Hilary Duffquote:If you have to write it on your ass, it might not be true
"Ik wil er uit zien alsof ik de 40 al gepasseerd ben"quote:Op donderdag 29 september 2005 19:06 schreef melismay het volgende:
En Alexis Bledel, mijn god, WHAT was she thinking?!
En je wil niet weten hoeveel geld ze kwijt is geweest voor zoiets lelijks..quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef Turbomuis het volgende:
Weet je wat? Het regent, dus ik doe vandaag lekker mijn regenboogjurk aan. Je weet wel, die ene
waar de rok uit m'n buik komt. En dan neem ik meteen m'n juwelenkistje met smartieprint mee, dan kan ik die aan al mijn vriendinnetjes laten zien...
[afbeelding]
Everlyn Lauder (van Estee Lauder cosmetics)
het was toch mutya die een kind had gekregen?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:54 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Keisha van de Sugarbabes, ze heeft dan wel net een kind gehad, maar dat buikje en die tieten passen bijna niet in haar kleding.
Met andere woorden: Ze heeft gewoon geen smaak.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:57 schreef Borin het volgende:
Yep, het was Mutya en niet Keisha. Met andere woorden: Keisha heeft geen excuus.
omfg!quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef Turbomuis het volgende:
Weet je wat? Het regent, dus ik doe vandaag lekker mijn regenboogjurk aan. Je weet wel, die ene
waar de rok uit m'n buik komt. En dan neem ik meteen m'n juwelenkistje met smartieprint mee, dan kan ik die aan al mijn vriendinnetjes laten zien...
[afbeelding]
Evelyn Lauder (van Estee Lauder cosmetics)
Dat is toch Paris Hilton? Niettemin weer een schitterend outfitjequote:
Het ging mij idd ook om de tieten van het preutse amerikaanse zangeresjequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef PeRi het volgende:
Die jurk van Paris vind ik wel erg mooi!
En die van Jessica ook, maar haar tieten komen nogal tevoorschijn
Ze bedoelt dat het een Heidi outfitje is, denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:05 schreef Étoile het volgende:
[..]
Dat is toch Paris Hilton? Niettemin weer een schitterend outfitje![]()
Die foto is trouwens ook al langs gekomen. Staat zelfs in de OP.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:04 schreef rena het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat het een Heidi outfitje is, denk ik
quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:36 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die foto is trouwens ook al langs gekomen. Staat zelfs in de OP.
Doet ze aan SM tegenwoordigquote:
ik vind dit leuk staan hoor.quote:
Ik herinner me haar van vroeger nog als de overdreven brave ideale schoondochter. Op deze foto missen echter alleen nog een raam en een rood lampje.quote:
OMG! Heeft ze geen spiegel!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef Jett het volgende:
[..]
ik vind dit leuk staan hoor.
maargoed OT; tara reet![]()
[afbeelding]
Holy shit, dat was toch dat schattige, zeer nette meisje met de stem van een engel????quote:
En ze is al zo irritant, dit maakt haar nog verschrikkelijkerquote:Op maandag 10 oktober 2005 06:10 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Jorinde Moll vermomd als leverworst.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:09 schreef kultivate het volgende:
[..]
En ze is al zo irritant, dit maakt haar nog verschrikkelijker![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij probeert ze daar gewoon haar zus te zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:11 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ashlee Simpson wil een barbie zijn![]()
Ik vind dit eigenlijk wel heel erg leuk!quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:57 schreef Sessy het volgende:
Is deze al geweest? Natalie Portman die niet kan wachten tot het weer halloween is...
[afbeelding]
Natalie Portman ziet er altijd leuk uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk wel heel erg leuk!![]()
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:15 schreef kultivate het volgende:
[..]
Natalie Portman ziet er altijd leuk uit![]()
Ik vind Tara Reid helemaal niet sexy en die lapjes los hangende stoffen vind ik ook niet aantrekkelijk.. Het lijkt net of ze te veel gesnoven had en dacht laat ik zelf maar kleren maken met mijn schaartje..quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef Jett het volgende:
[..]
ik vind dit leuk staan hoor.
maargoed OT; tara reet![]()
[afbeelding]
Dankje voor correctiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:45 schreef rena het volgende:
Eh, dat is Melanie Griffith hoor?
[afbeelding]
Het lukt Kelly O. maar niet om zich stijlvol te kleden![]()
Inderdaad, leuke stofjes. Hadden ze best wat leuks van kunnen maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:36 schreef Natalie het volgende:
Dat Paris van die flappoten heeft, dat wisten we allemaal, maar valt het jullie ook op dat dat ze er kennelijk ook niet normaal op kan staan? Op bijna alle foto's die ik van haar zie, heeft ze d'r voeten in een of andere vreemde positie staan. Vaak naar binnen toe ook. Verschrikkelijk, net al die kleding van d'r. (ongetwijfeld peperduur, maar 't ziet er niet uit)
Zolang die tatoo's op haar voeten zitten zal dat nooit lukken, verpesten elke outfit en elk paar schoenen, hoe mooi ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:45 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Het lukt Kelly O. maar niet om zich stijlvol te kleden![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die jurk/tuniek van Paris vind ik dan wel weer leuk eigenlijk![]()
WTF heeft Max aan?????? Het ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:56 schreef rena het volgende:
Ik heb bij Floris en Aimee ook alweer een boel lelijke outfitjes gezien (Maxima, maximaal lelijk)
![]()
overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:57 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Kirsten en Orlando, ze zien er allebei niet uit![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:05 schreef rena het volgende:
Volgens mij heeft dat kind hierboven gewoon zelf mogen kiezen wat ze aantrok, meisjes van die leeftijd kennendeZe heeft waarschijnlijk zo'n hippiemoeder met het motto "Stimuleer het kind dr creativiteit"
![]()
Echt een perfect match die 2quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:39 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Met zulke luchtballonnen stijg je zometeen op, Jordan![]()
Precies daarom passen ze ook zo goed bij elkaar. Omdat ze allebei oppervlakkige idioten zijn die alleen maar in uiterlijkheden denken.quote:
Ik ben blij dat ze niets wonnen die avond.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:39 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Met zulke luchtballonnen stijg je zometeen op, Jordan![]()
Dat is Ashley heur, die heeft geen anorexia, lees je inquote:
Ja, maar zij had/heeft toch ook anorexia? Maarja, zo'n zwerver look is natuurlijk nooit goed te pratenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:26 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Dat is Ashley heur, die heeft geen anorexia, lees je in![]()
Kon ze d'r broek niet meteen optrekken tot onder d'r oksels? En doe op z'n minst een zwarte bh aan!quote:
Ik vind dat haar wel cool!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:27 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Vooral het haar, zou het gekke mens nou echt niet zien dat het niet staat?
Die met dat rode haar is net een ventquote:Op donderdag 3 november 2005 21:06 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Pussycat Dolls flikken het om allemaal gruwelijke kleding aan te trekken![]()
En ze flikken het niet 1keer, maar ze doen het gewoon even dunnetjes overquote:Op donderdag 3 november 2005 21:06 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Pussycat Dolls flikken het om allemaal gruwelijke kleding aan te trekken![]()
quote:
O ja? Waarom dan?quote:Op zondag 6 november 2005 14:29 schreef Rhanna het volgende:
Fantastisch man.. Madonna is de enige die het kan en mag
Maakt geen kut uitquote:Op zondag 6 november 2005 17:35 schreef Borin het volgende:
Maar jij bent Madonna niet.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 6 november 2005 18:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maakt geen kut uit
Iedere oma van in de 50 ziet er debiel uit in zo'n pak, dus zij ook [afbeelding]. Dat ze veel bereikt heeft wil zeker zeggen dat ze er niet meer debiel uit kan zien in jullie ogen
Als ze op was komen dagen in een vuilniszak zaten jullie vast "ooohhh prachtig"
Haar dochter is beter gekleed dan Maddie zelf.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:53 schreef Nuna het volgende:
Mensen zullen het hier wel weer niet mee eens zijn, maar dit kan toch ook echt niet
[afbeelding]
Ik ben het er in ieder geval helemaal mee eensquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:53 schreef Nuna het volgende:
Mensen zullen het hier wel weer niet mee eens zijn, maar dit kan toch ook echt niet
Ik vind ze juist allebei heel erg leuk...quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:53 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:14 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Je moet het Chloe Sevigny wél nageven... Denk je elke keer: 'Nu kan het echt niet erger!' bewijst ze keer op keer het tegendeel.
Het lijkt wel zo'n 70ies toiletrolhouder voor op de hoedenplank wat ze op haar hoofd heeft.
ik vind dat er een grens isquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:32 schreef rena het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat het mooi is![]()
![]()
Ik heb maar 2 foto's van dat kind gezien, en op beide kijkt ze walgelijk arrogant. Maar ja, dat zal wel weer logisch zijn als je moeder de meest overrated vrouw op de aardkloot isquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:53 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]
Nou Lourdes vind ik er wel leuk uitzien. Het gaat mij om Madonna, maar ik vind niet dat je nu al kunt zeggen dat Lourdes arrogant is aan de hand van 2 foto'squote:Op vrijdag 11 november 2005 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 foto's van dat kind gezien, en op beide kijkt ze walgelijk arrogant. Maar ja, dat zal wel weer logisch zijn als je moeder de meest overrated vrouw op de aardkloot is.
Ik vind het best arrogant om jezelf naar een bedevaartsoord te vernoemen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:16 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou Lourdes vind ik er wel leuk uitzien. Het gaat mij om Madonna, maar ik vind niet dat je nu al kunt zeggen dat Lourdes arrogant is aan de hand van 2 foto's![]()
Ja... dat heeft dat kind ook echt zelf beslotenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind het best arrogant om jezelf naar een bedevaartsoord te vernoemen.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja... dat heeft dat kind ook echt zelf besloten.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:06 schreef Copycat het volgende:
Wie is dat, rena?
Nou ja, die blik in d'r ogen doet me dat denken. En ja, ik schrijf mensen, ook kinderen, af op de manier waarop ze kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:16 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou Lourdes vind ik er wel leuk uitzien. Het gaat mij om Madonna, maar ik vind niet dat je nu al kunt zeggen dat Lourdes arrogant is aan de hand van 2 foto's![]()
Ah zo. Nou het recht heb je.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, die blik in d'r ogen doet me dat denken. En ja, ik schrijf mensen, ook kinderen, af op de manier waarop ze kijken.
Dat had ik dus ook toen ik die foto zagquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:58 schreef PeRi het volgende:
Ik heb de slappe lach door Victoria's jasje.
Ja, daar dacht ik ook aan toen ik dat zag.. maar er staat ook een mooie foto van haar in de mooie outfitjes.quote:
Mukluks maar dan in jasvormquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:25 schreef Syytön het volgende:
He dat jasje van Victoria, had Britney ook niet zo eentje ooit aan?
Het lijkt wel een vestje vol gezwellen.quote:
Iig heeft jongste telg Cruz er overheen gekotst.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:08 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij hebben de Beckham kids, Brooklyn en Romeo, gewoon zitten knutselen...
[afbeelding]
Hebben ze ook de jurk van Naomi Campbell op gefröbeld?
[afbeelding]
Helaas heb ik er geen bijpassende foto met kort rokje + cellulitis bij.quote:AMSTERDAM - Emma Bunton (29) vindt dat ze te oud is geworden voor korte rokjes. Bovendien is de voormalig Spice Girl bang dat de paparazzi haar cellulitis op de foto vastleggen. "Ik draag nooit meer korte rokjes.
Ik haat het als je in de bladen een foto ziet van iemand die uit de auto stapt, waarbij de cellulitis omcirkeld is. Het lijkt me verschrikkelijk als ik ooit zo op de foto kom. Ik doe daarom vanaf nu alleen nog maar jeans aan. Ik word te oud om al die kleine outfits te dragen. Ik voel me er niet meer prettig in."
Kan er wel 1 vinden met een kort jurkje, maar zie niet echt cellulitis hoor? (het is wel van vorig jaar)quote:Helaas heb ik er geen bijpassende foto met kort rokje + cellulitis bij.
Sorry als ik buiten mijn boekje ga. Het lijkt een beetje op een menselijke hondendrol.quote:
Mogen die ook een keer hun dag niet hebben .quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:20 schreef apestaartje het volgende:
En die vrouw is nog een wereldberoemd modeontwerpster ook.![]()
Nee, dat mogen ze nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:31 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Mogen die ook een keer hun dag niet hebben .![]()
Country Awards ofzo daar liepen meerdere fashion victims rond..quote:
omfgquote:
Tja kleine meisjes worden eeehhhhh....quote:Op maandag 21 november 2005 16:12 schreef Talietje het volgende:
[..]
omfgaantal jaar geleden zag ze er nog zo schattig uit
Maar zo ziet ze der altijd uitquote:Op maandag 21 november 2005 16:26 schreef Nuna het volgende:
''Singer Casey Donovan arrives for the finale of the 2005 Australian Idol at the Sydney Opera House on November 21, 2005 in Sydney, Australia.''
[afbeelding]![]()
zo dacht ik er ook over jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:48 schreef JaJoah het volgende:
[afbeelding]
Lijkt het nu maar zo of die rechter de schoenen van haar moeder aanheeft ? (oftewel, een maatje te groot)
Het is/wordt vast heel erg hip, hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:13 schreef Moja het volgende:
ik vind de schoenen wel leuk (als ze passend zitten dan) maar wat is de bedoeling van dat slaapshirt
?
dat van beyonce en gwen vind ik gaafquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:25 schreef Marie_jo het volgende:
blub
Het is bijna hypnotiserend, dat plaatjequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:01 schreef Borin het volgende:
Scene uit Charlotte Church' nieuwe clip (Call my name) en het past er allemaal niet echt in.
[afbeelding]
Had iemand anders deze 'jurk' niet ook ergens aan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:25 schreef Marie_jo het volgende:
Ene Tess Smith ofzo.. de schoenen der dan ook bij!!!!
In Leonce & Lena (Duitse klassieker) was een passage over de dames van die tijd met decollete's als de kaart van Turkije of zo iets... Da's hier ook. Snappen ze dan niet dat een decollete tot je navel alleen bij 14 jarige meisjes met maatje 32 kan...quote:
Waar vinden die zo'n lelijke schoene! Alle 2. brr.. kippevelquote:Lindsay Lohan dus.![]()
Ciara snapt hoe ze een otherwise schattig wit jurkje compleet weet te verpesten met een paar logge lelijke laarzen.
Als je snel kijkt lijk het net of ze geen armen heeft.quote:
Waarom zegt niemand wat over die belachelijike grote tas!?quote:
"Kelly Family vindt missende familielid"quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:56 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Laura Dern zit in een timewarp richting 1971...
Ziet er lekker uit hoarquote:Op maandag 28 november 2005 22:27 schreef Sasandra het volgende:
Vida Guerra: Ik kan me niet voorstellen dat iemand er in deze outfit goed uitziet.
[afbeelding]
quote:DO.NOT.LOOK.DO.NOT.LOOK.
DO.NOT.LOOK.DO.NOT.LOOK.
Je icoonquote:Op woensdag 23 november 2005 14:28 schreef Sumava het volgende:
[afbeelding]
Leuk!............................. als gordijn bij je OMA!
[afbeelding]
Ja..... apart![]()
[afbeelding]
Pitpoes, is hier eerder mispoes!
Nee, deze foto is nog van 'voor' de implantatie. Het is zeker wel Tara Reid.quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:13 schreef Aagje75 het volgende:
Is die van Tara Reid recent? Bij topic "celebs onflatteus..." zijn haar boobs toch duidelijk groter.
zouden de implants al zijn gaan hangen? Of juist recent zijn rechtgezet?
Als dat tule ding aan de voorkant weg was gebleven, en de mouwtjes ook en alleen als rug van de jurk zat (vanaf haar schouders dan), had het een stuk mooier geweest denk ik. Als ik het tuleding aan de voorkant wegdenk, staat het haar best mooi, zo'n zwarte jurk denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:24 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mischa Barton, ziet er normaal best leuk uit, dit is wel een misser.
Dat is juist het toffe!quote:Op woensdag 23 november 2005 09:38 schreef Together-Alone het volgende:
Ciara snapt hoe ze een otherwise schattig wit jurkje compleet weet te verpesten met een paar logge lelijke laarzen.
Het kan tof staan ja, maar de combi van Ciara is toch echt gewoonweg lelijkquote:Op zondag 4 december 2005 19:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat is juist het toffe!![]()
Een combi die eigenlijk niet kan maar toch wel stoer staat!
Ik vind dat best leuk eigenlijk. Ik zou het zelf nooit aantrekken maar ik vind het niet heel lelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |