Ik wou net zeggen, Bridget zei toch zelf dat het een gerucht was ? Volgens mij is het helemaal niet zeker dat er 100 % zeker iemand homo is...quote:
denk ik ook gezien de reactie en ze zegt ook niks nu op de streamsquote:Op donderdag 29 september 2005 21:55 schreef Zon het volgende:
Chantal.
Ze ontkent inderdaad niks, als enige.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:58 schreef PirE het volgende:
[..]
denk ik ook gezien de reactie en ze zegt ook niks nu op de streams
Twee zielen , 1 gedachtequote:Op donderdag 29 september 2005 22:03 schreef Kimske het volgende:
Chantal of Rob...
Ga ik met je aan!quote:Op donderdag 29 september 2005 22:01 schreef Nirak het volgende:
Ik wil echt wel voor 100 euro wedden op Linda.
Niemand van jullie let echt op he!
- Joost heeft een vriendin
- Linda woont samen met een vrouw!! BLING BLING
Bovendien slaat mijn gaydar uit als ik naar dat mens kijk.
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:06 schreef Timmai het volgende:
Linda.. obvious
Zeik niet zo , slettebakquote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef cpcpb het volgende:
mensen maak jezelf niet zo onsterfelijk belachelijk..
er is geen homo, geen transsexueel, geen aidspatient en geen tweelingbroer van ralf..
het zijn GERUCHTEN.. dat zei ze letterlijk
De broer van Carlo Boszhard (Ron dus) is volgens mij gewoon heteroquote:Op donderdag 29 september 2005 22:22 schreef Utwodublin het volgende:
Heeft Joost het niet over Brendan ipv Brenda?
Joost heeft wel wat van Carlo Boshard of die broer van m
Misschien is het een afleidingsmanoevrequote:Op donderdag 29 september 2005 21:49 schreef Versie_Twee het volgende:
[..]
Maarmaarmaar Rob is al "de Manke"! Hij kan niet ook "de Homo" zijn!
op big-brother.nl staatquote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef cpcpb het volgende:
mensen maak jezelf niet zo onsterfelijk belachelijk..
er is geen homo, geen transsexueel, geen aidspatient en geen tweelingbroer van ralf..
het zijn GERUCHTEN.. dat zei ze letterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |