abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31050578
het is net als met het gerucht van een transseksuele bewoner dat als er echt een homo of lesbo
in het huis zit dit allang bekend was geworden door mensen die die persoon kennen.
pi_31050904
En Menno dan? Expres rood worden? Sorry, maar ik kan niet op commando ff bloed naar m'n gezicht pompen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_31051467
Mocht hij het niet zijn dan toch....MENNO...omdat hij zo achtelijk reageerde op de bekendmaking

Quote: ah gatverdamme...ik slaap vannacht wel op de gang.

wat denkt hij...dat hij vannacht gelijk door diegene genomen zal worden????

HAHA...SUKKEL
waar is die kutkip??
pi_31051643
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:19 schreef teckeltje het volgende:
het is net als met het gerucht van een transseksuele bewoner dat als er echt een homo of lesbo
in het huis zit dit allang bekend was geworden door mensen die die persoon kennen.
Van de Talpa site d.d. 25-09-2005

Nou BB ik geef jullie groot gelijk ik had hem eruit gedonderd met zijn grove beschuldiging naar de Makers en de Crew toe. Menno is echt zo stokerd en ik kan het weten ik woon bij hem in de straat, en hij is totaal anders nu, hij slijmt de hele dag en wat ik al eerfer zei hij is homo notabelen, nou Menno eruit dan slijmballetje.

DOWNTOWN66 25 SEPTEMBER 2005 20:08
pi_31051764
Ik gok op menno, ook omdat ie eigenlijk zo weinig inging op ingrid, terwijl zij zich behoorlijk aanbood
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:24:41 #206
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_31051932
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:04 schreef oi het volgende:

[..]

Linda heeft buiten het huis een jongen waar ze iets voor voelt én ze heeft met Roel gezoend.

Ik ga voor Menno!
Menno heeft iets met ingrid, zelf argumentatie

Ik begin steeds meer te speculeren over andere bewoners.. argh
Trotse mamma :)
pi_31051975
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:24 schreef Faithz het volgende:

[..]

Menno heeft iets met ingrid, zelf argumentatie

Ik begin steeds meer te speculeren over andere bewoners.. argh
Ja, maar de seksuele spanning tussen ingrid en menno is niet bepaald te snijden. Ze knuffelen wel, maare ikz ie er nog geen ruige seks van komen.

Bij Linda heb ik overigens het gevoel dat ze alleen maar zeer ruige seks zal hebben en nooit knuffelt
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_31052023
Ja dat snap ik dus ook niet dat ie Ingrid niet effe keihard nueckt...
*verwijderd door Admin*
pi_31052161
Het is toch wel duidelijk dat het Rob is? Met zijn armbandjes. En heb je die zoon gezien?
pi_31052185
Die Chantal is ook gewoon een vette pot denk ik
*verwijderd door Admin*
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:39:19 #211
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31052314

Daar wou ik het bij laten.

O en Brenda bestaat helemaal niet.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31052607
toen het in de live uitzendin was zei mijn vriend gelijk menno,aangezien ik geen idee had dacht ik ook maar menno nu ik jullie post lees ga ik zelf ook twijfelen over ingrid,reden dido zegt dat ze iets over ingrid weet en het niet mag zeggen,maar de reden dat ingrid naar de dagboek kamer ging kan ook zijn dat als menno homo is ze daar zelf ook van geschrokken is ,ze is behoorlijk intiem geweest met menno en dan kan je wel eens schrikken

ik vind het ook wel een beetje rot streek van BB als het menno of ingrid homo is komt dara wel weer een andere misschien niet zo leuke reactie op en ook met de rest van de groep tegenover de homo
ik twijfel dus tussen menno en ingrid
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:57:41 #213
521 ruby
Hell yeah!
pi_31052737
Ik ben geneigd om Joost te zeggen met z'n maniertjes, maar Menno is ook niet ondenkbaar.

Maar ja, iedereen kan het zijn.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:07:19 #214
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_31053005
Ook dit spreekt boekdelen, gezichts maskers, ik heb ze in ieder geval nog nooit op gehad.
pi_31053080
Linda is vast wel bi toch?

Nathelie? Wtfuck is dat
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:02:47 #216
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_31054769
IK denk Menno..
Als je hoorde hoe Roel en Dido aan het vissen waren, wie het nou kon zijn, ga ik mee met Roel.
Menno praat veel met de meiden, en met Joost, maar niet of weinig met de andere mannen.
Dus bij deze mijn Keuze is gevallen op Menno!
*** The Truth Is Out There ***
pi_31056570
Menno én Joost?

Iedereen, behalve Roel en Rob. .

Ik denk nog steeds Joost, maar die Menno volg ik niet zo, zit nl niet bepaald structureel te kijken...

Maar een rare opdracht, dat wel.... "Zoek de homo", alsjeblieft zeg....
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:22:21 #218
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31057400
Opvallend dat Joost zo weinig stemmen heeft. In het begin dacht iedereen dat hij kasthomo was.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31057563
Iemand waar je niet gelijk aan denkt en die een beetje op de achtergrond bleef tijdens de live uitzending Chantal dus
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:46:42 #220
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_31058058
Ik denk dat er helemaal geen homo in het huis zit. Maar als het wel zo is, dan is het Menno.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_31059009
Het kan ook gewoon een valstrik zijn. De bewoners moeten in de DBK 1 voor 1 komen vertellen wie ze denken dat het is. Echter, er zit er geen in. Door het noemen van de naam van degene die ze verdenken, nomineren ze deze persoon. Een makkelijke manier om Tanja erin te houden.
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:31:16 #222
35901 meharis
c'est la vie
pi_31059333
Chantal is jaloers. Toen ze zo oud was als Lieske moest ze vroeg op om op de Albert Cuyp haring en paling te verkopen en ze heeft zich nooit kunnen waarmaken als matras van Amsterdam, toen is ze dus maar lesbisch geworden..
je bent onbetaalbaar,daarom verhogen we je salaris maar niet meer.
pi_31059403
Hopen dat het Rob is dan kan zijn bijnaam van been naar poot worden veranderd
pi_31059500
dan krijgen ze dus wel meteen heel homo nederland over zich heen met zo iets. De "homo" nomineren en wegwerken. Maar ja, even bad publicity is publicity...
pi_31060191
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef cpcpb het volgende:

mensen maak jezelf niet zo onsterfelijk belachelijk..

er is geen homo, geen transsexueel, geen aidspatient en geen tweelingbroer van ralf..

het zijn GERUCHTEN.. dat zei ze letterlijk
Precies. Iedereen doet nu alsof het al een feit is dat er een homo in het huis zit.
Inclusief de bewoners thuis.
pi_31060630
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef cpcpb het volgende:
en geen tweelingbroer van ralf..

het zijn GERUCHTEN.. dat zei ze letterlijk
Nou, die tweelingbroer zou nu toch eenvoudig gespot moeten worden .
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Daarom.

Plus dat 2 weken geleden ook al lekker gefucked werd met die nominaties door de bewoner die exit was iemand te laten nomineren. Is nu niet gedaan, dus zullen ze wel een ander geintje verzinnen en dit lijkt me een uitstekende. De bewoners komen wat tot leven door te ouwehoeren over wie de homo is, noemen allemaal 1 naam en uiteindelijk blijkt het dan om nominaties te gaan.
Plus dat dan niemand Tanja gaat noemen. En dan zitten ze weer een paar weken extra met haar opgescheept.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31061064
hmm ik denk eerder dat iedereen die een naam noemt, zelf genomineerd is..
degenen die zeggen, ik heb echt geen flauw idee of er is er geen zijn vrij van nominatie...

aan de andere kant, dan zit tanja ook bij de nominaties en dat willen ze vast niet..
pi_31061457
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:27 schreef mailman01 het volgende:
Iemand waar je niet gelijk aan denkt en die een beetje op de achtergrond bleef tijdens de live uitzending Chantal dus
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 00:16 schreef Fiorenza het volgende:
haha, wat een sensatie !!

Zou Chantal het niet kunnen zijn?
denk ik dus ook, Chantal en anders niemand
pi_31062399
In de streamverslagen heb ik het al aangegeven, ik denk dat Menno de homo is. Toen in de uitzending gezegd werd dat er een homo in het huis zit was hij de eerste waar ik aan dacht. Ik heb speciaal op hem gelet op de streams gisteravond en vannacht en dat heeft mijn mening alleen maar bevestigd. Hij was te krampachtig. Verder kun je volgens mij niet bewust rood worden en klopt zijn opmerking dat hij de anderen bewust op het verkeerde been zet mijns inziens niet. De betreffende uitspraken kwamen er spontaan uit.

De bewoners zijn volgens mij gecast op knapheid, sociale vaardigheid en een goede stem. Er zijn een aantal uitzonderingen. Joost is niet echt knap maar hij compenseert dat met een grote sociale vaardigheid en veel energie. Ralph is sociaal minder sterk maar hij is de ex van Nathalie. Tanja is sociaal niet sterk maar zij is zwanger. Ik vind Menno niet bijzonder knap, hij heeft geen goede stem en hij houdt zich erg op de vlakte. Ik denk dan ook dat er een andere reden is dat hij gecast is.

Hetzelfde geldt trouwens voor Ingrid. Ik vind haar niet echt knap, ze heeft geen goede stem en slikt veel woorden in en gaat op een merkwaardige manier met haar medebewoners om. Ze gooit er rare opmerkingen uit en heeft een kinderlijke humor. Rob heeft gelijk als hij zegt dat ze geen sterke persoonlijkheid heeft. Ze praat vaak mee met een ander. Ik denk dat ook zij een geheim heeft dat in de loop van het programma onthuld zal worden.
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:18:09 #230
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_31063810
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:54 schreef Waxxer het volgende:

Maar een rare opdracht, dat wel.... "Zoek de homo", alsjeblieft zeg....
Inderdaad. Ik dacht ook dat we dat stadium wel een beetje voorbij waren. Want wat dan nog als er iemand homo is? Who cares?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_31064755
Ik heb chantal gestemd die vind ik er zo potterig uit zien en we waren er al van overtuigd dat er van onder een oerwoud zou hangen brrrrrrrrrrrrrrr
pi_31064920
Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij deze opdracht. Aan de ene kant is het best amusant, aan de andere kant maak ik me ook zorgen. Waarom? Net op het moment de de tolerantie in Nederland naar homo's/lesbiennes dalende is (homohaat steekt steeds vaker de kop op onder de jeugd), komt Talpa met zoiets. Ik ben bang dat het een negatief effect zal hebben in de maatschappij. Talpa doet het in mijn ogen zo voorkomen dat het voor de andere bewoners heel erg zou zijn als er een homo/lesbienne in het huis zou zitten.

Het is net wat Jane hierboven zegt: who cares? Je bent en blijft een mens. Of je nou op je eigen geslacht valt of op het andere geslacht vind ik van ondergeschikt belang.
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_31064926
Ik denk niemand
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:03:37 #234
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31065069
Ik denk ook Menno... zijn homofobe reactie was wel érg overdreven.
  Moderator vrijdag 30 september 2005 @ 19:04:04 #235
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31065076
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:57 schreef ChantalC het volgende:
Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij deze opdracht. Aan de ene kant is het best amusant, aan de andere kant maak ik me ook zorgen. Waarom? Net op het moment de de tolerantie in Nederland naar homo's/lesbiennes dalende is (homohaat steekt steeds vaker de kop op onder de jeugd), komt Talpa met zoiets. Ik ben bang dat het een negatief effect zal hebben in de maatschappij. Talpa doet het in mijn ogen zo voorkomen dat het voor de andere bewoners heel erg zou zijn als er een homo/lesbienne in het huis zou zitten.

Het is net wat Jane hierboven zegt: who cares? Je bent en blijft een mens. Of je nou op je eigen geslacht valt of op het andere geslacht vind ik van ondergeschikt belang.
Of iemand homo is of niet, zal in de maatschappij áltijd onderwerp blijven van speculatie, roddel etc. Het zal nóóit zo worden dat het net zoiets is als de kleur van je ogen, forget it. Je mag er wat mij betreft best op een ludieke manier mee omgaan zoals BB nu doet.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2005 @ 21:58:32 #236
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_31070420
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:18 schreef Jane het volgende:
Inderdaad. Ik dacht ook dat we dat stadium wel een beetje voorbij waren. Want wat dan nog als er iemand homo is? Who cares?
Het is wel een beetje dubbel allemaal. Want als het écht zo normaal is, dan zou je er ook ludieke grapjes over moeten kunnen maken. Of op een ludieke manier "de" homo laten zoeken door de bewoners. Who cares immers?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:52:07 #237
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_31074130
Chantal 100%
__-*-__
pi_31074238
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef No-Li-Ta het volgende:
Chantal 100%
Dat denk ik ook.
Als je echt homosexueel bent dan verzin je geen vriend/vriendin of ga je zoenen in dat huis met de andere sexe.
Dan ben je of bi of desperate of wil je hopeloos bekend worden.
Dat laatste gaat niet lukken, de andere twee makkelijk.
:{
pi_31074348
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:58 schreef Cynix ® het volgende:
Het is wel een beetje dubbel allemaal. Want als het écht zo normaal is, dan zou je er ook ludieke grapjes over moeten kunnen maken. Of op een ludieke manier "de" homo laten zoeken door de bewoners. Who cares immers?
Ik vind ook dat het wel moet kunnen, maar who cares really?
Echt, homo zijn en dat mensen er van staan te kijken is zo vorige eeuw.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:06:33 #240
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31074501
Joost loopt momenteel wel heel erg de act op te voeren tegen Dido over zijn homo zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:11:34 #241
56819 Kimske
Juf in wording
pi_31074645
Menno bedoelde met 'dat deed ik expres'zijn zgn. verspreking. Je kan altijd rood worden, ik zou ook rood geworden zijn. En over dat masker, ken meer mannen die dat doen...
Nee hoor, ik blijf bij Rob
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_31074986
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef Kimske het volgende:
Menno bedoelde met 'dat deed ik expres'zijn zgn. verspreking. Je kan altijd rood worden, ik zou ook rood geworden zijn. En over dat masker, ken meer mannen die dat doen...
Nee hoor, ik blijf bij Rob
Ja vast.
Die twee kinderen zijn via KI?
En die ex bestaat ook niet?
Of zijn het zijn kinderen niet?
pi_31075025
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
Joost loopt momenteel wel heel erg de act op te voeren tegen Dido over zijn homo zijn.
Zou wel zielig zijn he?!
Vertellen dat je een vriendin hebt en dan een paar weken later vertellen dat je homo bent?
Wat vind jij, anno 2005?
pi_31075227
Kimske, Menno beweerde dat hij met opzet rood was geworden. Ik vind dat ongeloofwaardig.
pi_31075545
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 00:37 schreef Bus watcher het volgende:
Kimske, Menno beweerde dat hij met opzet rood was geworden. Ik vind dat ongeloofwaardig.
dubbel
pi_31075594
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 00:37 schreef Bus watcher het volgende:
Oh please.
Wie bedoel je nu?
Menno of Rob?
pi_31076185
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 00:27 schreef Cora het volgende:

[..]

Ja vast.
Die twee kinderen zijn via KI?
En die ex bestaat ook niet?
Of zijn het zijn kinderen niet?
uhm, ons aller voormalig eigen huis en tuin homoseksuele tuinman Rob Verlinde is homo en heeft 2 kinderen, kwam er pas voor uit dat ie van de herenliefde was toen zijn dochters tieners waren...dus...dat Rob kinderen heeft hoeft niets te betekenen...maar ik ga zelf nog voor Linda, Chantal, of misschien Menno....
pi_31076468
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 01:16 schreef robster16 het volgende:
uhm, ons aller voormalig eigen huis en tuin homoseksuele tuinman Rob Verlinde is homo en heeft 2 kinderen, kwam er pas voor uit dat ie van de herenliefde was toen zijn dochters tieners waren...dus...dat Rob kinderen heeft hoeft niets te betekenen...maar ik ga zelf nog voor Linda, Chantal, of misschien Menno....
Ja, sorry, maar dan ben je voor mij niet homo, dan ben je bi.
Neem jezelf?
Ik neem aan dat je man bent? Ben jij wel eens met een andere man naar bed geweest of kun je je dat voorstellen? Oke het kan niet maar, stel, dat je er een paar kinderen mee hebt?
En dan durf jij nog te beweren dat je hetero bent?
Oke...
Dan zou iedereen het kunnen zijn.
Iedereen is overigens bi toch?

O ja, en dat Rob Verlinde homo is dat ziet iedere oetlul van ver.
Hetzelfde als dat Rudolph van Life and Cooking "getrouwd" is.
Daar gaat het niet om.
Maar als iemand zich dus blijkbaar als homo heeft aangemeld bij BB en dan vervolgens gaat zoenen met de andere sexe dan is dat toch heel raar?
Die wil dan heel graag beroemd worden wat niet gaat lukken, of is heel messed up.
Of toch niet zo homo als zij/hij dacht.

[ Bericht 13% gewijzigd door Cora op 01-10-2005 01:35:03 ]
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:47:07 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31076823
Volgens mij is er niemand echt de homo in deze BB en loopt BB de homoseksuele gevoelens van alle BB-bewoners gewoon even te checken.

Trouwens, boeie als er iemand homoseksueel is. Maakt verder voor het programma echt niets uit.

Voor mijn part is Tanja lesbo, blijf haar dan toch een domme trut vinden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31076910
Cora, de homo heeft de afgelopen weken geprobeerd de andere bewoners zand in de ogen te strooien. Misschien heeft hij een geheime opdracht en krijgt hij meer geld naarmate minder bewoners zijn naam op het briefje zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')