Bier? Whiskey?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vanavond een bedrijfsfeest met 100+ mensen.
Veel plezierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dunno yet.
Nu eerst even de plafondverfspetters uit m'n haar douchen.
Zo'n ding heeft toch uit zichzelf een krachtige straal?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb vandaag met de hogedrukspuit van mijn ouders gespeeld en zo waar nog wat tuinstoelen schoon gekregen![]()
En ik moet echt iets aan krachtsport gaan doen of zo, want kracht heb ik dus toch echt totaal niet
't is maar wat je schattig vind...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind het schattig dat Ang3l zovel huilt.
Wat zou er moeten gebeuren?, dat ik in m'n reet gepakt word in een steegje?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze om een ID vragen.. 14 jarigen die gaan stappen
Maar ik vind het nog schattiger om jou te zien met een opengereten keelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind het schattig dat Ang3l zovel huilt.
Nee, maar op stap wordt het over het algemeen als vervelend ervaren dat de barren en discotheken steeds meer volstromen met 14/15/16 jarige kleuters die menen dat ze ook al op stap moetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat zou er moeten gebeuren?, dat ik in m'n reet gepakt word in een steegje?
Insgelijks.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vind het nog schattiger om jou te zien met een opengereten keel
Dat is dan enorm jammer, ik heb geen zin om me thuis te vervelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar op stap wordt het over het algemeen als vervelend ervaren dat de barren en discotheken steeds meer volstromen met 14/15/16 jarige kleuters die menen dat ze ook al op stap moeten
Inderdaad.. daarbij mogen ze alleen maar cola bestellen en voegen ze niks toe aan de hele avondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar op stap wordt het over het algemeen als vervelend ervaren dat de barren en discotheken steeds meer volstromen met 14/15/16 jarige kleuters die menen dat ze ook al op stap moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |