bij mijn bigbrother.tv staat:quote:Op donderdag 29 september 2005 22:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
op big-brother.nl staat
Spot de homoWie is de homo in het Huis? Dat is de vraag die vanavond in de uitzending werd gesteld. Ook de Bewoners werden voor dit raadsel gesteld. De komende 48 uur mogen zij over dit vraagstuk nadenken en speculeren. Wat zou de uitslag zijn? De Bewoners roepen meteen al voluit: "Joost!" Maar misschien veranderen ze hun mening nog
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef Wiehoe het volgende:
Ik denk dat het menno is. Mijn reden is omdat ik in het begin gelijk dacht dat het een homo was.
Menno heeft slippers aan, dus hij is homoquote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef Wiehoe het volgende:
Ik denk dat het menno is. Mijn reden is omdat ik in het begin gelijk dacht dat het een homo was.
vr... vriendin?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:52 schreef nachtzuster het volgende:
Ik gok op Menno, herinner me dit nog:
donderdag 25 augustus 2005 @ 04:15
zei Menno tijdens gesprek met Dido:
"toen het uitging met mijn vr.. eh relatie..."
vr....iendinquote:Op donderdag 29 september 2005 22:52 schreef nachtzuster het volgende:
Menno is zeker hetero. Echt wel. Meer dan Roel.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:52 schreef nachtzuster het volgende:
dat deed ie expresquote:Op donderdag 29 september 2005 22:53 schreef Utwodublin het volgende:
Rob versprak zich net ook toen Chantal vertelde dat homo vrienden van haar zeggen dat ze na een aantal glazen wijn alles neuken. Rob zegt: Daarom drink ik ook geen wijn.
Juist, dat dacht ik toen ook, vond het vreemd, maargoed hij werd toen ook nerveus van Dido dusquote:Op donderdag 29 september 2005 22:57 schreef Suuz_ het volgende:
ja en anders had ie toch gewoon vriendin kunnen zeggen.
Kwestie van ff quoten en plakken voor de TSquote:Op donderdag 29 september 2005 22:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:
die poll mag van mij wel in de OP
Linda heeft buiten het huis een jongen waar ze iets voor voelt én ze heeft met Roel gezoend.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:05 schreef Faithz het volgende:
Had het verkeerde account te pakken, mijn post:
Ik wil echt wel voor 100 euro wedden op Linda.
Niemand van jullie let echt op he!
- Joost heeft een vriendin
- Linda woont samen met een vrouw!! BLING BLING
Bovendien slaat mijn gaydar uit als ik naar dat mens kijk.
80% is best veel, maar Roel heeft niet voor niets psychologie gestudeerd...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roel denkt voor 80% dat Menno homo is!
Dat is Tanjaquote:Op donderdag 29 september 2005 23:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ligt er nou een groene zombie op de bank
Daar zit wel wat in Suuz, goed opgemerkt...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:06 schreef Suuz_ het volgende:
STEL nou dat Ingrid echt een man is en dus omgebouwd is dan valt Ingrid nu op mannen maar is dus eigenlijk zelf een man DUS is ze/hij homo
want dido zegt ik denk echt dat het Ingrid is en roel zegt nee menno veel erger, toen zei dido ja maar ik weet iets van ingrid dat jij niet weet en ik echt niet mag zeggen
die heeft idd wel wat potterigsquote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef Cynix ® het volgende:
Het is Chantal. Dat kun je aan alles zien.
en dit postte ik in het "transsexueel topic"quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:59 schreef creno het volgende:
als ik nu ga zeggen dat menno homo is en dat ik hem heb gezien op een gay-stap-avond, komt dat dan straks ook bij rtl-boulevard, dat menno een homo is die doet of ie hetero is ?
Dan weten ze wel zeker dat niemand op Tanja gaat stemmenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:31 schreef DIGGER het volgende:
Er zit helemaal geen homo in het huis, ze willen de boel alleen een beetje opfokken omdat die gasten anders werkelijk geen ene fuck doen.
En die briefjes die ze dan straks inleveren na 48 uur - de 3 met de meesten stemmen zijn dan zeker genomineerd
dat zou ik wel meesterlijk vinden en een briljante zet om Tanja uit te sluitenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:31 schreef DIGGER het volgende:
Er zit helemaal geen homo in het huis, ze willen de boel alleen een beetje opfokken omdat die gasten anders werkelijk geen ene fuck doen.
En die briefjes die ze dan straks inleveren na 48 uur - de 3 met de meesten stemmen zijn dan zeker genomineerd
Daarom.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:32 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan weten ze wel zeker dat niemand op Tanja gaat stemmen
Dan zijn Rob Joost en Menno genomineerd denk ik...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daarom.
Plus dat 2 weken geleden ook al lekker gefucked werd met die nominaties door de bewoner die exit was iemand te laten nomineren. Is nu niet gedaan, dus zullen ze wel een ander geintje verzinnen en dit lijkt me een uitstekende. De bewoners komen wat tot leven door te ouwehoeren over wie de homo is, noemen allemaal 1 naam en uiteindelijk blijkt het dan om nominaties te gaan.
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Geeft Joost nu toe dat hij homo is tegen Dido ?
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef DIGGER het volgende:
Daarom.
Plus dat 2 weken geleden ook al lekker gefucked werd met die nominaties door de bewoner die exit was iemand te laten nomineren. Is nu niet gedaan, dus zullen ze wel een ander geintje verzinnen en dit lijkt me een uitstekende. De bewoners komen wat tot leven door te ouwehoeren over wie de homo is, noemen allemaal 1 naam en uiteindelijk blijkt het dan om nominaties te gaan.
Dat klinkt aannemelijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |