Mogen die ook een keer hun dag niet hebben .quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:20 schreef apestaartje het volgende:
En die vrouw is nog een wereldberoemd modeontwerpster ook.![]()
Nee, dat mogen ze nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:31 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Mogen die ook een keer hun dag niet hebben .![]()
Country Awards ofzo daar liepen meerdere fashion victims rond..quote:
omfgquote:
Tja kleine meisjes worden eeehhhhh....quote:Op maandag 21 november 2005 16:12 schreef Talietje het volgende:
[..]
omfgaantal jaar geleden zag ze er nog zo schattig uit
Maar zo ziet ze der altijd uitquote:Op maandag 21 november 2005 16:26 schreef Nuna het volgende:
''Singer Casey Donovan arrives for the finale of the 2005 Australian Idol at the Sydney Opera House on November 21, 2005 in Sydney, Australia.''
[afbeelding]![]()
zo dacht ik er ook over jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:48 schreef JaJoah het volgende:
[afbeelding]
Lijkt het nu maar zo of die rechter de schoenen van haar moeder aanheeft ? (oftewel, een maatje te groot)
Het is/wordt vast heel erg hip, hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:13 schreef Moja het volgende:
ik vind de schoenen wel leuk (als ze passend zitten dan) maar wat is de bedoeling van dat slaapshirt
?
dat van beyonce en gwen vind ik gaafquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:25 schreef Marie_jo het volgende:
blub
Het is bijna hypnotiserend, dat plaatjequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:01 schreef Borin het volgende:
Scene uit Charlotte Church' nieuwe clip (Call my name) en het past er allemaal niet echt in.
[afbeelding]
Had iemand anders deze 'jurk' niet ook ergens aan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:25 schreef Marie_jo het volgende:
Ene Tess Smith ofzo.. de schoenen der dan ook bij!!!!
In Leonce & Lena (Duitse klassieker) was een passage over de dames van die tijd met decollete's als de kaart van Turkije of zo iets... Da's hier ook. Snappen ze dan niet dat een decollete tot je navel alleen bij 14 jarige meisjes met maatje 32 kan...quote:
Waar vinden die zo'n lelijke schoene! Alle 2. brr.. kippevelquote:Lindsay Lohan dus.![]()
Ciara snapt hoe ze een otherwise schattig wit jurkje compleet weet te verpesten met een paar logge lelijke laarzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |