Hmz, schijnt van Demon vs Heartbreaker te zijn. Nou ja, als ik weer in Wageningen ben ga ik hem wel eens downloadenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:02 schreef keizerpinguin het volgende:
ja gezellig alleen zijn we alweer met zijn drie!!
[..]
nee geen idee ken het niet.......![]()
Mooi nrquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:59 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, ik heb net naar de meest vreemde clip ooit zitten kijken op VH1, 2 tongzoenende mensen ingezoomd op hun gezicht, zodat je vol uitzicht hebt op de tongen
Kent iemand het liedje? You are my high, van een artiest waarvan ik de naam nu alweer vergeten ben. Het komt in ieder geval uit 2000.
Uhuh, dat zeker!quote:
Volgens mij was het toch echt een jongen en een meisje, maar ik heb wel een tijdje zitten kijken. Wel leuk zulke controversiële clipsquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi nren de clip...... tis moeilijk te zien of het nu een jongen en een meisje of 2 jongens of 2 meisjes zijn. Was nogal ene hoop gedoe over
kan me vaag herinneren dat er iets over te doen is geweest toen ja hahaquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi nren de clip...... tis moeilijk te zien of het nu een jongen en een meisje of 2 jongens of 2 meisjes zijn. Was nogal ene hoop gedoe over
Ben je nu al terug van personeelsfeestje?quote:
M'n chauffeur(s) wilden naar huis.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:37 schreef Stroekie het volgende:
Ben je nu al terug van personeelsfeestje?
was het dan niet gezellig, en blijven jullie dan niet nog wat nahangen??
Jij duidelijk nog niet?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
M'n chauffeur(s) wilden naar huis.
poor youquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
M'n chauffeur(s) wilden naar huis.
Nou dronken hoeft nog niet per sequote:Op zondag 2 oktober 2005 00:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och... altijd wel lachen om bepaalde collega's dronken te zien....
Ik hoop het wel voor DMquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:12 schreef keizerpinguin het volgende:
dus leuk feestje gehad?!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:44 schreef keizerpinguin het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1125853862![]()
een mannetje wat oude vrouwen moet helpen oversteken haha
Neeh. Maandag werkenquote:
Nou niet alleen Kug hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:26 schreef keizerpinguin het volgende:
http://www.mastermovies.nl/movies/Staar%20Wars%20(Hoog).wmv
deze is speciaal voor kug!!! geloof dat hij dit wel leuk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |