Een enorm apparaat bovenop een enorm apparaat tillen....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De droger staat al boven.. hij moet alleen bovenop de wasmachine.. en ik zeg "je" tegen m'n moeder. Raar gedoe om je ouders aan te spreken met "u"
Hij valt reuze mee. Ik heb me beperkt tot 2 soorten drank: rode wijn en rosé. Van ieder een fles (of meer)quote:
en NU ineens dansen?!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*swing*stap*drrrrrrrrrrrraaaaaaaiiiii*
Hhhhaaaaaaaaiiiiii!!![]()
*buig*
quote:
Wax!quote:
Hij staat al, hij was niet zo zwaar, samen met de buurman ff gedaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een enorm apparaat bovenop een enorm apparaat tillen....The horror....
En ik ga rustig doen.. Sorry.
Ohw, da's goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij valt reuze mee. Ik heb me beperkt tot 2 soorten drank: rode wijn en rosé. Van ieder een fles (of meer)
Wanneer gaan jullie wat "leuks" doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Toen ik gisteren half zat achter MSN zat heb ik nog een gesprek gehad met die ene leuke meneer die me laatst mee uit vroeg. En aangezien het einde van het feestje een beetje drama en zwaar was zat ik een beetje te huilen en zo hebben we ff goed gepraat op MSN.... en ineens ging de telefoonbelde ie me op om me te steunen en zo en hebben we een hele tijd aan de telefoon gepraat (voor het eerst). EN toen kreeg ik ook nog 's een heel lief SMS-je.....
weekniequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie wat "leuks" doen?
Ik heb nog een tip voor jou, Vlarp. Namelijk de cd Pocket revolution van dEUS.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij staat al, hij was niet zo zwaar, samen met de buurman ff gedaan
Ik zal 'm eens gaan kopen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb nog een tip voor jou, Vlarp. Namelijk de cd Pocket revolution van dEUS..
Vijftien euro bij de MediaMarkt.quote:
Muse...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vijftien euro bij de MediaMarkt.
Maar als je Absolution van..... (ben de naam inene kwijt) goed vindt....
Ik woon op een plek waar internet is..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]Da's waar, je woont ernaast he?
En Muse iddwist het even niet meer!
JAH.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik woon op een plek waar internet is..
Want?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:41 schreef DennisMoore het volgende:
Slik aspirine.
Ik heb morgenochtend hoofdpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |