quote:
En 4 is veel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:14 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet afkicken... drink op m'n werk 4 mokken koffie per dag..
Wij hebben alleen slappe, normale en sterke koffiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
[..]
En 4 is veel?.
'k Zit op m'n werk de hele dag aan de koffie, café au lait, capuccino, espresso, wiener melange, etc etc.
Zet een grote pot koffie met een normaal apparaat? Dan heb je een grote pot vol.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:54 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, maar bij de Senseo kan ik tenminste snel achter elkaar koffie naar binnenklotsen.
Hij leeft meestal teruggetrokken in dat klein kamertje achter die deur daar in die donkere hoek.. *wijs*quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:29 schreef Svensational het volgende:
*klop klop*. Eeeeuuhhhh....woont Meneer Beaverhausen hier?? [afbeelding]
[/verlegen-kleine-jongetjes-stem]
Daar durf ik niet heenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij leeft meestal teruggetrokken in dat klein kamertje achter die deur daar in die donkere hoek.. *wijs*
Dan kun je hier wachten tussen de homo's... Hij zal vast wel naar buiten komen vandaag...quote:
Elton Johnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:49 schreef Waxxer het volgende:
Er was net een BN'er hier in de straat!
meeeiiisjes, met rooooie haaaaarrren, die kunnen kuuuuussssen, dat is niet mis! Jajaja Vlaaaaarrrpje, met korte haren, die kan je zeeeeggggen, wat liefde is!quote:
maar mijn cadeautje was het coolste!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:00 schreef Ang3l het volgende:
Gezellig zo'n feest waarbij je uiteindelijk gedwongen bent je beste vriend te vertellen dat het uit is na 3 jr met je vriend...... en dat dan een andere vriendin ook op biecht dat het na 2 jr met haar vriend ook bijn auit is etc etc en dat het na liters rode en rosé wijn op janken itdraait enz enz...... goh dit is echt deja-vu.... dit soort jankfeesten heb ik ZO vaak gehad. Ik hou d;r mee op, ik ga naar bed. PUNT! IK KAP ER MEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben overigens zat en me bek smaakt naar rook wnt ik heb een shigaret opgestoken........
bla bla BLAAAAAAAAAA
Klusserd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:24 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ik heb net zo'n keihandige drogersteun op de wasmachine geplaatst, nu de droger er straks nog op
Ze heeft gescholden dat ik moeilijk deedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Klusserd..
Heeft mamma dankjewel gezegd?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze heeft gescholden dat ik moeilijk deed
... het is dat ik dit teruglees want ik kan 't me niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben overigens zat en me bek smaakt naar rook wnt ik heb een shigaret opgestoken........
De droger staat al boven.. hij moet alleen bovenop de wasmachine.. en ik zeg "je" tegen m'n moeder. Raar gedoe om je ouders aan te spreken met "u"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
NIET!!!
Jouw moeder scheld niet, ze is heel rustig en kalm en jij zegt altijd "u" thuis. Maar doe jij moeilijk dan?En schelden duld ik niet!!
Straks mag je ook nog tillende trap op he? En daarna ff een kilometertje of wat fietsen!
Truly truly truly outrageous!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar mijn cadeautje was het coolste!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... het is dat ik dit teruglees want ik kan 't me niet meer herinneren
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... het is dat ik dit teruglees want ik kan 't me niet meer herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |