Ik bedoelde: "Ja! Zou mooi zijn als Joost het voortdurend over zijn tweelingzus heeft gehad!"quote:Op donderdag 29 september 2005 20:57 schreef Versie_Twee het volgende:
Hahahaha! Ja!!!
Waarom kom je hier dan? Zeker het "homo" in de titel dat je aandacht trok.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:58 schreef DiabloSam het volgende:
Dat is echt het zieligste programma wat er bestaat...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:04 schreef teamlead het volgende:
Het is Rob.. hij houdt maar vol dat het tussen hem en zijn ex zomaar voorbij was opeens.... maar ik denk dat zij hem betrapt heeft terwijl ie probeerde of dat been ook ergens anders voor te gebruiken is
Het is Rob.. hij houdt maar vol dat het tussen hem en zijn ex zomaar voorbij was opeens.... maar ik denk dat zij hem betrapt heeft terwijl ie probeerde of dat been ook ergens anders voor te gebruiken is
Hahahaha!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:04 schreef teamlead het volgende:
niet expliciet nee.. maar in het dagelijks spraakgebruik wordt een lesbiënne zelden met homo aangeduidquote:Op donderdag 29 september 2005 21:21 schreef HenriOsewoudt het volgende:
is er wel gezegd dat de homo een man is ?
sorry zit voetbal te kijken
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of ze gooien het op het kind van tanja, gezien die recente studie over rokende moeders en lesbische dochters.
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of ze gooien het op het kind van tanja, gezien die recente studie over rokende moeders en lesbische dochters.
Maarmaarmaar Rob is al "de Manke"! Hij kan niet ook "de Homo" zijn!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:43 schreef cynnie het volgende:
Toen Rob het huis binnen ging, legde hij zoveel nadruk op het feit dat hij een vrouw wou versieren. Als een homo wil verbergen dat hij homo is gaat hij dat soort dingen juist zeggen.
Ik wou net zeggen, Bridget zei toch zelf dat het een gerucht was ? Volgens mij is het helemaal niet zeker dat er 100 % zeker iemand homo is...quote:
denk ik ook gezien de reactie en ze zegt ook niks nu op de streamsquote:Op donderdag 29 september 2005 21:55 schreef Zon het volgende:
Chantal.
Ze ontkent inderdaad niks, als enige.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:58 schreef PirE het volgende:
[..]
denk ik ook gezien de reactie en ze zegt ook niks nu op de streams
Twee zielen , 1 gedachtequote:Op donderdag 29 september 2005 22:03 schreef Kimske het volgende:
Chantal of Rob...
Ga ik met je aan!quote:Op donderdag 29 september 2005 22:01 schreef Nirak het volgende:
Ik wil echt wel voor 100 euro wedden op Linda.
Niemand van jullie let echt op he!
- Joost heeft een vriendin
- Linda woont samen met een vrouw!! BLING BLING
Bovendien slaat mijn gaydar uit als ik naar dat mens kijk.
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:06 schreef Timmai het volgende:
Linda.. obvious
Zeik niet zo , slettebakquote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef cpcpb het volgende:
mensen maak jezelf niet zo onsterfelijk belachelijk..
er is geen homo, geen transsexueel, geen aidspatient en geen tweelingbroer van ralf..
het zijn GERUCHTEN.. dat zei ze letterlijk
De broer van Carlo Boszhard (Ron dus) is volgens mij gewoon heteroquote:Op donderdag 29 september 2005 22:22 schreef Utwodublin het volgende:
Heeft Joost het niet over Brendan ipv Brenda?
Joost heeft wel wat van Carlo Boshard of die broer van m
Misschien is het een afleidingsmanoevrequote:Op donderdag 29 september 2005 21:49 schreef Versie_Twee het volgende:
[..]
Maarmaarmaar Rob is al "de Manke"! Hij kan niet ook "de Homo" zijn!
op big-brother.nl staatquote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef cpcpb het volgende:
er is geen homo, geen transsexueel, geen aidspatient en geen tweelingbroer van ralf..
bij mijn bigbrother.tv staat:quote:Op donderdag 29 september 2005 22:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
op big-brother.nl staat
Spot de homoWie is de homo in het Huis? Dat is de vraag die vanavond in de uitzending werd gesteld. Ook de Bewoners werden voor dit raadsel gesteld. De komende 48 uur mogen zij over dit vraagstuk nadenken en speculeren. Wat zou de uitslag zijn? De Bewoners roepen meteen al voluit: "Joost!" Maar misschien veranderen ze hun mening nog
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef Wiehoe het volgende:
Ik denk dat het menno is. Mijn reden is omdat ik in het begin gelijk dacht dat het een homo was.
Menno heeft slippers aan, dus hij is homoquote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef Wiehoe het volgende:
Ik denk dat het menno is. Mijn reden is omdat ik in het begin gelijk dacht dat het een homo was.
vr... vriendin?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:52 schreef nachtzuster het volgende:
Ik gok op Menno, herinner me dit nog:
donderdag 25 augustus 2005 @ 04:15
zei Menno tijdens gesprek met Dido:
"toen het uitging met mijn vr.. eh relatie..."
vr....iendinquote:Op donderdag 29 september 2005 22:52 schreef nachtzuster het volgende:
Menno is zeker hetero. Echt wel. Meer dan Roel.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:52 schreef nachtzuster het volgende:
dat deed ie expresquote:Op donderdag 29 september 2005 22:53 schreef Utwodublin het volgende:
Rob versprak zich net ook toen Chantal vertelde dat homo vrienden van haar zeggen dat ze na een aantal glazen wijn alles neuken. Rob zegt: Daarom drink ik ook geen wijn.
Juist, dat dacht ik toen ook, vond het vreemd, maargoed hij werd toen ook nerveus van Dido dusquote:Op donderdag 29 september 2005 22:57 schreef Suuz_ het volgende:
ja en anders had ie toch gewoon vriendin kunnen zeggen.
Kwestie van ff quoten en plakken voor de TSquote:Op donderdag 29 september 2005 22:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:
die poll mag van mij wel in de OP
Linda heeft buiten het huis een jongen waar ze iets voor voelt én ze heeft met Roel gezoend.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:05 schreef Faithz het volgende:
Had het verkeerde account te pakken, mijn post:
Ik wil echt wel voor 100 euro wedden op Linda.
Niemand van jullie let echt op he!
- Joost heeft een vriendin
- Linda woont samen met een vrouw!! BLING BLING
Bovendien slaat mijn gaydar uit als ik naar dat mens kijk.
80% is best veel, maar Roel heeft niet voor niets psychologie gestudeerd...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roel denkt voor 80% dat Menno homo is!
Dat is Tanjaquote:Op donderdag 29 september 2005 23:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ligt er nou een groene zombie op de bank
Daar zit wel wat in Suuz, goed opgemerkt...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:06 schreef Suuz_ het volgende:
STEL nou dat Ingrid echt een man is en dus omgebouwd is dan valt Ingrid nu op mannen maar is dus eigenlijk zelf een man DUS is ze/hij homo
want dido zegt ik denk echt dat het Ingrid is en roel zegt nee menno veel erger, toen zei dido ja maar ik weet iets van ingrid dat jij niet weet en ik echt niet mag zeggen
die heeft idd wel wat potterigsquote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef Cynix ® het volgende:
Het is Chantal. Dat kun je aan alles zien.
en dit postte ik in het "transsexueel topic"quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:59 schreef creno het volgende:
als ik nu ga zeggen dat menno homo is en dat ik hem heb gezien op een gay-stap-avond, komt dat dan straks ook bij rtl-boulevard, dat menno een homo is die doet of ie hetero is ?
Dan weten ze wel zeker dat niemand op Tanja gaat stemmenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:31 schreef DIGGER het volgende:
Er zit helemaal geen homo in het huis, ze willen de boel alleen een beetje opfokken omdat die gasten anders werkelijk geen ene fuck doen.
En die briefjes die ze dan straks inleveren na 48 uur - de 3 met de meesten stemmen zijn dan zeker genomineerd
dat zou ik wel meesterlijk vinden en een briljante zet om Tanja uit te sluitenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:31 schreef DIGGER het volgende:
Er zit helemaal geen homo in het huis, ze willen de boel alleen een beetje opfokken omdat die gasten anders werkelijk geen ene fuck doen.
En die briefjes die ze dan straks inleveren na 48 uur - de 3 met de meesten stemmen zijn dan zeker genomineerd
Daarom.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:32 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan weten ze wel zeker dat niemand op Tanja gaat stemmen
Dan zijn Rob Joost en Menno genomineerd denk ik...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daarom.
Plus dat 2 weken geleden ook al lekker gefucked werd met die nominaties door de bewoner die exit was iemand te laten nomineren. Is nu niet gedaan, dus zullen ze wel een ander geintje verzinnen en dit lijkt me een uitstekende. De bewoners komen wat tot leven door te ouwehoeren over wie de homo is, noemen allemaal 1 naam en uiteindelijk blijkt het dan om nominaties te gaan.
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Geeft Joost nu toe dat hij homo is tegen Dido ?
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef DIGGER het volgende:
Daarom.
Plus dat 2 weken geleden ook al lekker gefucked werd met die nominaties door de bewoner die exit was iemand te laten nomineren. Is nu niet gedaan, dus zullen ze wel een ander geintje verzinnen en dit lijkt me een uitstekende. De bewoners komen wat tot leven door te ouwehoeren over wie de homo is, noemen allemaal 1 naam en uiteindelijk blijkt het dan om nominaties te gaan.
Dat klinkt aannemelijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daarom.
Van de Talpa site d.d. 25-09-2005quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:19 schreef teckeltje het volgende:
het is net als met het gerucht van een transseksuele bewoner dat als er echt een homo of lesbo
in het huis zit dit allang bekend was geworden door mensen die die persoon kennen.
Menno heeft iets met ingrid, zelf argumentatiequote:Op donderdag 29 september 2005 23:04 schreef oi het volgende:
[..]
Linda heeft buiten het huis een jongen waar ze iets voor voelt én ze heeft met Roel gezoend.
Ik ga voor Menno!
Ja, maar de seksuele spanning tussen ingrid en menno is niet bepaald te snijden. Ze knuffelen wel, maare ikz ie er nog geen ruige seks van komen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:24 schreef Faithz het volgende:
[..]
Menno heeft iets met ingrid, zelf argumentatie
Ik begin steeds meer te speculeren over andere bewoners.. argh
Precies. Iedereen doet nu alsof het al een feit is dat er een homo in het huis zit.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef cpcpb het volgende:
Nou, die tweelingbroer zou nu toch eenvoudig gespot moeten wordenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef cpcpb het volgende:
en geen tweelingbroer van ralf..
Plus dat dan niemand Tanja gaat noemen. En dan zitten ze weer een paar weken extra met haar opgescheept.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daarom.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:27 schreef mailman01 het volgende:
Iemand waar je niet gelijk aan denkt en die een beetje op de achtergrond bleef tijdens de live uitzending Chantal dus
denk ik dus ook, Chantal en anders niemandquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:16 schreef Fiorenza het volgende:
haha, wat een sensatie !!
Zou Chantal het niet kunnen zijn?
Inderdaad. Ik dacht ook dat we dat stadium wel een beetje voorbij waren. Want wat dan nog als er iemand homo is? Who cares?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:54 schreef Waxxer het volgende:
Maar een rare opdracht, dat wel.... "Zoek de homo", alsjeblieft zeg....
Of iemand homo is of niet, zal in de maatschappij áltijd onderwerp blijven van speculatie, roddel etc. Het zal nóóit zo worden dat het net zoiets is als de kleur van je ogen, forget it. Je mag er wat mij betreft best op een ludieke manier mee omgaan zoals BB nu doet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:57 schreef ChantalC het volgende:
Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij deze opdracht. Aan de ene kant is het best amusant, aan de andere kant maak ik me ook zorgen. Waarom? Net op het moment de de tolerantie in Nederland naar homo's/lesbiennes dalende is (homohaat steekt steeds vaker de kop op onder de jeugd), komt Talpa met zoiets. Ik ben bang dat het een negatief effect zal hebben in de maatschappij. Talpa doet het in mijn ogen zo voorkomen dat het voor de andere bewoners heel erg zou zijn als er een homo/lesbienne in het huis zou zitten.
Het is net wat Jane hierboven zegt: who cares? Je bent en blijft een mens. Of je nou op je eigen geslacht valt of op het andere geslacht vind ik van ondergeschikt belang.
Het is wel een beetje dubbel allemaal. Want als het écht zo normaal is, dan zou je er ook ludieke grapjes over moeten kunnen maken. Of op een ludieke manier "de" homo laten zoeken door de bewoners. Who cares immers?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:18 schreef Jane het volgende:
Inderdaad. Ik dacht ook dat we dat stadium wel een beetje voorbij waren. Want wat dan nog als er iemand homo is? Who cares?
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef No-Li-Ta het volgende:
Chantal 100%
Ik vind ook dat het wel moet kunnen, maar who cares really?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:58 schreef Cynix ® het volgende:
Het is wel een beetje dubbel allemaal. Want als het écht zo normaal is, dan zou je er ook ludieke grapjes over moeten kunnen maken. Of op een ludieke manier "de" homo laten zoeken door de bewoners. Who cares immers?
Ja vast.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef Kimske het volgende:
Menno bedoelde met 'dat deed ik expres'zijn zgn. verspreking. Je kan altijd rood worden, ik zou ook rood geworden zijn. En over dat masker, ken meer mannen die dat doen...
Nee hoor, ik blijf bij Rob
Zou wel zielig zijn he?!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
Joost loopt momenteel wel heel erg de act op te voeren tegen Dido over zijn homo zijn.
dubbelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:37 schreef Bus watcher het volgende:
Kimske, Menno beweerde dat hij met opzet rood was geworden. Ik vind dat ongeloofwaardig.
Oh please.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:37 schreef Bus watcher het volgende:
Kimske, Menno beweerde dat hij met opzet rood was geworden. Ik vind dat ongeloofwaardig.
uhm, ons aller voormalig eigen huis en tuin homoseksuele tuinman Rob Verlinde is homo en heeft 2 kinderen, kwam er pas voor uit dat ie van de herenliefde was toen zijn dochters tieners waren...dus...dat Rob kinderen heeft hoeft niets te betekenen...maar ik ga zelf nog voor Linda, Chantal, of misschien Menno....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:27 schreef Cora het volgende:
[..]
Ja vast.
Die twee kinderen zijn via KI?
En die ex bestaat ook niet?
Of zijn het zijn kinderen niet?
Ja, sorry, maar dan ben je voor mij niet homo, dan ben je bi.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:16 schreef robster16 het volgende:
uhm, ons aller voormalig eigen huis en tuin homoseksuele tuinman Rob Verlinde is homo en heeft 2 kinderen, kwam er pas voor uit dat ie van de herenliefde was toen zijn dochters tieners waren...dus...dat Rob kinderen heeft hoeft niets te betekenen...maar ik ga zelf nog voor Linda, Chantal, of misschien Menno....
Precies, wat doet het er toe...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:47 schreef golfer het volgende:
Volgens mij is er niemand echt de homo in deze BB en loopt BB de homoseksuele gevoelens van alle BB-bewoners gewoon even te checken.
Trouwens, boeie als er iemand homoseksueel is. Maakt verder voor het programma echt niets uit.
Voor mijn part is Tanja lesbo, blijf haar dan toch een domme trut vinden.
Pas als jij verklapt aan mij dat jij homoseksueel bent, stort mijn wereld echt in, Cora.quote:
Dat zou kunnen, dat geef ik toe.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:52 schreef Bus watcher het volgende:
Cora, de homo heeft de afgelopen weken geprobeerd de andere bewoners zand in de ogen te strooien. Misschien heeft hij een geheime opdracht en krijgt hij meer geld naarmate minder bewoners zijn naam op het briefje zetten.
Ik ben lesbisch golfer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:01 schreef golfer het volgende:
Pas als jij verklapt aan mij dat jij homoseksueel bent, stort mijn wereld echt in, Cora.![]()
Nee, heb intussen begrepen dat jij niet al te zwaar mag tillen.quote:
Nee, ik heb het in mijn rug.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:11 schreef golfer het volgende:
Nee, heb intussen begrepen dat jij niet al te zwaar mag tillen.
Ehhm in het kader van "de homo moet eruit, dus die wordt meteen maar genomineerd"???quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:49 schreef crazymamma het volgende:
Volgens mij is het gewoon weer een stunt van BB. Er is niemand homo, maar de angst dat Tanja er nu net voor de bevalling uitgestemd gaat worden (wat niet onwaarwschijnlijkis) heeft ze tot dit besluit gebracht. Het is volgens mij gewoon een nominatie. Degene op wie het meest gestemd word worden zijn automatisch genomineerd en er zal volgende week al weer iemand mioeten verdwijnen. Ze komen anders ook in tijdnood, de exits gaan niet snel genoeg.
De is mijn persoonlijke conclusie.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:49 schreef crazymamma het volgende:
Volgens mij is het gewoon weer een stunt van BB. Er is niemand homo, maar de angst dat Tanja er nu net voor de bevalling uitgestemd gaat worden (wat niet onwaarwschijnlijkis) heeft ze tot dit besluit gebracht. Het is volgens mij gewoon een nominatie. Degene op wie het meest gestemd word worden zijn automatisch genomineerd en er zal volgende week al weer iemand mioeten verdwijnen. Ze komen anders ook in tijdnood, de exits gaan niet snel genoeg.
De is mijn persoonlijke conclusie.
Ik denk als ze dat doen, dat ze dan heel wat belangenorganisaties op hun dak krijgen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:04 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
De Homo wordt meteen genomineerd..?
Niet echt maatschappelijk verantwoord... dat zullen ze dus nooit doen.
Er zit geen homo in het huis. BB wilde gewoon een gerucht vertellen die ten ronde ging om dequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:51 schreef Bus watcher het volgende:
Ruud de Wild zei aan het begin van de live uitzending 'vanavond gaan we ons afvragen wie de nicht is'. Hij zei niet dat ze zich gaan afvragen óf er een nicht. Verder lijken het feit dat hij nicht zei en het feit dat Bridget pas later zei dat het ook een vrouw kan zijn er op te wijzen dat het een man is.
quote:En daar ben ik dan!"
De vermoedelijke homoseksualiteit van één van de Bewoners houdt de gemoederen nog steeds flink bezig. En vooral Joost buit dit gegeven flink uit. Dido is zijn laatste ‘slachtoffer’.
Bloedserieus vertelt hij aan Dido dat hij de homo is en hij weet ook al hoe hij uit de kast wil komen. “Ik wil dat er een kast midden in de kamer komt te staan. Iedereen moet dan geblindoekt naast elkaar gaan zitten en ik ga dan ongezien in de kast zitten. Daarna doet iedereen zijn blinddoek af en de kastdeuren gaan open…en daar ben ik dan!”
Dido weet zich duidelijk even geen houding te geven, maar Joost gaat onverstoord verder: “Ik hoop wel dat de mannelijke Bewoners normaal tegen me blijven doen.” Dido kijkt Joost lang in de ogen en reageert uiteindelijk: “Hou nou toch op.” Er valt een lange stilte tot Joost afsluit met: “Het wordt een leuke avond morgen!”
dat wou ik net zeggen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik denk als ze dat doen, dat ze dan heel wat belangenorganisaties op hun dak krijgen...![]()
Lijkt me ook, nu denken de bewoners daaraan ipv zich druk te maken om Tanja. Bewoners laten Tanja met rust -> geen ergenissen -> Tanja niet op de bank -> De Mols' kinderwens komt uit..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zit geen homo in het huis. BB wilde gewoon een gerucht vertellen die ten ronde ging om de
bewoners van slag te maken.![]()
Ja vast wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Waarom staat die baby er niet bij in die poll?
Zwangere vrouwen die roken krijgen toch lesbische dochters.
Die zal het wel zijn dan.
Inderdaad het is Lindaquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Linda!
het is wel zijn zoon .. nooithet idee bij jou opgekomen dat hij een relatie heeft gehad met een donkere vrouw waarbij hij 2 kinderen heeft gekregen? Hij heeft trouwens ook een dochter en ja die is ook donker (en erg lekker btw)!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:56 schreef Arliator het volgende:
Als er iemand homo is, is het Rob, ik zag een foto van hem samen met een andere man/jongen.
Dat kon niet zijn zoon zijn (ik heb zijn zoon nog niet gezien, dus ik kan het fout hebben) want de kleur klopt niet helemaal.
Of ben ik de enige die die foto heeft gezien?
Ow, dus dan ben ik lesbischquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Waarom staat die baby er niet bij in die poll?
Zwangere vrouwen die roken krijgen toch lesbische dochters.
Die zal het wel zijn dan.
Ben je dan per definitie gay? Ik ben een hetero seksuele vrouw en kom ook weleens in gay disco's... Er komen daar genoeg heteroseksuelen...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:01 schreef danaantje het volgende:
Ik wil het niet verpesten voor jullie.....maar ik heb Rob
wel eens in de Havana (gaytent in Amsterdam) zien zitten !
Cool, en jij gaat dus regelmatig vanuit Arnhem naar die gaytent?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:01 schreef danaantje het volgende:
Ik wil het niet verpesten voor jullie.....maar ik heb Rob
wel eens in de Havana (gaytent in Amsterdam) zien zitten !
Regelmatig....Regelmatig.....ik ben daar een keer of 5 geweest , laatste keer is alweerquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Cool, en jij gaat dus regelmatig vanuit Arnhem naar die gaytent?
Komen er, volgens jou, ook heterovrienden van homo's?
Ik wil je verhaal absoluut niet ontkrachten maar ik ben ook enorm vaak in Gaybars in de Utrechtse straat geweest zonder dat ik lesbo ben...
Omdat het gezegt werd in de live uitzending voordat ze het bekend gingen maken aan de BB bewoners. Ze hebben inderdaad niet gezegt dat ze het doen om dequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:01 schreef Bus watcher het volgende:
Strawberry, hoe kom je aan die informatie ? Ik kan het niet vinden op de BB site. Ik kan het me ook niet voorstellen. Het is misschien leuk onjuiste informatie onder de bewoners te verspreiden als het publiek daarvan op de hoogte wordt gesteld. Ik zou het als kijker niet kunnen waarderen zelf onjuist geïnformeerd te worden.
Volgensmij zeiden ze zelfs: Lukt het de bewoners om erachter te komen wie er van hen de homoquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:27 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb net naar de aflevering van vrijdag gekeken. Daarin wordt eerst gesteld dat er een gerucht is verspreid. Daar komt dus de opmerking van Strawberry vandaan. Bij de aankondiging van de aflevering van maandag zegt de commentator echter 'lukt het de bewoners er achter te komen wie van hen de homo is ?'.
De zoon van Rob.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:37 schreef Loedertje het volgende:
(scanman, heb jij nog foto's van de uitzending waarin Rob's zoon aanwezig was? Niet die vakantiefoto want daarom was hij wel erg donker door de zon)
uhm, ik kan niet echt voor mannen spreken maar van mijn omgeving weet ik dat je een hetero jongen nou niet bepaald snel in een gay club/bar zult aantreffenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ben je dan per definitie gay? Ik ben een hetero seksuele vrouw en kom ook weleens in gay disco's... Er komen daar genoeg heteroseksuelen...
Ik hoorde net van een kennis dat zij hem OOK wel eensquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:28 schreef melonovy het volgende:
Zal 't dan vanavond tijdens hun verkleedfeest bekend worden?
Ja, dan moet je wel homo zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:49 schreef danaantje het volgende:
Ik hoorde net van een kennis dat zij hem OOK wel eens
in de exit (ook een gaytent in amsterdam) heeft gezien..
Zou wel ERG toevallig zijn als dit toeval was he ?
Ik durf er nu bijna geld op in te zetten dat 'ie homo is !
in die richting denk ik ook ja ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:42 schreef Gia het volgende:
Ik denk Menno homo en Dido omgebouwd.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef n00cL30n het volgende:
Blijf erbij dat het Joost is...
Had dit al toen ik hem bij de introductie aflevering.... en dan nog eens al het na-hameren bij exit van Rikkert, of hij nog even met zijn moeder ging praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |