Van de Talpa site d.d. 25-09-2005quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:19 schreef teckeltje het volgende:
het is net als met het gerucht van een transseksuele bewoner dat als er echt een homo of lesbo
in het huis zit dit allang bekend was geworden door mensen die die persoon kennen.
Menno heeft iets met ingrid, zelf argumentatiequote:Op donderdag 29 september 2005 23:04 schreef oi het volgende:
[..]
Linda heeft buiten het huis een jongen waar ze iets voor voelt én ze heeft met Roel gezoend.
Ik ga voor Menno!
Ja, maar de seksuele spanning tussen ingrid en menno is niet bepaald te snijden. Ze knuffelen wel, maare ikz ie er nog geen ruige seks van komen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:24 schreef Faithz het volgende:
[..]
Menno heeft iets met ingrid, zelf argumentatie
Ik begin steeds meer te speculeren over andere bewoners.. argh
Precies. Iedereen doet nu alsof het al een feit is dat er een homo in het huis zit.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef cpcpb het volgende:
mensen maak jezelf niet zo onsterfelijk belachelijk..
er is geen homo, geen transsexueel, geen aidspatient en geen tweelingbroer van ralf..
het zijn GERUCHTEN.. dat zei ze letterlijk
Nou, die tweelingbroer zou nu toch eenvoudig gespot moeten wordenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef cpcpb het volgende:
en geen tweelingbroer van ralf..
het zijn GERUCHTEN.. dat zei ze letterlijk
Plus dat dan niemand Tanja gaat noemen. En dan zitten ze weer een paar weken extra met haar opgescheept.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daarom.
Plus dat 2 weken geleden ook al lekker gefucked werd met die nominaties door de bewoner die exit was iemand te laten nomineren. Is nu niet gedaan, dus zullen ze wel een ander geintje verzinnen en dit lijkt me een uitstekende. De bewoners komen wat tot leven door te ouwehoeren over wie de homo is, noemen allemaal 1 naam en uiteindelijk blijkt het dan om nominaties te gaan.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:27 schreef mailman01 het volgende:
Iemand waar je niet gelijk aan denkt en die een beetje op de achtergrond bleef tijdens de live uitzending Chantal dus
denk ik dus ook, Chantal en anders niemandquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:16 schreef Fiorenza het volgende:
haha, wat een sensatie !!
Zou Chantal het niet kunnen zijn?
Inderdaad. Ik dacht ook dat we dat stadium wel een beetje voorbij waren. Want wat dan nog als er iemand homo is? Who cares?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:54 schreef Waxxer het volgende:
Maar een rare opdracht, dat wel.... "Zoek de homo", alsjeblieft zeg....
Of iemand homo is of niet, zal in de maatschappij áltijd onderwerp blijven van speculatie, roddel etc. Het zal nóóit zo worden dat het net zoiets is als de kleur van je ogen, forget it. Je mag er wat mij betreft best op een ludieke manier mee omgaan zoals BB nu doet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:57 schreef ChantalC het volgende:
Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij deze opdracht. Aan de ene kant is het best amusant, aan de andere kant maak ik me ook zorgen. Waarom? Net op het moment de de tolerantie in Nederland naar homo's/lesbiennes dalende is (homohaat steekt steeds vaker de kop op onder de jeugd), komt Talpa met zoiets. Ik ben bang dat het een negatief effect zal hebben in de maatschappij. Talpa doet het in mijn ogen zo voorkomen dat het voor de andere bewoners heel erg zou zijn als er een homo/lesbienne in het huis zou zitten.
Het is net wat Jane hierboven zegt: who cares? Je bent en blijft een mens. Of je nou op je eigen geslacht valt of op het andere geslacht vind ik van ondergeschikt belang.
Het is wel een beetje dubbel allemaal. Want als het écht zo normaal is, dan zou je er ook ludieke grapjes over moeten kunnen maken. Of op een ludieke manier "de" homo laten zoeken door de bewoners. Who cares immers?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:18 schreef Jane het volgende:
Inderdaad. Ik dacht ook dat we dat stadium wel een beetje voorbij waren. Want wat dan nog als er iemand homo is? Who cares?
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef No-Li-Ta het volgende:
Chantal 100%
Ik vind ook dat het wel moet kunnen, maar who cares really?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:58 schreef Cynix ® het volgende:
Het is wel een beetje dubbel allemaal. Want als het écht zo normaal is, dan zou je er ook ludieke grapjes over moeten kunnen maken. Of op een ludieke manier "de" homo laten zoeken door de bewoners. Who cares immers?
Ja vast.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef Kimske het volgende:
Menno bedoelde met 'dat deed ik expres'zijn zgn. verspreking. Je kan altijd rood worden, ik zou ook rood geworden zijn. En over dat masker, ken meer mannen die dat doen...
Nee hoor, ik blijf bij Rob
Zou wel zielig zijn he?!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
Joost loopt momenteel wel heel erg de act op te voeren tegen Dido over zijn homo zijn.
dubbelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:37 schreef Bus watcher het volgende:
Kimske, Menno beweerde dat hij met opzet rood was geworden. Ik vind dat ongeloofwaardig.
Oh please.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:37 schreef Bus watcher het volgende:
Kimske, Menno beweerde dat hij met opzet rood was geworden. Ik vind dat ongeloofwaardig.
uhm, ons aller voormalig eigen huis en tuin homoseksuele tuinman Rob Verlinde is homo en heeft 2 kinderen, kwam er pas voor uit dat ie van de herenliefde was toen zijn dochters tieners waren...dus...dat Rob kinderen heeft hoeft niets te betekenen...maar ik ga zelf nog voor Linda, Chantal, of misschien Menno....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:27 schreef Cora het volgende:
[..]
Ja vast.
Die twee kinderen zijn via KI?
En die ex bestaat ook niet?
Of zijn het zijn kinderen niet?
Ja, sorry, maar dan ben je voor mij niet homo, dan ben je bi.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:16 schreef robster16 het volgende:
uhm, ons aller voormalig eigen huis en tuin homoseksuele tuinman Rob Verlinde is homo en heeft 2 kinderen, kwam er pas voor uit dat ie van de herenliefde was toen zijn dochters tieners waren...dus...dat Rob kinderen heeft hoeft niets te betekenen...maar ik ga zelf nog voor Linda, Chantal, of misschien Menno....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |