Precies, wat doet het er toe...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:47 schreef golfer het volgende:
Volgens mij is er niemand echt de homo in deze BB en loopt BB de homoseksuele gevoelens van alle BB-bewoners gewoon even te checken.
Trouwens, boeie als er iemand homoseksueel is. Maakt verder voor het programma echt niets uit.
Voor mijn part is Tanja lesbo, blijf haar dan toch een domme trut vinden.
Pas als jij verklapt aan mij dat jij homoseksueel bent, stort mijn wereld echt in, Cora.quote:
Dat zou kunnen, dat geef ik toe.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:52 schreef Bus watcher het volgende:
Cora, de homo heeft de afgelopen weken geprobeerd de andere bewoners zand in de ogen te strooien. Misschien heeft hij een geheime opdracht en krijgt hij meer geld naarmate minder bewoners zijn naam op het briefje zetten.
Ik ben lesbisch golfer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:01 schreef golfer het volgende:
Pas als jij verklapt aan mij dat jij homoseksueel bent, stort mijn wereld echt in, Cora.![]()
Nee, heb intussen begrepen dat jij niet al te zwaar mag tillen.quote:
Nee, ik heb het in mijn rug.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:11 schreef golfer het volgende:
Nee, heb intussen begrepen dat jij niet al te zwaar mag tillen.
Ehhm in het kader van "de homo moet eruit, dus die wordt meteen maar genomineerd"???quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:49 schreef crazymamma het volgende:
Volgens mij is het gewoon weer een stunt van BB. Er is niemand homo, maar de angst dat Tanja er nu net voor de bevalling uitgestemd gaat worden (wat niet onwaarwschijnlijkis) heeft ze tot dit besluit gebracht. Het is volgens mij gewoon een nominatie. Degene op wie het meest gestemd word worden zijn automatisch genomineerd en er zal volgende week al weer iemand mioeten verdwijnen. Ze komen anders ook in tijdnood, de exits gaan niet snel genoeg.
De is mijn persoonlijke conclusie.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:49 schreef crazymamma het volgende:
Volgens mij is het gewoon weer een stunt van BB. Er is niemand homo, maar de angst dat Tanja er nu net voor de bevalling uitgestemd gaat worden (wat niet onwaarwschijnlijkis) heeft ze tot dit besluit gebracht. Het is volgens mij gewoon een nominatie. Degene op wie het meest gestemd word worden zijn automatisch genomineerd en er zal volgende week al weer iemand mioeten verdwijnen. Ze komen anders ook in tijdnood, de exits gaan niet snel genoeg.
De is mijn persoonlijke conclusie.
Ik denk als ze dat doen, dat ze dan heel wat belangenorganisaties op hun dak krijgen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:04 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
De Homo wordt meteen genomineerd..?
Niet echt maatschappelijk verantwoord... dat zullen ze dus nooit doen.
Er zit geen homo in het huis. BB wilde gewoon een gerucht vertellen die ten ronde ging om dequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:51 schreef Bus watcher het volgende:
Ruud de Wild zei aan het begin van de live uitzending 'vanavond gaan we ons afvragen wie de nicht is'. Hij zei niet dat ze zich gaan afvragen óf er een nicht. Verder lijken het feit dat hij nicht zei en het feit dat Bridget pas later zei dat het ook een vrouw kan zijn er op te wijzen dat het een man is.
quote:En daar ben ik dan!"
De vermoedelijke homoseksualiteit van één van de Bewoners houdt de gemoederen nog steeds flink bezig. En vooral Joost buit dit gegeven flink uit. Dido is zijn laatste ‘slachtoffer’.
Bloedserieus vertelt hij aan Dido dat hij de homo is en hij weet ook al hoe hij uit de kast wil komen. “Ik wil dat er een kast midden in de kamer komt te staan. Iedereen moet dan geblindoekt naast elkaar gaan zitten en ik ga dan ongezien in de kast zitten. Daarna doet iedereen zijn blinddoek af en de kastdeuren gaan open…en daar ben ik dan!”
Dido weet zich duidelijk even geen houding te geven, maar Joost gaat onverstoord verder: “Ik hoop wel dat de mannelijke Bewoners normaal tegen me blijven doen.” Dido kijkt Joost lang in de ogen en reageert uiteindelijk: “Hou nou toch op.” Er valt een lange stilte tot Joost afsluit met: “Het wordt een leuke avond morgen!”
dat wou ik net zeggen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik denk als ze dat doen, dat ze dan heel wat belangenorganisaties op hun dak krijgen...![]()
Lijkt me ook, nu denken de bewoners daaraan ipv zich druk te maken om Tanja. Bewoners laten Tanja met rust -> geen ergenissen -> Tanja niet op de bank -> De Mols' kinderwens komt uit..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zit geen homo in het huis. BB wilde gewoon een gerucht vertellen die ten ronde ging om de
bewoners van slag te maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |