... tis moeilijk te zien of het nu een jongen en een meisje of 2 jongens of 2 meisjes zijn. Was nogal ene hoop gedoe over
Ben je nu al terug van personeelsfeestje?quote:
M'n chauffeur(s) wilden naar huis.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:37 schreef Stroekie het volgende:
Ben je nu al terug van personeelsfeestje?
was het dan niet gezellig, en blijven jullie dan niet nog wat nahangen??
Jij duidelijk nog niet?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
M'n chauffeur(s) wilden naar huis.
poor youquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
M'n chauffeur(s) wilden naar huis.
Nou dronken hoeft nog niet per sequote:Op zondag 2 oktober 2005 00:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och... altijd wel lachen om bepaalde collega's dronken te zien....
Ik hoop het wel voor DMquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:12 schreef keizerpinguin het volgende:
dus leuk feestje gehad?!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:44 schreef keizerpinguin het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1125853862![]()
een mannetje wat oude vrouwen moet helpen oversteken haha
Neeh. Maandag werkenquote:
Nou niet alleen Kug hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:26 schreef keizerpinguin het volgende:
http://www.mastermovies.nl/movies/Staar%20Wars%20(Hoog).wmv
deze is speciaal voor kug!!! geloof dat hij dit wel leuk vind
Mag dat wel van je moeder?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef TehRockstar het volgende:
Yay! Sam (beter bekend als de Japanner) komt me morgenochtend ophalen.
Japanners hebben kleine piemels, dat kan geen kwaadquote:
Max, het sadistische konijn?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:56 schreef DennisMoore het volgende:
Doe mij maar Max.
oh hij...quote:
Kon het hek niet gewoon open?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:11 schreef creno het volgende:
ik ben vanochtend even over het hek geklommen om de bouw mijn huisje van dichtbij te bekijken
http://www.6pack.tv/Default.asp?log=516&cont=viewLog&s=wmp500quote:Op zondag 2 oktober 2005 08:26 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb koppijn en mn fites is gestolen.
echt waar... toen lag ik nog lekker te slapen!quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:02 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ben er al vanaf half negen.
Ja, dat dacht ik al wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:03 schreef keizerpinguin het volgende:
echt waar... toen lag ik nog lekker te slapen!![]()
Ik ben er ook. Maar of het daar gezelliger van wordt?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:04 schreef keizerpinguin het volgende:
het word hier nog gezellig joeppie!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |