Als je snel kijkt lijk het net of ze geen armen heeft.quote:
Waarom zegt niemand wat over die belachelijike grote tas!?quote:
"Kelly Family vindt missende familielid"quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:56 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Laura Dern zit in een timewarp richting 1971...
Ziet er lekker uit hoarquote:Op maandag 28 november 2005 22:27 schreef Sasandra het volgende:
Vida Guerra: Ik kan me niet voorstellen dat iemand er in deze outfit goed uitziet.
[afbeelding]
quote:DO.NOT.LOOK.DO.NOT.LOOK.
DO.NOT.LOOK.DO.NOT.LOOK.
Je icoonquote:Op woensdag 23 november 2005 14:28 schreef Sumava het volgende:
[afbeelding]
Leuk!............................. als gordijn bij je OMA!
[afbeelding]
Ja..... apart![]()
[afbeelding]
Pitpoes, is hier eerder mispoes!
Nee, deze foto is nog van 'voor' de implantatie. Het is zeker wel Tara Reid.quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:13 schreef Aagje75 het volgende:
Is die van Tara Reid recent? Bij topic "celebs onflatteus..." zijn haar boobs toch duidelijk groter.
zouden de implants al zijn gaan hangen? Of juist recent zijn rechtgezet?
Als dat tule ding aan de voorkant weg was gebleven, en de mouwtjes ook en alleen als rug van de jurk zat (vanaf haar schouders dan), had het een stuk mooier geweest denk ik. Als ik het tuleding aan de voorkant wegdenk, staat het haar best mooi, zo'n zwarte jurk denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:24 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mischa Barton, ziet er normaal best leuk uit, dit is wel een misser.
Dat is juist het toffe!quote:Op woensdag 23 november 2005 09:38 schreef Together-Alone het volgende:
Ciara snapt hoe ze een otherwise schattig wit jurkje compleet weet te verpesten met een paar logge lelijke laarzen.
Het kan tof staan ja, maar de combi van Ciara is toch echt gewoonweg lelijkquote:Op zondag 4 december 2005 19:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat is juist het toffe!![]()
Een combi die eigenlijk niet kan maar toch wel stoer staat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |