bij mijn bigbrother.tv staat:quote:Op donderdag 29 september 2005 22:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
op big-brother.nl staat
Spot de homoWie is de homo in het Huis? Dat is de vraag die vanavond in de uitzending werd gesteld. Ook de Bewoners werden voor dit raadsel gesteld. De komende 48 uur mogen zij over dit vraagstuk nadenken en speculeren. Wat zou de uitslag zijn? De Bewoners roepen meteen al voluit: "Joost!" Maar misschien veranderen ze hun mening nog
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef Wiehoe het volgende:
Ik denk dat het menno is. Mijn reden is omdat ik in het begin gelijk dacht dat het een homo was.
Menno heeft slippers aan, dus hij is homoquote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef Wiehoe het volgende:
Ik denk dat het menno is. Mijn reden is omdat ik in het begin gelijk dacht dat het een homo was.
vr... vriendin?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:52 schreef nachtzuster het volgende:
Ik gok op Menno, herinner me dit nog:
donderdag 25 augustus 2005 @ 04:15
zei Menno tijdens gesprek met Dido:
"toen het uitging met mijn vr.. eh relatie..."
vr....iendinquote:Op donderdag 29 september 2005 22:52 schreef nachtzuster het volgende:
Menno is zeker hetero. Echt wel. Meer dan Roel.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:52 schreef nachtzuster het volgende:
dat deed ie expresquote:Op donderdag 29 september 2005 22:53 schreef Utwodublin het volgende:
Rob versprak zich net ook toen Chantal vertelde dat homo vrienden van haar zeggen dat ze na een aantal glazen wijn alles neuken. Rob zegt: Daarom drink ik ook geen wijn.
Juist, dat dacht ik toen ook, vond het vreemd, maargoed hij werd toen ook nerveus van Dido dusquote:Op donderdag 29 september 2005 22:57 schreef Suuz_ het volgende:
ja en anders had ie toch gewoon vriendin kunnen zeggen.
Kwestie van ff quoten en plakken voor de TSquote:Op donderdag 29 september 2005 22:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:
die poll mag van mij wel in de OP
Linda heeft buiten het huis een jongen waar ze iets voor voelt én ze heeft met Roel gezoend.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:05 schreef Faithz het volgende:
Had het verkeerde account te pakken, mijn post:
Ik wil echt wel voor 100 euro wedden op Linda.
Niemand van jullie let echt op he!
- Joost heeft een vriendin
- Linda woont samen met een vrouw!! BLING BLING
Bovendien slaat mijn gaydar uit als ik naar dat mens kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |